close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך ניתן לשמור על בשמים לאורך זמן?

מערכת שורשב אדר א, תשפב03/02/2022

איך ניתן לשמור על בקבוקי בושם זמן ארוך?

תגיות:
צילום: freepik

באתר קוסמטיקס תוכלו למצוא מגוון רחב של בשמים המתאימים לגבר ולאישה. אך אחת מהשאלות החשובות ביותר היא כיצד ניתן לשמור עליהם. הרי לא תרצו למצוא

צילום: freepik
את עצמכם במצב שבו אתם נדרשים להחליף את הבושם בתדירות גבוהה. על ידי נקיטת מספר פעולות פשוטות תוכלו לשמור על הבושם לאורך זמן. הטיפים השונים הללו הם טיפים שכל אחד יכול ליישם אותם בזמן אמת. גם אם נדמה לכם כי אין בהם תועלת, שווה לכם לנסות לבצע אותם בזמן אמת. פתאום תוכלו לראות איך השימוש בבושם מתפרס על תקופה ממושכת יותר. זה לא משנה כל כך איזה בושם אתם מעדיפים, הרי לכל אחד מאיתנו יש טעם מעט שונה.

מאחסנים את הבושם בתוך הארון
הנראות של הבושם יכולה להיות מרשימה מאוד, ויש כאלה שמעדיפים להציג אותו במקום בולט. אך אם תשאירו את הבושם בחוץ הוא עלול להיות חשוף, וכתוצאה מכך גם להיהרס. ההמלצה שלנו אליכם היא לאחסן בשמים בתוך הארון על מנת לשמור עליהם מוגנים. הארון הוא מקום מוצל, קריר ויבש, כזה שיאפשר לכם לשמור עליו לאורך זמן. הבשמים שהיו מאבדים מהריח שלהם בתוך זמן קצר יצליחו להחזיק מעמד חודשים רבים. גם כאשר אתם שמים את הבושם בתוך הארון, מוטב כי הוא יהיה במקום נגיש.

מראש בוחרים בשמים איכותיים
בשמים איכותיים באופן טבעי הם כאלה שמחזיקים מעמד זמן רב. בושם פחות מוכר של חברה פחות פופולארית ככל הנראה יחזיק מעמד פחות זמן. לכן שווה לכם להשקיע קצת יותר כסף על מנת לרשום בושם ברמה גבוהה. באתר קוסמטיקס תוכלו למצוא היצע רחב מאוד של בשמים ברמות הכי גבוהות. אך מוטב כי תיקחו את הנושא הזה בחשבון בעת ביצוע הרכישה. בושם איכותי הוא כזה שיחזיק מעמד זמן רב יותר על הגוף וגם בתוך הארון. תוכלו תמיד לשמוע המלצות של אנשים אחרים על בושם ברמה גבוהה.

אל תניחו את הבושם במקום בעייתי
רוצים לשמור על הבושם לאורך זמן? מוטב כי תשמרו אותם במקום שלא יהיה מוגדר בתור מקום בעייתי. מקום בעייתי הוא מקום שממנו הבשמים עלולים ליפול ולהישבר. תנסו לחפש מקום יציב שיהיה רחוק מהישג ידם של ילדים קטנים שעלולים להסתקרן ממנו. לא מעט אנשים מספרים כי שניה של חוסר תשומת לב גרמה לבושם להישבר. כך שאם תשימו לב לעניין הזה מראש, תוכלו למנוע הרבה מאוד אי נוחות בהמשך. הרי אף אחד לא ירצה לראות את הבושם האהוב עליו נשבר.

תשמרו על הבושם – ותחסכו כסף
שמירה על בשמים היא הכרחית על מנת שתוכלו לחסוך לעצמכם כסף. הרי ההוצאות על רכישת בושם חדש יכולות להסתכם בכמה מאות שקלים בכל פעם. אתם לא תרצו למצוא את עצמכם מגיעים למצב שבו אתם משלמים על בושם סכומי עתק. זה מה שקורה כאשר לא מצליחים לשמור עליו לאורך זמן. הטיפים הללו יהיו חשובים מאוד על מנת לשמור על הבושם לאורך שנים. למרות שהעדפה היא תמיד להשתמש בבושם בכל הזדמנות על מנת שהוא לא יישאר בתוך הארון פתוח תקופה ארוכה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה