close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חשוב להכשיר את הריהוט המשרדי לפני חג הפסח

מערכת שורשט אדר א, תשפב10/02/2022

משרד או מקום עבודה, צריך להיות מצויד בכל הריהוט והמכשירים הדרושים ליצירת סביבה נוחה ומסבירת פנים

תגיות:
צילום: freepik
בכל שנה, לקראת חג הפסח, יש צורך בניקוי ובדיקת חמץ של ריהוט משרדי בבית או במשרד. כך שגם אם המשרד שלכם סגור לרגל החג, עדיין תצטרכו לבדוק ולהוציא כל מה שמכיל מרכיבים אסורים. בית יוסף דורש שהאדם שמבצע את ההכשרה יהיה בעל הסמכה בהלכה.

הכנה לפסח כוללת בדרך כלל ניקיון יסודי ורכישת כלים חדשים ללא חמץ למטבח המשרדי לכבוד חג הפסח. אפשר עדיין להשתמש בכלים הישנים שלכם,
אבל רק אחרי שהם יעברו ניקיון מיוחד לפסח ויוחלף אם הם לא יכולים לעבור סבב קרצוף אחרון. למשל, כלי חרסינה. אלה אינם ניתנים להכשרה. אני לא בטוח אם אתה מנקה ידנית את הכיריים שלך בהתאם להלכה, אבל אני לא ממליץ להשתמש בו לפסח. כידוע, אש היא הדרך היחידה לבשל חמץ (חומרי מחמצת), ולא ניתן להשתמש בה כלל לפסח ללא ניקוי מיוחד.



יש אנשים שיגידו שאפשר לוותר על הכשרה של ריהוט משרדי בעיצוב מותאם אישית הכולל דלפקי קבלה ייחודיים או פינת המתנה וכו. הרי לא באמת מבשלים או אופים במשרד! מה כדאי לאכול במקום העבודה? לכן חשוב לשים לב לעובדה שמאכלים חמים מאוד נחשבים לרוב כמבושלים בהלכה מה שהופך אותם לבלתי מקובלים. למשל, אם נשים פרוסת פיצה חמה על השולחן במשרד "בולעים", או סופגים את החמץ. מה שקובע את יכולתו לעשות זאת הוא האם יש או אין רטיבות על השולחן וכמה רטיבות יש. אם יש לנו הרבה לחות, זה לא פרקטי להשתמש בשולחנות ניקוי לפסח וברור שרק אנחנו יכולים לעשות את העבודה.

להכשיר את המטבח של המשרד

אם יש לכם מטבחון במשרד שהעובדים במשרד משתמשים בו, חברת א.ש.א גבאי ריהוט משרדי אנו מציעים הדרכה כיצד לנהל אותו. אם אתם מתכננים להשתמש במטבח שלכם בפסח ולחמם במיקרוגל כל דבר שמכיל חמץ, או לשטוף חמץ כלשהו בכיור, או לקרצף כלים על השיש בסכין, אנו ממליצים לעבור קורס מתאים לגבי מה אתם יכולים לעשות ומה לא.

הכשרת משרד הפסח שלכם חשובה מאוד - קל יותר ממה שאתה חושב

להכשרת ריהוט משרדי יוקרתי לפסח כדאי לפנות לרבנים הזמינים לשם כך. הם מנהיגים עם ישראל ומעניקים תשובה מתאימה לכל שאלה שמתעוררת באתר שורש גולשים לתוכן או בכל אתר אחר. זה לא משנה אם אתה מכשיר את המשרד או המשרד שלך - הם מוכנים לעזור.

המשרד הוא מקום שבו עובדים למחייתם. המשרד מספק לא רק מקום עבודה, אלא גם מקום להירגע בו העובדים יכולים להיות בטוחים שאף אחד לא יפריע להם. המשרד מצויד בכל הריהוט והמכשירים הדרושים ליצירת סביבה נוחה ומסבירת פנים. חשוב שיהיה לכם את כל הריהוט המשרדי הנדרש על מנת לשמור על העובדים שלכם מאושרים ופרודוקטיביים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה