close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך הלא שגרתי לאחסון אתרים וורדפרס

מערכת שורשיב אדר א, תשפב13/02/2022

מדריך- מהו וורדפרס, כיצד לבחור את ספק האחסון הנכון וכמה דברים חשובים שכדאי לזכור בעת בחירת ספק אחסון לאתר

תגיות:
צילום: freepik
כל האתרי הוורדפרס צריכים חברת אחסון אתרים וורדפרס. ואם אתם מחפשים להתחיל לבנות את אתר וורדפרס משלכם, זה יכול להיות קשה לבחור את חברת האחסון הטובה ביותר עבורכם. המאמר הזה ידריך אתכם על כל מה שאתם צריכים לדעת על אחסון אתרים ל-Wordpress. החל מכמה שטח אחסון ותעבורה תזדקקו, ועד לסביבה מאובטחת לאתר שלכם, המדריך הזה יעזור לכם למצוא את החברה הנכונה!

מהו אחסון אתרים וורדפרס?
וורדפרס הנה פלטפורמה עם תכונות שנועדו להקל על המשתמשים לבנות ולעצב את האתר שלהם. זאת פלטפורמה המספקת לכם את כל הכלים הדרושים ליצירת אתר אינטרנט משלכם.
לפלטפורמה זאת צריך לרכוש שם דומיין (וזאת הכתובת דרכה ניגשים לאתר) וגם אחסון אתרים וורדפרס שמתאים לאתרים המשתמשים בפלטפורמה זאת מכיוון שישנם המון התאמות ברמת האבטחה וברמת המשאבים אשר חברת האחסון צריכה לעשות על מנת לגרום לאתר לתפקיד בצורה מיטבית.

כיצד לבחור את ספק האחסון המתאים
יש הרבה ספקי אחסון שונים. אתם תמיד תחפשו אחד שיציע את מה שאתם צריכים, מבלי לשלם יותר מדי עבור תכונות שאינכם בוודאות צריכים. אם אינכם בטוחים איזה ספק אחסון מתאים לכם, התחלו במחשבה על הצרכים שלכם. איזה סוג אתר אתם מתכנננים ליצור? אילו תכונות אתם צריכים? באיזו תדירות גולשים יבקרו באתר? לאחר שעניתם על שאלות אלו, קל לצמצם את החיפוש ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר לצרכים שלכם.

אם האתר שלכם הנו לתדמית בלבד ובקושי יש בו מבקרים, אז כל אחסון יכול להספיק. אבל אם יש לכם מבקרים באתר לפחות כמה פעמים ביום, אז תרצו למצוא משהו אמין וחזק יותר.

דברים שחשוב לזכור בעת בחירת אחסון אתרים
יש כמה דברים שחשוב לזכור בעת בחירת חברת אחסון אתרים. הנכם צריכים לדעת כמה שטח אחסון תצטרכו וכמה מהר אתם רוצים שהאתר שלכם ייטען. תרצו לוודא שיש לכם מספיק מקום בחבילת האחסון שלכם לכמות התמונות והדפים שאתם מצפים שיהיו באתר שלכם. וחשוב לוודא שהאתר שלכם נטען מהר. אם לוקח יותר משתי שניות לטעינת דף, רוב האנשים יעזבו וימצאו משהו אחר לעשות במקום לגלוש באתר שלכם.



על מנת לגלות כמה שטח אחסון ותעבורה אתם צריכים, עליכם לבצע מחקר על כמות התנועה שאתם צופים שתהיה לאתר שלכם. לדוגמה, אם אתם מנהלים חנות מסחר אלקטרוני, סביר להניח שתצטרכו יותר תעבורה ליום מאשר מישהו שיש לו בלוג מידע או אתר תדמיתי. דבר נוסף, לגבי ספקי אחסון הוא שניתן לסווג את המוצרים שלהם כשרתים משותפים או ייעודיים. שרתים משותפים מושלמים עבור אלה שרק מתחילים עם האתר או הבלוג הראשון שלהם מכיוון שהם זולים יותר. עם זאת, שרתים ייעודיים טובים יותר לאתרים עם נפח תעבורה גבוה מכיוון שהם מציעים יותר יכולות אבטחה וביצועים.

סיכום
בחירת ספק אחסון היא החלטה גדולה עבור אתר חדש. בחירה לקויה של ספק עלולה להוביל לירידה של אתר, לאובדן נתונים או לליקויי אבטחה שבסופו של דבר ייגרמו לפרצת האתר.

במדריך שזה עתה קראתם, דיברנו על מהו וורדפרס, כיצד לבחור את ספק האחסון הנכון וכמה דברים חשובים שכדאי לזכור בעת בחירת ספק אחסון לאתר. אנו מקווים שמצאתם את המדריך הזה כמועיל ושהוא יעזור לכם למצוא את התשתית המתאימה לאתר שלכם.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה