close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת ציוד לאירועים - השכרת הסאבים המקצועיים ביותר

מערכת שורשיט אדר א, תשפב20/02/2022

בחנות beatparty ברחוב היסוד 7 תל אביב תוכלו למצוא מגוון מגברי סאבים איכותיים ומקצועיים שיפיקו את צלילי הבס ברמה שאתם צריכים

תגיות:
צילום: freepik

כאשר רוצים להזמין ציוד הגברה לאירועים מיוחדים והפקות של מסיבות, צריך יהיה מן הסתם להזמין גם סאב וופרים. אך עם זאת עולות שאלות רבות- באיזה גודל להשתמש? מהי העמדה האידיאלית של הסאב? מהי החיוניות של הסאב לאפקט המוזיקלי של האירוע, ועוד שאלות. חשוב לזכור שהם חיוניים במערך ההיקפי של הפקה מוזיקלית ומהווים תוספת משלימה למערכת הסטריאו שלכם. הגיע הזמן לצלול עמוק יותר לנושא "סאב וופר". מה הם עושים ולמה אתם צריכים להשכיר אותו לאירוע שלכם.

אם אתם צריכים השכרת ציוד הגברה בת"א, תאורה ומוזיקה לאירועים – beatparty זה המקום. הכתובת היא היסוד 7, תל

אביב. השכרת סאבים בת"א עושים רק שם!

מהו סאב וופר ומה התרומה שלו לאירוע עם מוסיקה?
למעשה, סאבוופר הינו רמקול כמו כל רמקול מסוג אחר. ניתן לומר שמדובר ברמקול פשוט בהשוואה לרמקולים אחרים, כי לרוב יש הוא בעל דרייבר אחד. סאב וופרים מסוגל לייצר רק רק בס, כלומר טווח הצלילים הנמוכים יותר. טווח התדרים המדויק משתנה מדגם לדגם, אך באופן כללי כל מוזיקה הכוללת מוזיקת בס וצלילים נמוכים הרמקול הזה יוכל להפיק. אם אתם מזמינים לאירוע שלכם נגני בס ולהקות מוזיקליות כאלו ואחרות, מומלץ מאוד להשכיר ציוד הגברה זה דרך beatparty, היסוד 7 תל אביב. בכל הנוגע אל השכרת ציוד הגברה בת"א, זהו המקום.

עיקרון הפעולה של סאבים
לרוב הסאב-וופרים יש מגבר מובנה. אלה מחוברים למקלט ה-AV באמצעות כבל שמע, במקום כבל רמקול. אמנם, קיימים גם סאב-וופרים פסיביים, אך הם הרבה פחות נפוצים. אבדרך כלל פוגשים אותם בברים עם סאונד נמוך. ישנה סיבה טובה לכך שרוב הסאב-וופרים הינם במבנה פעיל ולא פסיבי. שליטה בסאבוופר דורשת לא מעט כוח הספק חשמלי, לפעמים עד 2000 וואט. כל אחראי סאב וופר זקוק לאמצעי אלקטרוניקה ספציפיים על מנת לבצע ביצועים מיטביים. אם מקלט ה-AV שלכם צריך לספק את הכוח הזה, אז חשוב לרכוש מקלט חזק מאוד.

עד כמה זה קריטי להשקיע בסאב וופר איכותי וטוב?
אתם וודאי שואלים את עצמכם עכשיו כדאי להשקיע בסאב וופר איכותי ומקצועי לקראת האירוע שלכם. אולי תתהו לעצמכם האם לא ניתן יהיה לנגן את הצלילים הנמוכים ביותר דרך הרמקולים הסטנדרטיים? אז התשובה לכך היא בדרך כלל לא. הפקת בסים בצורה נכונה ומדויקת היא קשה ביותר. ישנם רמקולי עמודים שיכולים לשחזר תדרים נמוכים, אך עם זאת, לרוב יהיה להם קצה גבול תחתון של 40-50 הרץ, לא יותר מזה. אם נותנים לרמקולים האלה לרדת אפילו נמוך יותר, הסיכוי לעיוותים בצליל המקורי גדל. רמקולים קטנים לא בנויים לנגן בתדרים נמוכים יותר ממילא. אם תנסו בכל זאת להפעיל זאת, קיים סיכון סביר לשרוף את הדרייברים שלכם ולהרוס את הרמקולים. לא רעיון טוב.

בקיצור, לאירועי תרבות ומוזיקה בה מארחים נגנים מקצועיים ובהם יש חשיבות לאיכות הצליל, סאבוופר משלים לרמקולים ולמגברים הרגילים שלכם זו בחירה חכמה ומשתלמת. בחנות beatparty ברחוב היסוד 7 תל אביב תוכלו למצוא מגוון מגברי סאבים איכותיים ומקצועיים שיפיקו את צלילי הבס ברמה שאתם צריכים. המותגים המובילים שתוכלו למצוא שם הם בין היתר RCF,Beta, JBL ועוד. צריכים לבצע השכרת סאבים בת"א? זוהי הכתובת.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה