close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירותי מחשוב לעסקים

מערכת שורשד אדר ב, תשפב07/03/2022

עסקים אינם מסוגלים היום לפעול ללא שירותי מחשוב לעסקים אשר מעניקים להם את מלוא המעטפת הנחוצה להם

תגיות:
בחירה של חברת תמיכה למחשוב
לאור החשיבות הרבה של המחשוב בכל עסק, בחירה של שירותי מחשוב לעסקים אינה עניין של מה בכך. רצוי לקבל המלצות על חברה מסוג זה מקולגות לעבודה, חברים או קרובי משפחה ולהיפגש עם הנציגים שלהם. קיימים כמה קריטריונים שהם אקוטיים ובהתאם לכך כדאי לבחור את החברה המתאימה.

המקצועיות של אנשי הצוות בכל מכלול הנושאים הקשורים למחשוב כמו שרתים, גיבוי, IT , תוכנות, חומרה, ציוד נלווה ועוד. כמו כן האמינות של הצוותים אשר מיידעים את הלקוח בזמן אמת מהי התקלה האמיתית ומה עליהם לבצע, כדי שהעובדים של החברה יוכלו להיכנס
שוב לעבודה רוטינית.

יש תקלות שעלולות לשתק את העבודה לחלוטין ולכן הזמינות של הצוותים היא נושא קריטי. אם חברת שירותי מחשוב לעסקים מעניקה צפי של זמן הגעה שהוא סביר זה מעולה, אם צפי הזמן שלה הוא ארוך כמו לדוגמה 24 שעות, זהו פרק זמן ארוך מדי ולכן לא יבחרו את שירותיה של חברה זו.

השתלטות מרחוק על המחשוב במשרד
בשנים האחרונות צוותי התמיכה משתמשים בתדירות גבוהה בתוכנות אשר באמצעותן אפשר להשתלט על המחשוב מרחוק. זה מתאים מאד לטיפול בתקלות נקודתיות במחשבים של העובדים או בשרתים מסוימים. כאשר הטכנאי משתלט מרחוק הוא פועל כאילו הוא משתמש בעמדה הספציפית ולכן הוא מבצע את כל השינויים הנדרשים, התאמות, התקנות וכל צורך אחר.

היתרון של שיטה זו היא שבזכות הידע הרב של הטכנאים הם מסוגלים לפתור במהירות תקלות מהותיות שהעובד אינו מצליח לסדר, כיוון שאין לו די ידע. בזכות הפעולות המהירות הללו, העובדים יכולים לשוב לעבודה סדירה בהקדם.

עבודה שוטפת במחשוב
לכן כאשר מחפשים חברת שירות מחשוב לעסקים, בוחרים בחברה שמציעה עלויות הוגנות ושמסוגלת לתת מענה לכל הצרכים של הלקוח על פי תחום העיסוק שלו וסוגי המחשבים שקיימים בעסק כמו לדוגמה מחשבים ייעודיים כמו המחשבים שלApple Macbook Air MGN שלא כל איש מחשבים יודע כיצד להתנהל איתם.

מעבר לכך קיימת חשיבות רבה שלחברת התמיכה תהיה אפשרות לספק חומרה תוך פרק זמן קצר כמו מחשבים נייחים או ניידים על פי הצורך של העסק וזאת אם אחד המחשבים מתקלקל ויש צורך מידי למציאת חלופה תוך פרק זמן קצר עבור עובד במשרד או בבית.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה