close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

על ניתוח פרתירואיד, ניתוח בלוטת התריס, ועוד

מערכת שורשז אדר ב, תשפב10/03/2022

מעבר לניתוח פרתירואיד, ישנו ניתוח של בלוטת התריס עצמה. בלוטת התריס הינה בלוטה חיונית אשר מפרישה הורמונים שמשפיעים על כל חלקי הגוף

תגיות:
אף אחד לא רוצה להיות חולה, ובטח שלא במחלה המצריכה ניתוח. ובכל זאת, הנה אנחנו כאן, בעולם בו יש מחלות, יש מחלות קשות, ויש צורך בניתוחים. אם אתם מתמודדים עם הבשורה שעליכם לעבור בקרוב ניתוח פרתירואיד או ניתוח בלוטת התריס, אנחנו כאן כדי להסביר לכם שזה בסדר, אתם תהיו בסדר, וכדאי שתקראו כדי לקבל קצת מידע שיעזור לכם להשקיט את הדאגה הלגיטימית והמובנת לגמרי.

ניתוחים זה דבר שיכול להפחיד, ונדירים המקרים בהם אדם מגיע לניתוח רגוע לגמרי. ובכל זאת, אם יש צורך בניתוח זה או אחר, הרי שאין ברירה, שכן אם הופנתם להליך כירורגי, ככל הנראה שבאמת לא הייתה שום
אפשרות אחרת. לכן, כאשר מקבלים את המציאות כפי שהיא, לא נותר אלא למצוא את השלווה שלנו בחזרה, שכן הסטרס והחשש לא עוזר בדבר, אלא רק מקשה עלינו.

לומדים על ניתוח פרתירואיד
ניתוח פרתירואיד הוא בעצם ניתוח שמסיר את בלוטת יותרת התריס. הסיבה העיקרית להסרת בלוטת התריס או בלוטת יותרת התריס היא גידול סרטני, גידול ממאיר שבמידה ולא יטופל הוא עלול לגבות את חייכם. יש אנשים אשר הפרופורציה הזו – חיים מול ניתוח, מספיקה להם בשביל לקחת נשימה עמוקה, לקבל את רוע הגזירה, ולגשת לניתוח בלב שלם שהם עושים את הדבר הנכון.

אם זה לא מספיק, הנה לפניכם עוד אינפורמציה טכנית שאולי תשקיט את המיינד, שתמיד רעב למידע.
• ניתוח זה נחשב לבטוח עד מאוד. הסיכון העיקרי הוא פגיעה חלקית במיתרי הקול, וגם מצב זה קורה אצל פחות מאחוז אחד מהמנותחים. סיבוכים מורכבים מזה נדירים עוד יותר, וכוללים פגיעה בכלי דם או עצבים באזור, אבל מצבים אלו לא מתרחשים באופן תדיר, כך שהסיכוי שתחוו סיבוך מהניתוח הנ"ל הוא נמוך מאוד.
• אתם תוכלו להשתחרר מהניתוח הזה עוד באותו היום, או מקסימום למחרת, שכן, כפי שהסברנו, זה ניתוח פשוט, לא מסובך, וכמעט במאת האחוזים מהמקרים הוא גם וללא סיבוכים, כך שאין כל סיבה להשאיר אתכם באשפוז.
• החתך הקטן אשר מבוצע לצורך הניתוח נעשה בכפל טבעי בצוואר, כך שאין צלקת גדולה ומכוערת, אלא סימן קטן ולרוב מוסתר לגמרי.
• רמת הסידן בגוף שלכם, אשר הייתה לא מאוזנת עקב תפקוד לקוי של הפרתירואיד, תרד בתוך עד 24 שעות בחזרה לנורמה, מה שאומר שהבעיה נפתרה בין רגע.

ניתוח בלוטת התריס
מעבר לניתוח פרתירואיד, ישנו ניתוח של בלוטת התריס עצמה. בלוטת התריס הינה בלוטה חיונית אשר מפרישה הורמונים שמשפיעים על כל חלקי הגוף, ועל פעילויות רבות. הורמוני התריס משפיעים ומעורבים בפעילויות כמו ויסות לחץ הדם, חילוף החומרים בגוף, ואפילו הפוריות שלנו.

במקרים בהם מזוהה חוסר איזון של בלוטת התריס יש לשלול מצב של גידול ממאיר (סרטני). חוסר איזון בבלוטת התריס מתבטא בתת פעילות או בפעילות יתר של הבלוטה, ובמידה ומתגלה שהסיבה היא סרטן, הרי שיש לבצע ניתוח אצל מומחה בתחום זה, כמו פרופ' דן פליס - מנתח אף אוזן גרון.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה