close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תביעת נזיקין נגד גורמים שונים

מערכת שורשי אדר ב, תשפב13/03/2022

מקרים וסיטואציות שונות לתביעת נזיקין

תגיות:
צילום: pexels
תביעת נזיקין
יש מקרים רבים בחיים שבהם אזרחים צריכים לממש את הזכויות שלהם מול גורמים ממשלתיים או ציבוריים. תהליך זה נתקל לא אחת בחומות גבוהות של הבירוקרטיה
צילום: pexels
אשר מצריכות מהמבוטח התרוצצויות רבות ומיותרות, כדי להשיג מסמכים רבים ולהוכיח כי אכן הכספים הללו מגיעים לו בזכות ולא בחסד. לצערנו רוב הציבור אינו מצליח לשכנע את הגורמים הרלוונטיים שאכן הצדק עמו ולכן כדי לפתור נושא זה ולקבל את מלוא הזכויות והכספים, הוא נאלץ לקבל סיוע משפטי. זה מצב מתסכל כיוון שהגורמים הללו אינם מאמינים לאזרח ולכן הוא זקוק לעזרה משפטית באמצעות תביעת נזיקין אשר עולה לו כסף, כדי לקבל את המגיע לו ללא כל עוררין.

במקרים הללו האזרחים פונים אל עורך דין נזיקין בצפון, אשר מתמקצע בנישה משפטית זו כדי שייצג אותם מול הרשויות והגורמים הנוספים כמו חברת הביטוח. בשלב הראשון הלקוח מציג בפני עורך הדין את פרטי המקרה, אם מדובר בבעיה רפואית אשר נובעת מתאונת דרכים, מתאונת עבודה, או ממצב רפואי שהדרדר ולכן יש לדון שוב בתיק זה. על פי פרטי המקרה הספציפי, עורך הדין מחליט מהי האסטרטגיה הנכונה ובהתאם לכך הוא פועל מול כל גורם רלוונטי לצורך מיצוי מלוא הזכויות הסוציאליות ולקבלת מלוא הכספים המגיעים ללקוח שלו. הוא משרת את האינטרס של הלקוח מתחילתו של תהליך תביעת נזיקין ועד סופו, כדי להשיג את המיטב עבורו.

תביעת נזיקין נגד חברת הביטוח
במקרה של תאונת עבודה, עורך הדין מגיש תביעת נזיקין כספית נגד חברת הביטוח של המעסיק אם היה זה מקרה של רשלנות תורמת. הכוונה היא למקרה שבו עקב רשלנות, קרה מקרה מסוים לעובד כמו נפילה או פגיעה ממכונה וכו'. אילו המעסיק היה שומר על כללי הבטיחות על פי ההנחיות שקיימות בכל מפעל, תאונת העבודה, לא הייתה מתרחשת.

לכן בהתאם לפוליסה שרכש המעסיק, חברת הביטוח אמורה לפצות את העובד בסכומים כספיים ספציפיים בהתאם לנזק שנגרם לו אשר מופיע במסמכים של תביעת נזיקין, אם מדובר בנזק שהוא אינו הפיך, אם זו פציעה שאינו מאפשרת לו להמשיך לעבוד או להמשיך לתפקד כמו בעבר, אם יש לו צורך בסיוע 24/7 של מטפלת וכו'.

עורך דין נזיקין מגיש תביעה מפורטת על פי כל ההשלכות והעלויות הכספיות ועושה כל שניתן כדי לקבל את המקסימום האפשרי.
התנהלות בוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי

אזרח שטוען שמגיעה לו קצבה זמנית או קבועה, אמור להופיע בפני ועדה רפואית אשר מורכבת מכמה רופאים בנישה הספציפית כמו אורתופדיה, אונקולוגיה וכו'. הם בוחנים את מצבו הרפואי ואת מלוא המסמכים ובהתאם לכך הם מחליטים מה יהיה שיעור הנכות שייקבע לו. בהתאם לקביעה זו הוא יקבל את הכספים המגיעים לו מדי חודש.

ערר לוועדה הרפואית
אם שיעור הנכות שנקבע על ידי הוועדה, אינו תואם את מצבו האמיתי של החולה, עורך הדין מגיש ערר כדי לגשת שוב לוועדה על מנת לקבל את שיעור הנכות הנכון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה