close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחיצות זכוכית

מערכת שורשג ניסן, תשפב04/04/2022

בקבוצת א.ר תמצאו מגוון רחב של מחיצות זכוכית למשרד שלכם במחירים נוחים ומשתלמים שעושים לכם חיים קלים

תגיות:
צילום: freepik
כבני אדם אנו זקוקים לגבולות בכל מקום. הגבולות קיימים מסביבנו כדי לסמן התחלה וסוף. המדרכה, למשל, מסמנת לנו היכן מתחיל הכביש, והקירות שבבית מבדילים
בין חדר לחדר. אבל לפעמים אנו צריכים גבולות נראים ובלתי נראים בו זמנית. מחיצות זכוכית למשרד מאפשרות לנו לשים גבולות ובו בזמן גם לראות אתכם מה שמתרחש מסביבנו ולכן הן מתאימות כל כך למשרד.

הפתרון המושלם לכל משרד באשר הוא
כל מי שעבד פעם במשרד או עובד בו נכון לעכשיו יודע עד כמה הגבולות חשובים בו. כל עובד או חלק מהעובדים זקוקים לפרטיות על מנת לעבוד כראוי. כמו כן, יש צורך להפריד בין המחלקות השונות. מחיצות הזכוכית מביאות מגוון רחב של יתרונות שכדאי להכיר:
• אתם נמצאים בבקרה מלאה על העובדים - בניגוד למחיצות הבטון שהיו אופייניות תקופה מסוימת אשר מסתירות את העובדים ואינן מאפשרות שליטה מלאה עליהן, מחיצת זכוכית למשרד ברמה גבוהה מעניקה שליטה על כל העובדים. המנהלים יכולים לראות תמיד מה קורה עם כל אחד מהעובדים.
• המחיצות שיוצרות הרבה מרחב - מחיצות הזכוכית השקופיות מעניקות לכם שפע של מרחב. אין צורך להרחיב את המשרד כדי שתהיה יותר תחושת מרחב, כי מחיצות הזכוכית עושות את כל העבודה. הן אינן חוסמות את אור השמש הטבעי וכך החלל נראה גדול ומרווח יותר. במשרד כזה נעים יותר לעבוד.
• משתלבות עם כל עיצוב - לא משנה איזה עיצוב בחרתם למשרד שלכם. זה יכול להיות משרד בעיצוב מודרני שאין בו פריט מיותר או משרד בעיצוב כפרי המעניק תחושה ביתית וחמימה. המחיצות השקופיות מתמזגות עם כל עיצוב שרק תבחרו, שכן הן נייטרלית.
• מחיצות איכותיות ועמידות - לא מדובר רק במחיצות זכוכית מעוצבות, אלא במחיצות עמידות ואיכותיות שמזמינים פעם אחת, מתקינים והן מספיקות לזמן רב. לכן מחיצת זכוכית למשרד היא הבחירה הנכונה.

לא מתפשרים על איכות
יש לכם משרד יוקרתי ואיכותי? לא מתפשרים על מחיצות זכוכית ברמה גבוהה. בקבוצת א.ר תמצאו מגוון רחב של מחיצות זכוכית למשרד שלכם במחירים נוחים ומשתלמים שעושים לכם חיים קלים. אז אם רק עכשיו פתחתם את המשרד שלכם ואתם כבר דואגים לעיצוב, חשוב להזמין מחיצות זכוכית למשרד מטובי המקצוענים. כמובן, ישנם דברים נוספים שכדאי לשים אליהם לב כאשר מזמינים את המחיצות. חשוב למדוד את השטח כדי לראות אילו מחיצות מתאימות, לקבוע את הגבולות על מנת לראות אם המחיצות מתאימות לחדרי ישיבות או להפרדת תאים בין העובדים וכמובן להזמין את סוג הזכוכית שממנו הן יורכבו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה