close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ערסל ישיבה לגינה - פתרון ישיבה מעוצב

מערכת שורשו ניסן, תשפב07/04/2022

בשנים האחרונות נכנס לענף פינות הישיבה שחקן חדש והוא הערסל...

תגיות:
צילום: אתר הלקוח
יש לכם גינה בבית או מרפסת ואתם רוצים לנצל אותם בצורה הטובה ביותר שתאפשר לכם לשבת בנוחות. בשנים האחרונות נכנס לענף פינות הישיבה שחקן חדש והוא הערסל. כשחושבים על ערסל, חושבים על ערסל הבד הפשוט שקושרים מעץ לעץ. כיום מוצר זה השתדרג בעיצובו ומאפשר גם ישיבה נוחה ואפשר לומר כי מהווה מקום ישיבה נוסף בגינה שלכם לכל דבר ועניין.

מהו ערסל ישיבה?
ערסל ישיבה לגינה הוא למעשה סוג של כיסא קל משקל, ללא רגליים. במקום הרגליים, מחוברים לערסל
צילום: אתר הלקוח
חוטים חזקים המאפשרים תלייה שלו. בזכות חוטי הקשירה, ערסל זה מאפשר את אלמנט הנדנוד שהוא מאוד נעים בזמן שיושבים על הערסל. את חוטי הערסל ניתן לתלות על פרגולה מעץ, גזיבו או כל אלמנט הצללה שיש לכם בגינה או במרפסת שכיום נחשבת לסוג של גינה לכל דבר בדירות.

ממה עשוי ערסל ישיבה לגינה?
יש המון סוגים של ערסלי ישיבה. לרוב הם עשויים מבדים רכים וקלילים כמו בד המקרמה. הבדים חייבים להיות קלים בשל הצורך בתליית הערסל. בשביל ליצור את המבנה של כיסא ישיבה, לרוב משתמשים במוטות אלומיניום דקות שהינם קלות מאוד ביחס למתכות אחרות. לעיתים אנו נראה ערסלי גינה שלהם מבנה במבוק עדין שגם הוא מאוד יפה וקל. הבחירה בין השניים תלויה בעיקר במראה העיצובי שאתם מחפשים.

התאמת הערסל לעיצוב הגינה
ערסל ישיבה לגינה מגיע במראה מאוד עדין ולרוב צבעו בהיר הנוטה לגווני אופוויט, בז'. גוונים אלו נחשבים לניטרליים ולכן מתאימים גם כאשר סגנון הפרגולה שלכם הוא כפרי, מודרני או בוהו שיק. ככל שבערסל הישיבה יהיה שימוש גדול יותר במקרמה, הוא יתאים יותר לעיצוב כפרי ובוהו שיק. ככל שבערסל יהיה יותר בד חלק ופשוט, הוא יתאים יותר לסגנון המודרני. כמו כן, מבנה אלומיניום של ערסל יתאים כאשר מדובר בעיצוב מודרני. מבנה שעשוי מעץ או במבוק יתאים מאוד כאשר מדובר בעיצוב כפרי. ניתן ואפילו מומלץ להתאים את עיצוב הערסל לעיצוב של פינת הישיבה הקיימת. לחילופין, ניתן לבחור בערסל ישיבה בעיצוב ייחודי ולהבליט אותו ביחס לשאר הפריטים.

האם נוח לשבת על ערסלי ישיבה?
התשובה היא בהחלט! ערסל הישיבה מגיע עם יכולת הנדנוד העדינה ועל כן הישיבה עליו היא מאוד נעימה. ניתן לשב על הערסל בנוחות ולקרוא ספר ולאפשר גם לאורחים שלכם לשבת על הערסל ולהנות ממקום ישיבה מפנק במיוחד.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה