close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתכוננים לקיץ - טיפים לעיצוב גינה ביתית

מערכת שורשי ניסן, תשפב11/04/2022

איך שלא נסתכל על זה, השקעה בעיצוב הגינה שלנו תאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר ונכס יוקרתי יותר...

תגיות:
צילום: pexels
עיצוב גינות הפך להיות תחום שממש פורח ויש לו ביקוש רב בשנים האחרונות. בישראל אנשי רבים בוחרים לבלות את חודשי האביב, הקיץ והסתיו בגינה ובמרפסת שלהם מחוץ לבית. מזג האוויר הנעים יכול לאפשר לנו ליהנות מהחיים בחוץ וגם לארח חברים ובני משפחה בגינה ולא רק בסלון הבית. בשביל שיהיה לנו נעים לארח חברים ובני משפחה בגינה שלנו, אנחנו חייבים להקפיד על הטיפוח והתחזוקה השוטפת שלה.

האם כדאי לעצב גינה לבד?
אפשר לעצב גינה לבד אולם
צילום: pexels
סיוע במתכנן גינות ישיג ככל הנראה תוצאה עיצובית מרשימה יותר. בדיוק כמו שלא נתכנן לבד את קווי המתאר והעיצוב של פנים הבית שלנו, כך גם לא כדאי לנו לנסות לעצב לבד את הגינה שלנו. כאשר מעצבים גינה צריך לשים לב לנושאים רבים כמו צל ושמש, השקיית הצמחים וגם התחזוקה השוטפת שלהם כולל עישוב הגינה וניקיון שלה. לכן נכון יותר לעצב את הגינה שלנו בעזרת מעצב גינות מקצועי מאשר לנסות לעשות זאת לבד.

טיפים מעשיים לעיצוב גינה
הקיץ שבפתח מביא עמו יותר זמני שהיה בחוץ מה שעושה חשק לבעלי הדירות להכין את הגינה לקראת הקיץ.
נתחיל מתחזוקה, אולי הפחד הגדול של בעלי גינות , ראשית בחרו צמחיה נמוכה שגדלה לאט. כך המראה של הגינה ישמר לזמן רב יותר ללא צורך בגיזום.

מערכת השקיה ודישון היא אחת מהסודות החשובים ביותר לשמירה על חסכון במים וכמובן שמירה ועל חיי הצמחייה. מערכת הדישון תדאג להזין באופן אוטומטי ועל פי צורך את הצמחים.

חלקו את הגינה לאזורים, צרו שבילים באמצעות אבני מדרך וקשטו את הגינה והוסיפו מסלעות פרחים., אלא יעניקו לגינה מראה ים תיכוני וישראלי.

צרו פינת ישיבה מפנקת אשר תקפיץ את המראה וכמובן תאפשר אזור ישיבה חיצוני. אם יש לכם גינה קטנה שלבו פינת ישיבה דו מושבית ושמרו בצד כמה כסאות מתקפלים לאירוח. בגינות גדולות אפשר להוסיף פופים.

עשו שימוש באביזרים, פסלונים או חפצי יד שניה שניתן להסב אותם לשימוש חוזר והקפידו שתהיה בגינה שלכם גם תאורת אווירה.

למה כדאי להשקיע בעיצוב הגינה שלנו?
אז למה כדאי שנשקיע בעיצוב הגינה שלנו? אחת הסיבות שבגללה הכי כדאי לנו להשקיע בעיצוב הגינה שלנו היא שזה פשוט יהפוך את איכות החיים שלנו להרבה יותר טובים. אם אנחנו רוצים לשפר את איכות החיים שלנו אנחנו יכולים להתחיל בכך שנשקיע בעיצוב מרחבי המחייה השונים בבית ומחוץ לבית שלנו. עיצוב הגינה שלנו לא רק ישפר את איכות החיים שלנו, אלא גם ישדרג את יוקרת הנכס שלנו ויהפוך את הבית שלנו להרבה יותר יוקרתי מבחינת הערך הנדל"ני שלו.

בסופו של יום, איך שלא נסתכל על זה, השקעה בעיצוב הגינה שלנו תאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר ונכס יוקרתי יותר. כאשר מעצבים גינה ומטפחים אותה עושים זאת לטווח הארוך. ככל שנתמיד לאורך זמן רב יותר בטיפוח ותחזוקת הגינה שלנו, כל המראה שלה יהיה יפה ומכובד יותר. אם אנחנו רוצים שהגינה שלנו תהיה מרשימה אנחנו צריכים לכלול את תכנון העיצוב שלה כבר בשלב בניית הבית או השיפוץ שלו מחדש. כך יהיה לנו קל יותר לתכנן את מתווה הגינה ואת החיים שנחייה בה עם חברים ובני משפחה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה