close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

זה לא רק המוצר, זה האופן שבו הוא מוצג

מערכת שורשי ניסן, תשפב11/04/2022

אין זה סוד כי הדרך להגיע אל לבו של הלקוח עוברת דרך המחיר, אולם אל לנו לשים בצד או להזניח את הפן התצוגתי. את האופן שבו המוצר מוגש אל הלקוח ומושך אותו

תגיות:
צילום: freepik
נסו לרגע לדמיין את עצמם נכנסים אל מאפייה רגילה עם דברי מאפים שונים ומגלים להפתעתכם כי המחירים מרקיעי שחקים. עתה, דמיינו את עצמכם נכנסים אל מאפיית בוטיק עם מדפי עץ, תחושת כפריות ועיצוב יוקרתי. המחירים וודאי לא יפתיעו, וייתכן אף שתבצעו את הרכישה בסקרנות רבה.

אין זה סוד כי הדרך להגיע אל לבו של הלקוח עוברת דרך המחיר, אולם אל לנו לשים בצד או להזניח את הפן התצוגתי. את האופן שבו המוצר מוגש אל הלקוח ומושך אותו.

בחברת תיצוג פדגו פלסטיק פצחו את הנוסחה, ומזה עשרות שנים שמלווים ומציעים את שירותיהם למגוון רחב של לקוחות קטנים וגדולים כאחד.
מפיצוציות דרך רשתות שיווק, מחנויות בוטיק לאורכו של הרחוב ועד למרכזים מסחריים שלמים. הבולטות של המוצרים, היא זו המשנה את כללי המשחק.

מתקני תצוגה זמינים ומזמינים
חוויית הצרכנות שלנו כמו בכל היבט בחיים, עוברת קודם כל בנוחיות שלנו.

מחקרים לאינספור בדקו את חוויית הלקוח והחוויה הצרכנית, ובחנו מה מדרבן את הלקוחות לקבל החלטה לרכישה. אחד מהם הוא באופן שבו המוצר מוגש וביכולת של הצרכן להבין את המסרים השיווקיים באופן חד וברור.

מתקני תצוגה המעוצבים באופן מושך אשר מבליט את המותג של המוצר, את המפרט הטכני אודותיו ושמאפשר לקחת אותו בקלות ובנגישות, מדרבנים מכירות ומעלים את מספר העסקאות של בית העסק.

הדבר נשמע פשוט, אולם מדובר במלאכת מחשבת של ממש אשר עוברת דרך מספר מחלקות בתיצוג פדגו פלסטיק

האפיון הראשוני והעיצוב
זהו למעשה המקום שבו הקסם מתחולל, המחלקה ובה לומדים את המוצר ואת הקהל הצרכני הרלוונטי.

כל פרמטר וכל נקודה ולו הקטנה ביתר, הרי שהם בעלי משקל עצום שיחדיו בונים את התצרף הנכון והמדויק. מטרתה של תיצוג פדגו פלסטיק בבניית מתקני תצוגה איכותיים, היא בראש ובראשונה להקל על הלקוחות להבין את המסר השיווקי ולהקל עליהם להגיע אל המוצר.

תכנון מדויק של נראות יחד עם נגישות, הוא סוד ההצלחה המדרבן מכירות רבות יותר, ואף באופן ניכר.

ייצור המתקנים
מטרתה של תיצוג פדגו פלסטיק היא להוות One Stop Shop ובה ניתן לערוך את כל המסע יחד עם הלקוח, משלב האפיון והעיצוב, דרך הייצור ועד לשילוח והתקנת המתקן.

עם תום מלאכת העיצוב, המושכות עוברות אל מחלקת הייצור, המתהדרת בטכנולוגיות מתקדמות, אפשרויות דפוס, חיתוך בלייזר, טכנולוגיות CNC ועיבוד פרספקס.

המחלקה היצרנית מסוגלת לייצר כל מתקן תצוגה החל מפשוטים ועד למתקני תצוגה מסתובבים, בעלי גופי תאורה ושלל יכולות תצוגתיות מרהיבות המושכות את העין.

משלוח והתקנה
כאשר כלל מתקני התצוגה מוכנים, מתחיל שלב ההתקנה כאשר לתיצוג פדגו פלסטיק מחלקה האמונה על ייצוא המשלוחים לכל רחבי הארץ.

שלב ההתקנה חשוב לא פחות, כאשר ביצוע מדויק ונכון משפיע על הנראות ומביא עמו את התוצאה הרצויה לשביעות רצון הלקוחות ולמען חוויה צרכנית שאיננה מתפשרת על הטוב ביותר.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה