close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עשינו עסק - כל מה שרציתם לדעת על פיתוח עסקי

מערכת שורשיא ניסן, תשפב12/04/2022

החברות הגדולות בשוק כבר הבינו מזמן את החשיבות הרבה בשימוש באנשי מקצוע על מנת למנף את העסק שלהם, או במילים אחרות "פיתוח עסקי"

תגיות:
צילום: DEPOSITPHOTOS
מי שפחות נוהג להשתמש באנשי מקצוע מסוג זה הם דווקא החברות הקטנות, העסקים המשפחתיים...
צילום: DEPOSITPHOTOS
אלו שבעצם הכי צריכים את התמיכה והליווי הזה על מנת למזער טעויות ולהפוך את העסק שלהם לרווחי ביתר מהירות, למרות המכשולים העומדים בדרך.

אז מהו בעצם פיתוח עסקי?
תכנון והוצאה לפועל של דרכים אשר יתרמו לפיתוח והתקדמות העסק, לדוגמה: שיתופי פעולה, מיזוגים, רכישות, יזמות, הנפקות, הרחבת אפיקים לשווקים נוספים, איתור ורכישת טכנולוגיות וגם נקיטת צעדים החורגים מהדברים השוטפים ביומיום על מנת להפוך את החזון למציאות, וכל הדרוש בכך.

כל אלו יוצרים לנו משוואה פשוטה: תכנון + ביצוע = הצלחה.

סביר להניח שבתחילה ניסיתם להצליח בכוחות עצמכם, בזכות ההבנה והניסיון שרכשתם במהלך השנים בתחום שלכם, או בהסתמך על כישורי החיים שלכם.

חשוב להבין שפיתוח עסקי וליווי עסקי הוא מקצוע לכל דבר - הידע והניסיון האלה הם לא בכדי, והם הולכים לחסוך לכם הרבה מאוד זמן, משאבים ולא מעט כסף על מנת להשיג את המטרות העסקיות שלכם.

אז במקום לבזבז זמן על טעויות מיותרות (וכולנו עושים כאלה), אנו ממליצים לפנות לייעוץ עסקי אצל אחת החברות המוכרות בשוק, בעלי ניסיון רב והצלחות מוכחות. אנו יכולים להמליץ לכם על חברת Bizer שידועה בזכות ההמלצות החמות וההצלחות העסקיות שלקחה בהן חלק.

אז מה המטרה של פיתוח עסקי? הגדלת המכירות?
תתפלאו לדעת שזו לא מטרת העל, הכוונה בפיתוח עסקי היא ליצור ערך משמעותי לארגון, עם דגש על יציבות לאורך טווח. המטרה שלו היא להביא את העסק לצמיחה גם בהישגים וגם ביעדים, אך ההצלחה הזו לא בהכרח תימדד בכמותיות שלה בשלבים הראשונים אלא באיכות שלה, משמע יעדי מיצוב ובידול, יעדי פיתוח ארגוני וניהולי... כל אלו יביאו בסופו של דבר לשיפור הרווחיות של החברה - אם זאת על ידי צוות חזק וטוב שיוביל לזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, שותפויות חדשות שיניבו רווחים בהמשך, או התפתחות לשווקים חדשים שיועילו גם כן בהמשך הדרך.

לסיכום, תחום הפיתוח עסקי עלול להישמע כמו תהליך ארוך, הרחוק מה"כאן ועכשיו", אך תהיו בטוחים שמדובר בתהליכים הכי כדאיים ובטוחים לעסק שלכם, אלו יוכיחו את עצמם ובגדול - וכמובן, ישתלמו מאוד לכם ולארגון.
יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים בפרטים על ייעוץ עסקי? מוזמנים ליצור קשר במספר: 0526661160.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה