close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אשפוז כפוי - מה עלי לעשות אם קרוב משפחה שלי נמצא במצב זה?

מערכת שורשיב ניסן, תשפב13/04/2022

שאלה- מה אנו יכולים לעשות אם אדם קרוב אלינו נכנס אל אשפוז כפוי?

תגיות:
צילום: pexels
הנפש היא אולי הדבר המורכב ביותר בחיים ורב הנסתר על הגלוי בתחום זה גם במאה העשרים. כך המדע לא יודע להסביר מדוע סכיזופרניה או כל מחלת נפש אחרת מתרחשת ונראה כי יש יותר שאלות בעולם זה מאשר תשובות. על רקע זה יש לציין כי זה קשה מאוד לראות אדם שקרוב אלינו עם מצב נפשי בעייתי ואין ספק כי אנו לא יכולים לשבת בשקט כאשר אדם קרוב אלינו חולה במחלת נפש.

על רקע זה עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות אם אדם קרוב אלינו נכנס אל אשפוז כפוי? אם כן במקרה של אשפוזים כפויים הדבר החכם ביותר הוא לפנות אל עורך דין וכך להתמודד עם אשפוז בכפייה בדרך הטובה ביותר שיש.

האם כל עורך דין יכול לעזור לי להתמודד עם אשפוז בכפייה?
עליכם להבין כי הכוח של המערכת במקרה של אשפוז כפוי הוא עצום ולכן אנו חייבים לפנות אל עורך דין שיסייע לנו בכך וכך נוכל להתמודד עם המערכת המורכבת.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כל עורך דין יכול לעזור לנו במקרה של אשפוזים בכפייה. רק עורך דין אשר ההתמחות שלו היא באשפוזים כפויים יכול לסייע לנו בנושא זה. עליכם להבין כי עורך דין אזרחי או עורך דין בענייני נזיקין למשל לא יכול לסייע לנו להתמודד עם אשפוזים בכפייה ואת זאת חשוב מאוד להבין אם אתם צריכים ייעוץ של עורך דין.

איך אבחר את העורך דין הטוב ביותר בשביל התמודדות עם אשפוז כפוי?
אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה אל איזה עורך דין אתם פונים בכדי להתמודד עם אשפוז כפוי. עליכם להבין כי ככל שהעורך דין יותר טוב כך הסיכוי שלכם לצלוח את המשימה הוא רב יותר.



אז איך נבחר עורך דין ברמה גבוהה? אם כן אנו חייבים לבחון את האישיות של העורך דין, לראות היכן הוא למד את המקצוע, לבחון כמה שנים הוא בתחום, לדבר עם לקוחות אחרים שלו ולשמוע מהם האם הם מרוצים ממנו, לבחון את אתר האינטרנט שלו ולבחון פרסומים אחרים עליו ברשת. רק אם נשקיע נבחר עורך דין איכותי בשביל טיפול באשפוז בכפייה וזה דבר חשוב ביותר שאסור לזלזל בו.

האם קורים מקרים בהם אדם רוצה לאשפז בכפייה את אחד מקרוביו?
עד עתה דיברנו על מקרים בהם המערכת רוצה לבצע אשפוז כפוי, עולה השאלה האם לעיתים אנו נרצה לאשפז בכפייה אדם קרוב אלינו? התשובה היא כן. יש מקרים בהם אשפוז בכפייה נעשה על פי רצון המשפחה. גם במקרה כזה כדאי לכם לפנות אל עורך דין שילווה אתכם בתהליך ויבטיח כי הזכויות שלכם נשמרות ואת זאת חשוב לזכור.
הוסף תגובה
צילום: pexels
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה