close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי חלונות מרפסת – לבית נקי באמת

מערכת שורשיב ניסן, תשפב13/04/2022

אם אתם חיים בסביבה עירונית, הלכלוך שידרוש ניקוי חלונות מרפסת יהיה בעיקר אבק, ואולי קצת לשלשת יונים ועטלפים

תגיות:
ניקיון הוא פונקציה של פנים וחוץ, גם במבנים, כמו בגוף האדם. כשאנו אוכלים ושותים דברים לא בריאים, העור שלנו נראה לא משהו. כשאנחנו מתנהלים בצורה לא נקייה בבית, הוא יתלכלך, וזה נכון, לצערנו גם לגבי החלונות מבחוץ, וחלונות המרפסת. אם אתם חיים בסביבה עירונית, הלכלוך שידרוש ניקוי חלונות מרפסת יהיה בעיקר אבק, ואולי קצת לשלשת יונים ועטלפים (או הרבה מזה, תלוי במזל שלכם, או בפעולות הרחקת הציפורים שביצעתם). אם אתם חיים באזור כפרי, הרי שהלכלוך יכול להיות אותו הדבר, או יותר.

כך או כך, אם אתם כמונו, ורוצים לחיות בבית נקי ונעים למגורים, ולשבת בנעימים
במרפסת בשבת בבוקר, ללגום את כוס הקפה של הבוקר, או לארח חברים לארוחה במרפסת נקייה ונעימה, אתם צריכים חלונות נקיים למרפסת שלכם. לנקות חלונות מרפסת גדולים זו עבודה שדורשת מיומנות, שכן היא עלולה להיות מסוכנת, בעיקר אם לא מדובר בקומת הקרקע.

ניקוי חלונות מרפסת עושים עם חברה מקצועית
בעוד שאת ניקוי הבית רבים מעדיפים לעשות בעצמם, ואחרים בוחרים לבצע עם מנקה פרטי שמגיע מעת לעת, הרי שההמלצה היא תמיד לעבוד אך ורק עם אנשי מקצוע. העבודה עם "חלטוריסטים”, ואנו לא מתכוונים להעליב אף אחד כמובן, היא בעייתית. ניקיון זה מקצוע, והוא כולל הבנה בחומרים ושילוב של חומרים, הידע כיצד לסלק כתמים עקשניים, וכיצד לבצע עבודות ניקיון כמו ניקוי חלונות מרפסת, מבלי להזיק לחומרים הקיימים.

ניקוי רציני נשען על כמה וכמה גורמים:
• ידע וניסיון של שנים בניקיונות – ניסיון שמוביל להכרות עם סוגי המשטחים השונים, והחומרים המתאימים להם
• הכרות עם חומרי ניקוי עדכניים – בין אם חומרים ירוקים ואקולוגיים, ובין אם חומרים קשוחים במיוחד לכתמים עיקשים, תוך היכולת להתאים את חומר הניקוי לכתם, כדי להצליח לנקות אותו מצד אחד, ומנגד להימנע מפגיעה ברהיט, במשטח או בחלון.
• עבודה עם ציוד איכותי – מי שעובד עם ציוד לא מתאים, מגיע לתוצאה לא מתאימה. חלונות שנקיים כמעט עד הסוף, אבל עם כתמי מים או פינות לא נקיות. מרצפות נקיות כמעט לגמרי, אבל לא מבריקות, לא בוהקות מניקיון, ועם לכלוך שמתחבא בחריצים. אלו רק מספר דוגמאות, אך יש עוד הרבה, וכל אלו מתרחשים כשהמנקים לא מקצועיים והציוד לא מקצועי.

מנקים עם מקצוענים בלבד
עבודה עם אנשי מקצוע , אדם בעל ניסיון אמיתי בניקיון יידע כיצד לנקות את הבית שלכם בכמה רמות. מאיפה כדאי להתחיל, כמה זמן זה ייקח, מה האתגרים אצלכם בבית, מה ידרוש עבודה יומיומית, ומה אפשר לנקות אחת לשבוע או לחודש.

כמעט חשוב מזה, או בטח שחשוב באותה הרמה, זו העובדה כי העבודה עם אנשי מקצוע דרך חברה מקצועית שמתמחה באספקת שירותי ניקיון לבית, כולל ניקוי יסודי בהתאמה אישית וניקוי חלונות מרפסת, חלונות ענק וכיו"ב, אומרת שיש לכם אחריות. לא יכול לקרות מצב בו הזמנתם אורחים לערב ביום שקבעתם ניקיון, בידיעה שהבית יהיה מבריק ומוכן לארח, והנה הבריזו לכם. חברה מקצועית תמיד תחזיק צוות חילופי שיגיע בכל מקרה, גם אם הצוות המקורי נתקע, או בכל תקלה אחרת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה