close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהם הקורסים המובילים בהייטק?

מערכת שורשיא אייר, תשפב12/05/2022

cעולם ההייטק, כמו בכל תחום אחר - ישנם תחומים מובילים יותר ויש כאלה שפחות... מה כדאי ללמוד?

תגיות:
צילום: freepik
ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו מדברים על עולם ההייטק, כמו בכל תחום אחר - ישנם תחומים מובילים יותר ויש כאלה שפחות. על מנת לעשות לכם סדר בכל הנוגע לקורסים המובילים ביותר בתעשיית ההייטק, ריכזנו עבורכם במאמר הבא מספר קורסים ששווה לכם לשים עליהם עין במידה ואתם מעוניינים במשרת הייטק:

1.קורס דאטה אנליסט
בין אם מדובר בקניות בסופר ובין אם מדובר בבחירת בן או לחילופין בת הזוג אשר איתם נחיה, כל החלטה והחלטה שאנו מקבלים בחיים שלנו תלויה במידע אותו אנו מחזיקים בעת ההחלטה. בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים מיותר לציין כי כמויות
צילום: freepik
הנתונים והמידע אשר נאספות על ידי תאגידים או ארגונים גדולים הינו עצום. אי לכך, קורס דאטה אנליסט אונליין / פרונטלי הפך לאחד המבוקשים ביותר בתחום וכמו גם הביקוש לאנשי המקצוע היוצאים ממנו רק הולך וגובר, לצד הדרישות לידע טכנולוגי עבור עבודה בסביבת טכנולוגית מתקדמת ביותר. מטרתו של האנליסט הינה למעשה להיות אחראי על אחזור, איסוף המידע וארגונו ולאחר מכן ביצוע שימוש בו על מנת לזהות מגמות רלוונטיות במטרה לפתור בעיות כאלו ואחרות.

2.קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע
כל תאגיד וחברה גדול באשר היא, בין אם מדובר בחברה המתעסקת בהייטק ובין אם לא, זקוקה למנהל רשתות ואבטחת מידע, איש מקצוע שיהיה אחרות על השרתים, הרשתות וכלל הפרוטוקולים השונים בחברה וכמו גם, ידע כיצד לאתר תקלות ולהגיע לפתרון במידת הצורך וכן, גם להגן על המערכת מפני פריצות. לכן, לא קשה להבין מדוע מדובר באחד התפקידים המבוקשים ביותר ברחבי העולם המודרני. בקורס ניהול רשתות ואבטחת מידע תלמדו את כל הידע הרלוונטי הסובב סביב עולם הרשתות והשרתים. נוסף על כך, תלמדו את מודל שבעת השכבות, תלמדו כיצד תוכלו להקים תשתיות מורכבות בחברות וכיצד להתמודד עם פריצות כאלו ואחרות במידת הצורך. יתרה מכך, קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע יכין אתכם למבחן אשר יעניק לכם בסופו תעודת הסמכה מקצועית, בינלאומית מבוקשת במיוחד.

3. קורס בדיקות תוכנה QA
אפשר לומר כי יחד עם חלוף השנים האחרונות תחום בדיקות התוכנה הפך לאחד התחומים המבוקשים ביותר בכל חברת הייטק באשר היא שכן, כל חברה המספקת שירות או מוצר לקהל לקוחותיה חייבת באנשי מקצוע שיערכו בקרה ובדיקות תוכנה, במטרה לאתר תקלות ובאגים כאלו ואחרים ולשלוח את המוצר לתיקון. בקורס QA תלמדו להיות אותם אנשים אשר עורכים את בקרת האיכות - תלמדו לערוך בדיקות ידניות למוצרי הייטק שונים, תלמדו כיצד תוכלו לנתח מסמכי אפיון בליווי כתיבה של תרחישי בדיקה וכמו גם, איתור ותיעוד של באגים במוצר/אפליקציה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה