close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שלא יצא לכם מהכיס - כרטיס האשראי הרפואי שלכם בחו"ל

מערכת שורשכא אייר, תשפב22/05/2022

איך נדע מהי פוליסת הבריאות הטובה ביותר עבורנו?

תגיות:
צילום: shutterstock
נסיעה לחו"ל, באופן טבעי, היא לרוב דבר מהנה, ייחודי, מרגש. אנחנו מתכננים אותה זמן רב ומחכים לה. אפילו אם מדובר בנסיעה קצרה אל יעד קרוב. עצם זה שנשהה במקום מרוחק, לא מוכר, נשנה את שגרת היום יום ונוכל לפגוש אנשים חדשים, לראות אתרים ומקומות שלא הכרנו או לאכול במסעדות ובתי קפה זרים, אלה דברים שלעצמם גורמים לנו ריגוש.

לצערנו, הרבה פעמים הנסיעה יכולה להפוך
צילום: shutterstock
להיות סיוט. אם חס וחלילה אנחנו נפגעים בתאונה או בסיטואציה אחרת, הופכים חולים או עוברים אירוע אחר שמשפיע על הבריאות שלנו. מהר מאוד מנסיעה מרגשת וחלומית, זה יכול להגיע למצב בו הנסיעה הופכת להיות מסויטת. אחת כמה וכמה אם אנחנו צריכים לפנות לטיפול רפואי במקום ועלינו לשלם על הכל מהכיס שלנו. זה מה שקורה כשלא דאגנו לרכוש ביטוח נסיעות מבעוד מועד.

ביטוח נסיעות לחו"ל, מאפשר לנו לקבל החזרים כספיים במידה ואנחנו נאלצים לקבל שירותי בריאות במדינה אחרת. מאחר ואנחנו לא תושבי המקום אז עלינו לשלם על כך. מדובר בסכומים עצומים. לכן חשוב מאוד לרכוש ביטוח נסיעות לפני שיוצאים את גבולות הארץ. יש לנו אפשרות לרכוש ביטוח על פי משך הזמן שנשהה בחו"ל, סוג הנסיעה וכן על פי מאפיינים אחרים, כולל אם יש לנו צורך בהרחבות ייחודיות מפאת גילנו, מצבנו הרפואי או תנאים אחרים.

מה זה ביטוח נסיעות?
אחת האופציות שעומדות לרשותנו הוא ביטוח נסיעות עם כרטיס אשראי פספורט קארד. מדובר על פוליסת ביטוח ייחודית, שכן להבדיל מפוליסות רגילות אשר מחייבות אותנו לשלם מהכיס שלנו ואז לפנות אל חברת הביטוח לקבל החזר, הרי שכאן אנחנו מקבלים כמין כרטיס אשראי שפועל אך ורק בחו"ל בזמן שהביטוח מופעל, ובעזרתו אנחנו יכולים לשלם את ההוצאות השונות שאנו נדרשים לבצע.
למשל, אם אנחנו צריכים לעבור טיפול רפואי מסוים, אז במקום לשלם מהכיס שלנו אנחנו משתמשים בכרטיס שנטען מראש, בשביל לשלם את הסכום הרלוונטי. יש לנו אפשרות לרכוש פוליסת ביטוח על פי כל המאפיינים הרלוונטיים עבורנו, וכן יש לנו אפשרות לרכוש הרחבות ספציפיות במידת הצורך, כולל בזמן שהותנו בחו"ל.

אנחנו יכולים לרכוש ביטוח פספורט בכל שעה, להרחיב את הפוליסה דרך האפליקציה או בשיחה עם נציג שירות, יש לנו אפשרות לרכוש מנוי שנתי אם אנחנו נוסעים הרבה לחו"ל ועוד מגוון רחב של אפשרויות ייחודיות.

כיצד נדע שבחרנו את הביטוח הטוב ביותר עבורנו?
בשביל לדעת שאכן עשינו את הבחירה הטובה ביותר, כל מה שעלינו לעשות זה להיכנס לאתר Wobi, לבצע השוואה בין הפוליסות השונות שחברות הביטוח מציעות לנו, לקרוא על כל פוליסה ופוליסה, לבחון אותן, וכך נגלה מהר מאוד שהאופציה של ביטוח פספורט היא הטובה ביותר עבורנו בכל ההיבטים הרלוונטיים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה