close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתכונים קלים לארוחת שבועות מנצחת

מערכת שורשכד אייר, תשפב25/05/2022

הכיף הגדול של חג השבועות הוא שאתם תמיד יכולים ליצור מגש עמוס גבינות ולחמים

תגיות:
שבועות הוא חג שהוא באמת חגיגה עבור כל מי שאוהבים לגוון את הארוחה וליצור ארוחה שיש בה הרבה מוצרי חלב. הרבה פעמים אנחנו ממש יכולים לראות את החלוקה בין מי שאוהבים מוצרי חלב ומרגישים שזה ממש הפינוק שלהם עבור ערב החג, יש מי שמעדיפים בשר ולפעמים לא מוצאים את עצמם. בין אם אתם שייכים לסוג הראשון ובין אם אתם שייכים לסוג השני, זכרו כי מדובר על חג בו יש כל כך הרבה אפשרויות ליצירה של מאכלים נהדרים, טעימים, פשוטים להכנה ובעיקר כאלו שנראים טוב בכמה דקות של עבודה.

השפע של הירקות והפירות בשילוב של חומרי גלם איכותיים בדמות גבינות וחלב, זה מה שיאפשר
גם לכם ליצור ארוחה מושלמת לחג. אז אם אתם מחפשים כמה מתכונים חלביים לשבועות שיתנו לכם את המענה המושלם, אנחנו כאן.

מנת פתיחה
המנה הראשונה היא זו שעושה את החשק לשאר הארוחה. הכיף הגדול של חג השבועות הוא שאתם תמיד יכולים ליצור מגש עמוס גבינות ולחמים, מה שלא דורש מכם כמעט עבודה ותמיד נראה על השולחן פשוט מדהים. אבל אם בכל זאת אתם רוצים להוסיף כמה סלטים קלים להכנה, אנחנו כאן עם שתי אופציות לבחירה.
1. הראשונה, סלט קיסר: מדובר על סלט שמכינים אותו מחסה חתוכה, קרוטונים אותם אפשר לקנות באריזה, גבינת פרמז'ן מגוררת ורוטב נפלא. הרוטב מורכב משלוש כפות מיונז, שי כפות שמן זית, שתי כפות מיץ לימון, שתי כפות מים, שתי כפות מלאות גבינת פרמז'ן מגוררת, שן שום כתושה, מעט חרדל דיז'ון, מלח ופלפל. תמיד אפשר להוסיף גם ביצה קשה לכל הטוב הזה אם רוצים.
2. סלט קפרזה: סלט מושלם לערב חג שמגיע אלינו מהמטבח היווני. חותכים עגבניות שרי בשני צבעים, מוסיפים כמה כדורי מוצרלה קטנים חתוכים, מעט בזיליקים חתוך גס,שמן זית, מעט חומץ בלסמי,מלח ופלפל ויש לכם סלט פשוט מופלא.

מנה עיקרית
לזניה היא מנה שפשוט אי אפשר להישאר אדישים אליה. מדובר על מנה מדהימה מהמטבח האמריקאי שפשוט לוקח את הטוב מכל דבר. הרי מה יותר טוב מגבינה, דפי פסטה ורוטב עגבניות מושלם? . במתכון שלנו כל שאתם צריכים הוא קופסא של דפי לזניה, בצל קטן חתוך דק, שתי קופסאות של פיטריות חתוכות, אפשר לשלב כמה סוגים,קצת מלח, שני מיכלים של שמנת לבישול, עגבניות מרוסקות, ארבע שיני שום כתושות, שתי כוסות של גבינה צהובה מגוררת,כוס גבינת פרמז'ן מגוררת גם היא,מלח ופלפל. מתחילים בהקפצה של הבצל והפטריות עם הזמן זית על מחבת, מחממים תנור למאה ותשעים מעלות, מסדרים את הלזניה על ידי הנחה של דפי לזניה, מתן שתי כפות של רוטב עגבניות, שמים את תערובת הפיטריות ומעל אלו את הגבינה. מניחים מעל כל הטוב הזה את דפי הלזניה הנותרים וממשיכים בהרכבת הלזניה באותו האופן. למעלה מפזרים בנדיבות גבינה צהובה ופרמז'ן. מכניסים לאפיה של ארבעים דקות כאשר התבנית עטופה בנייר כסף. בסוף מורידים את נייר הכסף ואופים עוד עשר דקות עד השחמה.

מנה אחרונה
ארוחת חג בלי קינוח חלבי זה לא חג שבועות עבורינו. קינוח כוסות מרשים של גבינה וריבת חלב שעושים בקלי קלות היא מה שאנחנו תמיד ממליצים עליו. רוכשים כוסות חד פעמיות קטנות לאירוח. מפוררים בסקוויטים בקרקעית הכוס, שמים מעל תערובת אותה הקצפנו לכמה דקות מראש, של חבילת שמנת מתוקה,רבע כוס חלב קר, 3 כפות אבקת אינסטנט פודינג וניל,שלוש כפות גבינה לבנה וכף גדושה סוכר. בסוף, לקישוט, אפשר להניח ריבת חלב שרוכשים במכולת אותה מערבבים עם מעט חלב לתערובת דלילה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה