close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך תדעו שבחרתם אולם אירועים נכון

מערכת שורשכה אייר, תשפב26/05/2022

בשעה טובה החלטתם להינשא, הודעתם למשפחה ולחברים וכולם שותפים בשמחתכם. כעת אתם מתחילים את המסע בעקבות בחירתו של אולם אירועים שיתאים לגודל האירוע ולתקציב.

תגיות:
צילום: חיים אפריאט- כלות אורבניות
מדוע חשוב לבדוק לפני שסוגרים אולם?
למקום בו עתידה להתקיים החגיגה השפעה משמעותית על ההצלחה ואולם אירועים נחשב גם להוצאה הכספית הגבוהה ביותר מבין כל ההוצאות לחתונה.

בנוסף, אולם אירועים הוא המוקד של האירוע ולפיו ייקבעו האלמנטים השונים, כמו איך תראה החופה, אילו מנות ישתלבו בתפריט, מה תהיה האווירה ברחבת הריקודים וכדומה.

לכן כדאי להתייחס לבחירה בכובד ראש ולבחון אותה היטב לפני שסוגרים הסכם ומפיצים את ההזמנה עם פרטי ההגעה.
למשל, האם נוח להגיע לאירוע באזור הגיאוגרפי הנבחר, האם יש בו את כל מה שאתם מחפשים
צילום: חיים אפריאט- כלות אורבניות
מבחינת אולם מקורה או משולב בגן אירועים, שף שמנצח על המטעמים ומערכת סאונד מתקדמת ותאורה איכותית.

אבל גם אם מצאתם אולמות אירועים שעושים רושם מצוין באתרי תדמית נוצצים או פרסומים במנועי החיפוש ופוסטים אטרקטיביים ברשתות החברתיות, אין לכם דרך לדעת אם הם באמת מקומות שכדאי לחגוג בהם את האירוע הגדול של חייכם.
בסופו של דבר, המלצות ממקור ראשון מהוות את הדרך האמינה ביותר לוודא שאתם מבצעים בחירה נבונה וזו הסיבה שכדאי לאתר זוגות שאכן חגגו באולם המועדף, ולא רק זוג אחד אלא מספר זוגות, שיוכלו לספר איך היה לחגוג באותו המקום ואם הם באמת ממליצים עליו.

הבעיה היא שהחיפוש ברשתות החברתיות יכול להיות מאתגר, כי קשה לעיתים להגיע לזוגות שחגגו ולהבין אם הם אכן חגגו במקום או פשוט ממליצים מטעם בעלי האולם על מנת להאיר את המקום באור חיובי. אז מה עושים ולאן פונים?

המלצות אמיתיות על אולמות אירועים במקום אחד
פלטפורמת וודריביוז – wedreviews למציאת אולמות וגני אירועים היא בדיוק מה שחיפשתם ואתם יכולים לחשוב עליה כמו חברה אמינה שתלווה אתכם בהכנות לקראת החתונה החלומית שלכם.

היא מאגדת במקום אחד את כל ההמלצות על כל הגורמים הרלבנטיים לחתונה מאולמות אירועים ועד הספקים וכל זה בממשק חיפוש נוח שמטרתו לסייע לכם למצוא את מה שאתם מחפשים בקלי קלות. היופי הוא שהפלטפורמה מבוססת על נתונים והמלצות וזו המהות שלה כך שתוכלו לחפש המלצות על אולמות וגני אירועים ברחבי הארץ ולמצוא המלצות מפורטות אשר גם מגובות בתמונות.

מדוע תמונות כה חשובות לגיבוש ההחלטה היכן להינשא?
כי לפעמים יש פער משמעותי בין התמונות הנוצצות שרואים באתר האינטרנט התדמיתי של אולם האירועים ובין איך המקום נראה במציאות.

לפני שהלכתם לראות בעצמכם, תוכלו כבר דרך תמונות אותנטיות להתרשם יותר גם אם הם צולמו על ידי צלמים מקצועיים במהלך האירוע הרי שתמונות בזמן אמת שונות מתמונות תדמית מלוטשות. התמונות גם מאששות את זה שהזוג אכן חגג במקום ולא רק כתב שהוא חגג בלי לספק הוכחות.

בנוסף לכך, למשתמש שמעלה המלצה לפלטפורמה יש תמונה אישית וניתן לראות מי הוא ומתי חגג באולם ולקרוא המלצות עשירות שכוללות פעמים רבות גם טיפים ייחודיים שבני הזוג העלו לטובת זוגות אחרים.

המידע הזה בעל ערך רב ולפי כמות ההמלצות שהצטברה בנוגע לאולמות המועדפים תוכלו להחליט אילו אולמות כדאי לבדוק פרונטאלית וכך לחסוך זמן, כסף ועוגמת נפש.

בנוסף ישנה קבוצה סודית שתאפשר לכם לקבל מידע נוסף והיא מהווה גם זירת התייעצויות ומאפשרת פנייה ישירה לממליצים במידה והם פעילים בה למקרה שתרצו לשאול שאלות באופן פרטי.

זכרו - המלצות הן הפקטור החשוב ביותר בבחירת אולם אירועים אז בדקו היטב לפני שבחרתם היכן להינשא כדי שהיום הגדול של חייכם ייחגג במקום איכותי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה