close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ביטוח נסיעות לקבוצות: מהן הטעויות שאסור לעשות?

מערכת שורשכו אייר, תשפב27/05/2022

הכוח שלכם בתור קבוצה הוא גדול מאוד, ולכן תוכלו לנצל את הכוח הזה לטובתכם גם בנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל

תגיות:
צילום: freepik

הכוח שלכם בתור קבוצה הוא גדול מאוד, ולכן תוכלו לנצל את הכוח הזה לטובתכם. גם כאשר אתם סוגרים ביטוח נסיעות לקבוצות תוכלו לנצל את העניין הזה עבור הקבוצה כולה. אך טעויות קטנות עלולות להרחיק אתכם מהשגת המטרה, גם אם אתם מגיעים יחד עם קבוצה. במאמר הבא אנו נסביר לכם אילו טעויות אסור לכם לעשות כאשר אתם ניגשים לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל. מדובר על ביטוח חשוב מאוד, כזה שאמור לספק לכם הגנה מפני הוצאות רפואיות לא צפויות. אחרי קריאת המאמר תוכלו לגשת לרכוש ביטוח נסיעות דרך חברת passport

card או כל חברת ביטוח אחרת.

בוחרים חברת ביטוח מראש
יש לכם חברת ביטוח שאתם מרגישים איתה בנוח? בהחלט תוכלו לפנות אליה על מנת לקבל ממנה הצעת מחיר. אם זאת מוטב כי לא תגיעו נעולים מראש על בחרת ביטוח מסוימת. ביטוח נסיעות לקבוצות אמור לאפשר לכם לנצל את הכוח שעומד לרשותכם בשביל להוזיל מחירים. אם תסכימו מיד להצעת המחיר הראשונה שתקבלו, לא תשתמשו בתבונה בכוח העצום שיש לכם בידיים. תמיד טוב לשמוע עוד הצעות שונות מחברות ביטוח אחרות בשביל שתוכלו להיות בטוחים.

המחיר הוא הפרמטר הכי חשוב
זה שהמחיר הוא חלק בלתי נפרד מההחלטה הסופית את זה כולם יודעים. אך עדיין אל תיתנו למחיר לסנוור אתכם, לא משנה לאן אתם עומדים לטוס. הרצון לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל רק על סמך המחיר הוא רצון מובן. אך עדיין המחיר לא מסביר באופן חד משמעי מה בדיוק מכיל בתוכו הביטוח. המחיר הזול הוא תוספת לביטוח, אך עדיין תסתכלו היטב על הביטוח ועל התנאים השונים שהוא מביא איתו.

נמנעים מלעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
שוקלים שלא לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל? ביטוח נסיעות לקבוצות הוא חובה, גם אם אתם בריאים ומרגישים מעולה. הרי אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מה עלול לקרות במהלך הטיול עצמו. גם טיול שלא מביא איתו סכנות מיוחדות, יכול לסבך אתכם בכל מיני דברים שונים. לכן מוטב כי תעשו לעצמכם ביטוח נסיעות בשביל שתוכלו לטייל בראש שקט. יתרה מכך, ביטוח נסיעות של חברת passport card או כל חברה אחרת מביא איתו קצת מעבר. כך שאל תוותרו על האפשרות הזאת, גם אם היא נראית לכם מיותרת.

לסגור ביטוח נסיעות ברגע האחרון
זה שאתם יכולים לסגור טיסה או מלון ברגע האחרון, זה לא אומר שתוכלו לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל באופן הזה. הסיבה לכך היא שביטוח נסיעות אמור להיות בתוקף מבעוד מועד. אם חלילה תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לפני שתעלו על המטוס, לא תהיה לכם אפשרות לחזור לאחור. במציאות שכזאת מוטב כי הביטוח יכסה אתכם, גם אם לא כל פרטי הטיול יהיו סגורים לגמרי.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה