close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד לבחור את מארז המתנה המושלם?

מערכת שורשב סיוון, תשפב01/06/2022

איך כדאי לבחור מארז מתנות מושלם?

תגיות:
צילום: freepik

בחיפושנו אחר המתנה המושלמת, אפשר לשקוע אל תוך שאלה פילוסופית יותר – האם ישנה באמת מתנה שניתן להגדירה כמושלמת? התשובה היא כמובן שהכול בעיני המתבונן; דבר שכזה, יכול להפוך את מלאכת החיפוש למאתגרת לא פחות, גם עבור האנשים אותם אנו מכירים יותר מכול.

אם מאסתם כבר במתנות הקלאסיות לגבר ואינכם בטוחים כי זוהי המתנה הנכונה עבור האדם החשוב ללבכם, ואם הגעתם אל המסקנה המתבקשת כי עוד בושם או עוד זר פרחים, הוא לא מה שיפתיע את בן הזוג לרגל יום האהבה ההולך וקרב, אנחנו כאן להציע מתנה שלא מתיימרת להיות מקורית יתר על המידה, אך בהחלט יכולה לענות ולעלות

צילום: freepik
הציפיות – מארז מתנה.

מתנה פשוטה עם קסם מיוחד
נסו להתנער מן התפיסה המקובלת ועל-פיה מארזי מתנה הם מתנה פשוטה מדי או שאיננה משדרת מחשבה מקדימה.

כיום, ניתן למצוא באתרי מתנות מארזי מתנה מדליקים, מקוריים ושופעים בקסם שקשה לתארו במילים.

החל ממארזים כפריים העשויים עץ ושמביאים עמם שפע של גבינות ויין מבעבע משובח, ועד למארזי מתנה צבעוניים ומצועצעים הגדושים בדברי מתיקה שילדים ומבוגרים כאחד אוהבים.

סוד הקסם של מארזי המתנה, טמון בשילובם של פריטים שונים; לחוד הם מביאים עמם נימה מסוימת, אולם ביחד? כאשר הם משתלבים זה בזה בהרמוניה נהדרת, הרי שהם מביאים מעבירים עמם מנעד שלם של רגשות, מנעד שלם של מחשבה מקדימה ורצון לעשות טוב על הלב של מקבל או מקבלת המתנה.

עם כל כך הרבה סוגים, במה נבחר?
אמרנו שמדובר בפתרון קל? ובכן הכול יחסי, ואין ספק כי גם הבחירה במארזי המתנה יכולה לעתים להתגלות כמלאכת מחשבת. לכן כדאי להעמיק מעט יותר, ולדייק את המארזים שיעניקו חיוך רחב מאוזן לאוזן למקבל או מקבלת המתנה.

מארז לרגל חג האהבה / ציון שנות זוגיות יחדיו
במארזים מסוג זה, נסו לחשוב על חוויה משותפת. הפכו את המארז לכזה שיעניק לכם הרפתקה חדשה.
לדוגמה, מארזי שוקולדים משובחים עם יין טוב, יאפשר ארוחת קינוחים נהדרת ונפלאה. לחילופין, מארזי גבינות ויין, יאפשרו לכם לגשת עם הסלסלה אל חיק הטבע וליהנות מפיקניק נהדר אל מול נוף מוריק ומהפנט.

מארז לפי תחביב / תחום עיסוק
דוגמה נהדרת לכך היא מארזי אלכוהול המביאים עמם מגוון רחב של אפשרויות שונות.

אלו הם מארזים שיכולים להתאים בול עבור אדם אהוב שהתקדם למשרה בכירה. מארז שכזה יחד עם וויסקי טוב או בקבוק יין, יעניק את הטון היוקרתי המתבקש.

מנגד, ייתכן ומדובר באדם חובב בירות, אז ניתן למצוא מגוון עשיר של מארזים שונים המביאים עמם שפע של בירות שונות ובטעמים משתנים.

אם נצא לרגע מן הדוגמה המבוססת על משקאות חריפים, הרי שניתן גם למצוא מארזים המביאים עמם מצרכים, כלי מטבח ומתכונים נהדרים.

היכן ניתן למצוא את המארז המושלם?
בשוגליז בוטיק המתנות של ישראל, תמצאו מגוון עשיר ורב של מארזי מתנה נהדרים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

שוגליז מתמחים בהכנת מארזי מתנה מקוריים ובעלי נראות נפלאה ויוקרתית. ממארזים גדושים בשוקולדים, דרך מארזי אלכוהול ועד למארזים הכוללים שלל מוצרים מפנקים שונים לספא ופינוק.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה