close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הבדלים בין מטבח כפרי למודרני

מערכת שורשז סיוון, תשפב06/06/2022

גלו את היופי והיתרונות של מטבחים מכל מני סגנונות ועיצובים הנלקחו ממיטב המוחות והמעצבים מהארץ ומחו"ל!

תגיות:
צילום: freepik
האם אי פעם חשבתם לשנות את המטבח שלכם? עומדים בפני שיפוץ הדירה וחושבים שהגיע הזמן לחדש את העיצוב והסגנון של המטבח? גלו את היופי והיתרונות של מטבחים מכל מני סגנונות ועיצובים הנלקחו ממיטב המוחות והמעצבים מהארץ ומחו"ל! הכנסו אל regba.co.il ותיווכחו בעצמכם!

תוכלו לבחור מבין מגוון עיצובים, ארגונים, סגנונות ורעיונות מדהימים שתוכלו להעניק למטבח שלכם. לא תאמינו עד כמה זה מוסיף ומשדרג את האווירה בבית. יש כמה סגנונות שחשוב מאוד שתכירו לפני שאתם בוחרים סט חדש למטבח – מטבח מודרני ומטבח כפרי. את הסגנונות הללו ואחרים תוכלו למצוא באתר regba.co.il

כל משפחה והסגנון למטבח שלה
מטבח הוא לא רק חלק אינטגרלי מהבית שלנו אלא גם דרך מופלאה ומעניינת להציץ אל תוך אורח החיים הספציפי והייחודי שלכם. בשוק המטבחים יש מגוון רחב של וריאציות למטבח, הנעים בין עיצוב קלאסי, כפרי, מיושן ועד המטבחים המודרניים והחדשניים עם כל הטרנדים החמים שצצו לאחרונה. כל סגנון למטבח מדגיש אלמנטים אחרים הין מבחינת ערכת הנושא, הצבע, החומרים איתם מרהטים ואפילו התאורה. גלו את העולם החדש של עיצוב מטבחים והתאימו את האיזון המושלם הקיים בין אמנות ופונקציונליות במטבח.

מה מיוחד במטבח כפרי
למטבחים כפריים יש אלמנטים עיצוביים קלאסיים שלקוחים מאת מיטב המוחות במהלך הדורות, וביניהם אדריכליים אירופאיים ואמריקאיים. שילוב בין קימורים לצורות אורגניות זה מאוד נפוץ במטבחים אלו, והם מגיעים בהרמוניה של צבעים המבליטים אלמנטים מן הטבע. במטבחים כפריים מה שבולט זה הסגנון האלגנטי של כל ריהוט משובץ ומענה לחללים יוקרתיים המשולבים יחד עם חומרים טבעיים כמו עץ מוכתם ואבנים טבעיות בעלות גימור. במטבח כפרי אתם מקבלים הרגשה שאתם נמצאים בעולם שקט, פסטורלי וטבעי מחוץ לגבולות העיר.

מה מייחד מטבח מודרני
מטבחים מודרניים, לעומת זאת, עוסקים במתן דגש על מקסימום של פונקציונליות שימושית, נוחות ביצועית ביום יום לסיום מטלות, תנועה נוחה במרחב ודרכים קלות ויעילות להכנת והגשת האוכל. יהיה גם דגש על העיצוב אבל באופן הרבה יותר מתון ומינימליסטי, כך שזה לא יפריע לתנועה ולפעולות שבמטבח.

מטבחים מודרניים נותנים מענה לדרכים והשיטות להכנת והגשה האוכל בצורה יעילה, חסכונית, מהירה וקלה. הם מאורגנים ומסודרים בצורה שתייעל את אחסון המזון, הכלים וכל שאר החומרים בהם עושים שימוש במטבח.

מבחינת צבעים ועיצוב, שכיח מאוד לראות צבעים שאינם צדים את העין, כמו למשל צבעים בהירים ועדינים של לבן, אפור וחום בהיר. תוכלו לראות זוויות חדות וטקסטורה בוהקת של שיש וארונות. מוצרי חשמל למטבח ישתלבו בצורה קלה יותר במטבח מודרני מבלי לגרוע באלמנטים והאפקטים שלו.



במטבחים מודרניים קל גם מאוד להתאים מערכות חשמל ומוצרי חשמל חכמים שיקלו עוד יותר את ההתמצאות והפעולות שלכם בבית ובמטבח ויקנו לכם יתרון יחסי בהשוואה למטבח מסורתי או כפרי.

אל תשכחו גם את התפאורה
אלמנטים חשובים נוספים כמו תאורה ועיצוב קירות המטבח זה גם כן ערך חשוב שיש לתת לו מענה הולם בבואכם לבחור בין מטבח כפרי או מודרני באתר regba.co.il. מטבחים כפריים משלבים אלמנטים מהטבע בצורה רבה יותר, כך שמדפים ועליהם עציצים או מלחיות או צנצנות תבלי יהיו בולטים, באופן שבמטבח מודרני זה יהיה נסתר. גם כן התאורה – במטבחים מודרניים נהוג שהתאורה תהיה צמודה לתקרה ולא משתלשלת לה, או תאורה נסתרת, בניגוד לתאורה שבמטבח כפרי המדגישה אלמנטים של פעם. כך או כך חשוב שתבחרו בסגנון עיצובי שיתאים לאופי שלכם על מנת שתוכלו לפעול בצורה קלה ונוחה במטבח שתמיד רציתם.

בחרו את כל הפרטים על בורים בצורה מלאה והרכיבו תכנית פעולה ותקציב לפרויקט. בניה של מטבח חדש זה עסק לא זול, וחשוב ביותר לתת מענה על כל הפרטים כך שבסופו של דבר יהיה לכם את המטבח שתמיד חלמתם עליו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה