close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ריצוף בטון בצבעים שונים - מרקמים וטקסטורות למערכות חיפויים

מערכת שורשכז סיוון, תשפב26/06/2022

אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם הבנייה והשיפוצים הוא השימוש באמצעות בטון מוחלק לשדרוג המראה של הבית

תגיות:
אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם הבנייה והשיפוצים הוא השימוש באמצעות בטון מוחלק לשדרוג המראה של הבית. השימוש מתבצע כמובן באמצעות רצפת בטון מוחלק המאפשרת מראה אסתטי, נקי וחדשני לבית, אך כיום מדובר בהחלט לא רק על ריצוף.

באמצעות ריצוף בטון בצבעים ומרקמים שונים משתמשים כיום רבות גם עבור חיפוי קירות, דלפקים, ריהוט, עמודים ועוד. למעשה, בזכות העיצובים המיוחדים שניתן ליצור ממנו, ובזכות העובדה שמדובר על חומר חזק במיוחד שמחזיק לשנים רבות,
הפך הבטון לאחד החומרים הפופולריים ביותר בעולם הבנייה בשנים האחרונות. השימוש באמצעות בטון מוחלק עבור ריצוף הוא אמנם לא משהו חדש, אך בעבר היו משתמשים בו יותר עבור מקומות בהם לא נדרש יופי מיוחד כמו בתי חרושת או מפעלים בהם אין דגש על העיצוב.

מה הם היתרונות של בטון מוחלק בצבעים שונים?
לשימוש עם בטון מוחלק בצבעים שונים ישנם לא מעט יתרונות, אשר גורמים לו להיות החומר המועדף במקומות רבים. בטון כידוע הוא חומר חזק במיוחד, אשר מחזיק במשך שנים רבות ואינו נסדק למשל כתוצאה מנפילה של דברים כבדים או כל דבר אחר. כאשר מדובר על עולם הבנייה, לנושא העמידות ישנה חשיבות רבה, ולפיכך הבטון נחשב אידיאלי במיוחד במגוון רחב של מקומות. אמנם, כאשר מדובר על בטון מוחלק בצבעים שונים, החוזק שלו היא לא נקודת החוזקה היחידה – בעזרת שילובים של צבעים, מרקמים מיוחדים וביצוע של טקסטורות מרהיבות, הבטון יכול להפוך למשהו מדהים שיכול לשדרג כל בית בצורה מדהימה, ולהיות אחד האלמנטים המשמעותיים בעיצוב הבית.

ריצוף מבטון בתוך הבית: זה כדאי?
אחרי שסקרנו את היתרונות השונים של השימוש בבטון, ניתן לענות על השאלה הזאת בצורה יחסית פשוטה – אם אתם מתחברים לצורות ולצבעים שניתן ליצור מהבטון, לא אמורה להיות לכם שום התלבטות. אתם מקבלים חומר שיחזיק לכם למשך שנים רבות ומתאים בצורה מושלמת גם עבור שימוש בתוך הבית.

הטבעת בטון ו\או החלקת בטון בצבעים שונים – פתרון מקיף
השימוש באמצעות בטון רגיל כמו שהוא, יכול באמת להיות מתאים פחות עבור שימוש בתוך הבית, ויכול להתאים יותר לחצרות וגינות. אולם באמצעות הטבעה או החלקה של הבטון בצבעים שונים, ניתן לייצר ממנו דברים מלהיבים, שיכולים ללא ספק להיות חלק משמעותי בעיצוב הבית שלכם.

לסיכום: במה כדאי לבחור?
אז אם אתם עדיין מתלבטים, כדאי שתסורו אל אחד מהחנויות בהם ניתן להתרשם מסוגים שונים של ריצוף בטון ומוצרי בטון אחרים, וכך תוכלו לראות בעצמכם עד כמה מדובר על משהו יפה וחזק שיכול להתאים לכל בית. מכאן והלאה ההחלטה היא כמובן שלכם, כאשר בין היתר במקומות רבים ישנה אפשרות להתאמה אישית של הבטון על ידי מרקמים, טקסטורות וצבעים שנראים לכם, ושיתאימו בצורה המושלמת ביותר עבור השלמת העיצוב אצלכם בבית.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה