close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

להתחדש אצל שיקו אופניים חשמליים

מערכת שורשל סיוון, תשפב29/06/2022

אי אפשר להתפלא מכך שכלי התחבורה הפופולארי ביותר בישראל כרגע, הוא כנראה האופניים החשמליים...

תגיות:
מה לא נאמר על התחבורה הציבורית בישראל? היא לא נפוצה, היא לא מגיעה בזמן, היא עמוסה, יש פקקים. בקיצור, לא הכי אידאלי. מה הפלא שהאופניים החשמליים כבשו את ישראל בסערה? אם עדיין לא הצטרפת לחגיגה, שיקו אופניים חשמליים מזמין גם אותך לגלות עולם חדש, מהיר ונגיש יותר שבו אין יותר צורך לעמוד בפקקים, לצאת מוקדם מידי מהבית כדי לא לאחר, ובעיקר בלי להסתבך.

כל מה שצריך זה רק להתאים לך את דגם האופניים המדויק ביותר לצרכים והדרישות שלך, לוודא את הידע שלך בכל הקשור לחוקי הכביש ותפעול האופניים, ולשלוח אותך לדרכך. אצל שיקו, מחכים לך דגמים מגוונים של אופניים
מסוגים שונים כך שאין ספק שניתן יהיה להתאים לך את האופניים הנכונות ביותר. שנתחיל להתגלגל?

איך לקנות נכון? – מאת שיקו אופניים חשמליים
אי אפשר להתפלא מכך שכלי התחבורה הפופולארי ביותר בישראל כרגע, הוא כנראה האופניים החשמליים. הם לא דורשים רישיון מיוחד, הם נגישים וקל מאוד למצוא את הדגם המתאים ביותר לכל אדם. אפרופו להתאים, יש כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת האופניים החשמליים. שיקו אופניים חשמליים אסף כמה מהחשובים ביותר שכדאי לדעת:
מהירות – יש אופניים מהירים יותר מאחרים, ונשאלת השאלה – האם באמת יש לך צורך באופניים מהירות עד כדי כך? הכל תלוי כאמור באופן השימוש. למשל, אם האופניים מיועדים לנסיעה בעיר למשל, הרי אין צורך להגזים. אם רוב השימוש יהיה בנסיעה מנקודה אחת במקום שכוח אל לנקודה אחרת, כן כדאי לשקול מהירויות גבוהות יותר.
הגלגלים – בוודאי יצא לך להיתקל באופניים עם גלגלים מסיביים מאוד. העניין הוא שככל שהגלגלים גדולים יותר כך ניתן להגיע למהירויות גבוהות יותר ללא מאמץ ותוך זמן קצר. גלגל עבה יותר מעניק גם יותר שיווי משקל כשיוצאים לנסיעה בדרך משובשת יחסית. גלגלים דקים יותר לעומת זאת, מקלים על הדיווש בעליה ומאפשרים האצה מהירה יותר.
גודל הדגם – ישנם דגמים קלים וקטנים יותר, אחרים מסיביים לעומתם. כל דגם יתאים לרוכב אחר, כשמומלץ לוודא שלא משנה איזה דגם נבחר, יש לו האופציה לכוון את הכידון והמושב ואף לקפל את האופניים עצמם במידת הצורך. איך בודקים את זה? פשוט יוצאים לסיבוב על דגמים שונים ומוודאים שבאמת נוח לנו.
והסוללה? – סביר שזה הקריטריון החשוב ביותר בכל הנוגע לאופניים חשמליים. השאיפה היא למצוא אופניים שמחזיקות כמה שיותר זמן בין ההטענות, ולתקופה ארוכה עד לרגע שהן מאבדות את זה לגמרי. כמו כל סוללה אחרת בערך. לכן, בידקו היטב את הסוללות השונות בשוק, והיצמדו לטובה ביותר שתוכלו לרכוש.
מנוע איפה? – שיקו אופניים חשמליים יציע אופניים מתקדמות, כשמיקום המנוע מתחלק לשני סוגים. בסוג הראשון, המנוע מורכב על גלגל השיניים אליו מחוברות הדוושות, ובסוג השני על גבי הגלגל עצמו. כל מנוע מגיע עם חסרונות ויתרונות משלו, כך שמומלץ לחקור ולבדוק את הנושא לפני הרכישה.

נסיעה חלקה ללא פקקים
בקרוב מאוד יתגלה בפניך עולם חדש – ללא פקקים, ללא לחץ. על הדרך, גם ללא זיהום אוויר! כל כך הרבה יתרונות יש באופניים החשמליים. עם זאת, לפני שקופצים על הדגם הראשון שנראה ממש מעולה ושקיבל המון המלצות, כדאי לבדוק לעומק מהו הדגם שמתאים לך באופן אישי. המומחים של שיקו אופניים חשמליים ישמחו לסייע לך, להסביר בפירוט על הדגמים השונים בהתאם לצרכים והדרישות שלך, ואפילו לשלוח אותך לסיבוב על האופניים ששמת עליהם עין כדי לוודא שהם אכן מתאימים לך. הכל כדי שהדגם המדויק לך הוא זה שייבחר בסופו של דבר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה