close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לארוחת ראש השנה מוצלחת

מערכת שורשכא תמוז, תשפב20/07/2022

כמה טיפים מהירים לסעודת ראש השנה מוצלחת...

תגיות:
צילום: freepik
תחילה, חשוב לציין כי תכנון מקדים של תפריט בליווי חלוקת תפקידים מראש מקטינים באופן משמעותי את רשימת הקניות לצד העבודה שתתלווה אל הכנת ארוחת ראש השנה. אי לכך, ההמלצה המרכזית תהיה לחלק את כלל המשימות המתוקשרות באופן ישיר להכנת ארוחת החג באופן שווה בין בני המשפחה ואף עם המוזמנים לארוחה. יחד עם זאת, מוטב להסתייע באורחים באמצעות בקשת התבשיל או הארוחה שהם ידועים בהכנתו. כאשר אנו מדברים על חישוב הכמויות לארוחת החג, חשוב לקחת בחשבון את העובדה כי לא כל הסועדים אוכלים הכל. מעבר לעניין הכלכלי, לא תאלצו לאכול את שאריות החג במשך מספר ימים לאחר הארוחה.
צילום: freepik

יחד עם האמור, מומלץ לא פחות לברר מול המוזמנים לארוחה האם ישנם מאכלים כאלו ואחרים שהם לא אוכלים מטעמי אלגריה וכיוצא בכך, ולהיערך עם רשימה רלוונטית של מתכונים לראש השנה. כמו כן, מיותר לציין כי מרבית הילדים הצעירים לא יאכלו מרוב השולחן ולכן, במהלך תכנון הארוחה מומלץ לוודא כי ישנם מספר מאכלים שיתאימו להם בתיאום מראש. במידה ואתם מעוניינים בניסוי מתכונים חדשים, ההמלצה המרכזית תהיה לנסות את אותם מתכונים לפני, במטרה לוודא כי אכן מדובר במאכלים לטעמכם.

קניות
בנוסף להמלצות השונות, כאשר אתם מעוניינים לבצע קניות של דגים ובשר, ההמלצה המרכזית תהיה לעשות זאת לפני כניסת החג, במיוחד לאור העובדה כי במהלך החג מחירי הבשר והדגים עולים בצורה משמעותי וכמו גם, התורים ברשתות המזון השונות הופכים לעמוסים במיוחדים. על כן, במידה ואתם מעוניינים לכלול בתוך התפריט שלכם עוף ממולא וכן אתם מעוניינים במילוי עוף ללא עצמות, ההמלצה תהיה לפנות לקצב מנוסה ומקצועי במטרה שיבצע ניקוי יסודי של העוף כשבועיים לפני ארוחת החג. כמו כן, גם כאשר מדובר בקצביות השונות, תקופת החג היא התקופה העמוסה ביותר ולכן, יש ללכת לקצבייה מספר ימים לפני.

מוצרים מומלצים במקפיא לקראת ראש השנה
כאשר אנו מדברים על חג כמו ראש השנה, ניכר כי ישנם מספר מוצרים שכדאי שיהיו במקפיא, כאלה שבלעדיהם ראש השנה לא יהיה אותו דבר:
• בצל מטוגן - מומלץ לטגן כמות מכובדת בהתאם לכמות המוזמנים שלכם. לאחר מכן לחלק לכלים קטנים וישר למקפיא עד למועד הארוחה וכך למעשה, תוכלו לחסוך את עבודת הטיגון והריח המתלווה לכך.
• בצק שקם - אחד המוצרים המומלצים ביותר עבור תחתית למאפים מלוחים, מתוקים וכיוצא בכך.
• חציל קלוי - לאחר קליית החציל מומלץ לסנן ולהקפיא ולאחר מכן, לסנן שוב. מתאים במיוחד עבור מאפים מלוחים, סלטים מגוונים ועוג מגוון אפשרויות בהתאם לטעם האישי שלכם.
• מנות בשריות - מיותר לציין כי בשר תמיד יבוא בברכה. תוכלו להיעזר בבולונז, בורקס בשר, קציצות מטוגנות וכן הלאה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה