close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שערים בטוחים לכל מטרה

מערכת שורשו אב, תשפב03/08/2022

חשוב תמיד לשים לב אל מי פונים ואצל מי מזמינים שירות של התקנת שערים

תגיות:
שערים חשמליים הם לא מוצר חדש. אנחנו מוצאים את השערים בהרבה מאוד מקומות. אם זה שערים בכניסה לחניונים ואם אלו שערים לבתים פרטיים. כך גם השערים של בתי הספר או של גני הילדים וגם השערים של בתי המעצר ובתי הסוהר...

בכל מה שקשור לתחום הזה של שערים, חשוב להבין כי אלו חייבים להיות הכי בטוחים לשימוש על מנת שיתנו את המענה המושלם בהתאם לצרכים ולמטרות המצופים מהם.

כולנו שמענו מן הסתם על המקרים ועל האסונות שאירעו בשנים עברו בגלל שימוש בשערים לא בטוחים לשימוש וכאלה שלא עמדו בכל תווי התקן. היו כאלה שנפגעו בגפיים והיו גם מקרים חמורים של אבידות
בנפש.

נוכל רק להתנחם בעובדה כי כיום יש נהלים מאוד מחמירים לגבי כל הנושא הזה של התקנת שערים לכל מקום שם רוצים שער חשמלי.
שער בטוח שהוא גם יפה

אז אנחנו יודעים כי שער חייב להיות בטוח, תקני וכזה שיעניק מענה מושלם לכל עת צורך. זה הדבר הכי בסיסי ואי אפשר להתעלם ממנו. עם זאת יש עוד פרמטרים אשר אליהם כדאי להתייחס לפני שמזמינים שער כזה או אחר וזוהי ההתייחסות למראה ולעיצוב של השער.

השער מטבע היותו אמור לעמוד במקום חשוף, בחזית ובמקום שכולם רואים אותו. בגלל המיקום הקריטי והאסטרטגי של השער, חשוב מאוד להקפיד על בחירה של שער מעוצב היטב וכזה שישתלב היטב עם כל העיצוב של הבית שלכם. כדאי תמיד להיות מתואמים גם עם הדיירים האחרים וזאת על מנת שהשער יתאים או אפילו יהיה זהה לשערים של הדיירים האחרים במבנה מה שיעשה את הבניין שלכם לכזה שייראה מוקפד. מעוצב, נוח ונעים לעין.

ברור שהשער חייב להיות מותאם למטרות שלו כדי שהוא אכן ייתן לכם את המענה המדויק בהתאם למטרות שלכם. כי לכל שער יש מטרה.

מי יתקין עבורכם את השער
חשוב תמיד לשים לב אל מי פונים ואצל מי מזמינים את השירות של התקנת השערים. התקנת שער זה ממש לא עניין של מה בכך.
לפני הכול ואחרי הכול לשער יש תפקיד מאוד חשוב. הוא אמור בראש ובראשונה להגן עליכם. זה אומר לשמור על הפרטיות שלכם מפני גנבים, לשמור על השטח הפרטי שלכם מפני פולשים ולשמור על החניה שלכם מפני נהגים אחרים ומכוניות אחרות שיבואו לחנות בחניה הפרטית שלכם.

על כן, חובה לשים לב כי אכן השער שתבחרו יהיה שער איכותי וחזק וכזה שיצליח לעמוד בכל הציפיות שלכם. זה אומר שער בגובה הנכון, שער עם סורגים בצפיפות הרצויה ושער שאכן יוכיח את עצמו היטב בשטח.

טכנוסו שערים לחניה. האפשרות שלכם להגן על עצמכם, על השטח שלכם, על הרכוש שלכם ועל כל מה שיש לכם בחצר, בבית או בחניון.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה