close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רעיונות וטיפים לחיסכון לקראת מעבר דירה

מערכת שורשכו אב, תשפב23/08/2022

איך עוברים דירה עם מינימום פגיעה בכלכלה המשפחתית?

תגיות:
כמה אנחנו אוהבים לעבור דירה, נכון? כמה כוח, עצבים וכסף זה גובה מאיתנו? מה כדאי לנו לארוז ומה להשאיר מאחור? מדוע לא כדאי לכם להתעקש על תאריך הובלה ספציפי ואיך אתם יכולים למנוע ריבים שהם מיותרים לחלוטין על המחיר ביום ההובלה? יש המון שאלות וטיפים שקיימים ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לעבור את היום הזה חלק ככל האפשר. הישארו איתנו.

איך לתכנן את מעבר הדירה שלא יפגע לכם בכלכלת המשפחה?
אתם עוברים דירה? אז קודם כל, מזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת! מעבר דירה למגורים הוא עניין חשוב אשר הוא בעל השלכות רבות על חיי האדם ועל חיי המשפחה
שיגורו בדירה. אילו יהיו גם השלכות רגשיות וגם השלכות כלכליות. מעבר דירה זאת הוצאה מאוד גדולה בפני עצמה. עליכם לזכור כי מעבר לעניין ההובלה, יש מסביב עוד הרבה הוצאות שצריך לקחת בחשבון, כמו שיפוץ לדירה הישנה, אביזרים שעולים כסף, דמי שכירות כפולים לשתי הדירות ועוד. אז איך לא נפגע בנושא כלכלת המשפחה בעת מעבר הדירה? עליכם לתכנן מראש על מנת שהעלויות הנוספות לא יפתיעו אתכם ברגע האמת. חשבו הכל מהכל וחשבו גם סכומים נוספים לשעת חירום. כך תהיו בטוחים שכיסיתם את הכל.

מה הם הטיפים שיכולים לעזור לכם לחסוך בעת מעבר דירה?
הידעת שלתאריך מעבר הדירה יש השפעה מאוד גדולה על מחיר ההובלה? אז כן, בסופו של יום, זה הכל עניין של היצע וביקוש. ישנם תאריכים שהם מבוקשים יותר והם גם נתפסים מהר, ולכן המובילים יכולים לגבות עבור אותם התאריכים יותר כסף. הימנעו מהיומיים הראשונים, האחרונים ושל אמצע החודש. אילו תאריכים שבדרך כלל החוזה נגמר בהם והמובילים מנצלים זאת. אל תתפשרו על שעות ההובלה שלכם כדי למנוע תאונות אפשריות עם הציוד היקר שלכם. אל תענו ישר כן כשניתנת לכם הצעה טלפונית. יכול להיות שלא תצליחו לאמוד את כמות הדברים שלכם והמחיר יכול להשתנות לטובה. אז חכו ליום המעבר. תתחילו לארוז מספיק זמן לפני כדי שלא תצטרכו לארוז בלחץ של זמן ותשאירו לעצמכם דברים שחיוניים לכם בשימוש היום-יומי בהישג יד אותם תיקחו בעצמכם ביום המעבר. כמובן שיש עוד המון טיפים, אבל אלה החשובים נכון לרגע זה.

האם כדאי להעביר חלק מהדירה לבד כדי לחסוך עלויות?
אם יש באפשרותכם כזאת אפשרות אז התשובה היא חד משמעית כן. עצם העובדה שאתם מורידים מכמות תכולת הבית שלכם למובילים אתם חוסכים לעצמכם בעלות ההובלה. לכן, כל מה שאת רק יכולים להעביר, בין אם זה דברים קטנים כמו ספרים, ובין אם זה דברים גדולים כמו שידת מגירות, תעבירו. אתם תעשו לעצמכם רק טוב אם תצליחו לחסוך כמה שקלים במעבר הדירה שגם ככה לוקח מכם המון.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה