close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הטרנד החדש: פרקט בחדר אמבטיה

מערכת שורשד אלול, תשפב31/08/2022

השאיפה של אדריכלים ומעצבי פנים לאורך השנים הייתה להכניס את הפרקט לתוך חדר הרחצה אולם העץ הטבעי אינו מתמודד היטב עם לחות וחום...

תגיות:
צילום: canva
כולנו יודעים שעיצוב הבית זה עניין של טרנדים ונדמה שבשנים האחרונות יש טרנד אחד שפשוט מותיר אבק: פרקט בחדר האמבטיה. אז מהו המקור של הטרנד, מדוע הוא מגיע אלינו דווקא בתקופה הזו ואיך תאמצו אותו בלי לשבור תוכנית חיסכון? כל התשובות בכתבה הבאה.

מדוע רק עכשיו הטרנד הזה הופך לכל כך נפוץ בארץ ובעולם?
השאיפה של אדריכלים ומעצבי פנים לאורך השנים הייתה להכניס את הפרקט לתוך חדר הרחצה אולם העץ הטבעי אינו מתמודד היטב עם לחות וחום. נכון שהפרקט
צילום: canva
הפולימרי היה תמיד אופציה, אך לא כולם שקלו אותה בצורה רצינית מהסיבה הבאה - עד עכשיו הפרקט הפולימרי לא חיקה בצורה מושלמת את פרקט העץ. בזכות השיפור ביכולות ההדפסה, כיום כמעט ולא ניתן להבחין בהבדל בין פרקט עץ טבעי לפרקט פולימרי.

מהם היתרונות האסתטיים שבפרקט בחלל ייחודי זה?
במידה ורוב השטח שבבית שלכם מכוסה בפרקט, הרי שהוספה של פרקט לחדר האמבטיה יכולה לשמור על קווים נקיים בגזרת החומרים ולהמשיך את הטון אנד סטייל הקיימים. יחד עם זאת, כדאי לזכור שחדר האמבטיה אשר מאפשר לנו לקחת רגע ממירוץ החיים וזה מתבטא גם ברמה הדקורטיבית. יצירה של אווירה של בקתה חמימה בחלל זה היא בהחלט תוספת עיצובית שכדאי לשקול.

מהיכן מגיע אלינו הטרנד הזה אל הארץ ומה המקור שלו?
ובכן הטרנד של מים ופרקט אינו חדש. עוד מימי בקתות הסקי המפוארות ומרחצאות המרפא אשר מעבר לים אנו מכירים את הטרנד ברמה הוויזואלית שלו. אנחנו יכולים למצוא גם רפרנסים של הטרנד בתרבות הסקנדינבית אשר תמיד שילבה עץ עם ספא. כך שמקור הטרנד הוא בהחלט אירופאי והעובדה שענקיות הקרמיקה הספרדיות גם כן מייצרות הדפסים של פרקט גרמו לכך שזה היה רק עניין של זמן עד שזה יופיע גם כאן.

איך תמצאו פרקט לחדר האמבטיה במחיר שווה באמת?
אז אחרי שהחלטתם שאתם רוצים לשדרג את החדר האמבטיה עם פרקט חדש, עכשיו צריך רק למצוא את המקום הנכון לקנות ממנו. נסו לבדוק בסוף עונה, בררו עם יבואנים על פרקט פולימרי במבצע ואל תתביישו לבקש הנחה. אגב, גם דגמים אשר נותרו במלאי משנה שעברה יוכלו לעשות את העבודה ולאפשר לכם להתפנק עם פרקט חדש במחיר שווה במיוחד.

האם השדרוג של הריצוף שווה את ההשקעה?
שיפוץ של חדר האמבטיה והכנסה של אלמנטים קלאסיים לתוכו תמיד שווים את ההשקעה. מדובר בשיפור באיכות החיים, בתחימה הוויזואלית של החלל ואף בהעלאת השווי של הנכנס במקרה של מכירה עתידית. יתרה מכך, הקלות של הניקוי והזמן שאתם תחסכו על התחזוקה השוטפת (במידה ותבחרו בפרקט פולימרי) מטה את הכף לחיוב בקלות. כך שהעניין או לא אם אלא מתי ואיזה פרקט לבחור.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה