close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך תשיגו רהיטים מעוצבים במחירים שפויים

מערכת שורשה אלול, תשפב01/09/2022

כיום עומדות בפניכם המון אפשרויות לרכישה או הכנה של רהיטים מעוצבים, היו יצירתיים וחכמים ועצבו את הבית שלכם

תגיות:
צילום: Pixabay
אחד הדברים שהופכים בית לנעים, נוח ומעוצב הם הרהיטים, אך כולנו הורגלנו לכך שמדובר בפריטים מאוד יקרים שיש להכין עבורם סכומי כסף גבוהים. במקום שתשלמו יקר, הכנו עבורכם מספר אפשרויות שיוזילו לכם את מחירי הרהיטים המעוצבים. במאמר הבא אנו ניתן לכם מספר דרכים לעצב את הבית שלכם במחירים שפויים.

למצוא מבצעים
אם אתם רוצים להנות מרהיטים בעיצוב מושלם שאתם יודעים מראש כי העלות שלהם היא גבוהה מאוד, קיימת דרך שתוכלו לרכוש אותם במחירים הרבה יותר שפויים. אחת הדרכים היותר מקובלות היא מבצעים! זה הזמן לעקוב אחר החנות שאתם אוהבים ברשתות
צילום: Pixabay
החברתיות ובאתר האינטרנט ולבדוק מתי הם מפרסמים את המבצעים שלהם. בחלק מהאתרים יש גם עמוד מבצעי החודש שמתעדכן מעת לעת וכדאי לבדוק גם שם. ניתן למצוא מגוון רהיטים, בניהם: ספות פינתיות במבצע, שולחנות סלון, מיטות וחדרי שינה.

לרכוש יד שניה ולעצב מחדש
עוד דרך שמתאימה בעיקר עבור מי שאוהב נגרות ואומנות, היא לחפש רהיטים יד שניה ולשפץ אותם בהתאמה לבית. אם מדובר ברהיט עץ, ניתן לצבוע אותו בצבעים מגניבים שאתם אוהבים או לחדש אותו באמצעות שיוף ולכה. כיום זו לא עבודה מסובכת גם למי שאינו צבעי מדופלם. יש כיום גלגלות צבע וגם ספריי שהופכים את המשימה לממש פשוטה והתוצאה יוצאת מושלמת.

הדרך של רכישת מוצרים יד שניה היא אחת הדרכים לרכוש מוצרים בעלויות ממש ממש נמוכות. אנשים שרכשו רהיטים בעשרות אלפי שקלים, מוכרים אותם בעלות יד שניה בכמה מאוד בלבד וזה הופך את העסק הזה למאוד משתלם.

לרכוש אונליין
עוד דרך נהדרת לרכישת רהיטים בעלות נמוכה יותר היא רכישה באתרי האינטרנט. למעשה, לחנויות האינטרנטיות יש יתרון, הן לא תמיד מחזיקות חנות פיזית, אלא מחסנים שהעלות שלהם נמוכה יותר. בדרך זו אתם יכולים לחסוך לעצמכם ברכישת הרהיטים מאות עד אלפי שקלים.

באופן כללי הרכישה באונליין הפכה כיום ליותר נפוצה וכמעט לכל חנות קיימת האפשרות הזו. מעבר לעלות הנמוכה שאתם יכולים להשיג, אתם גם יכולים להנות מהזמן שנחסך לכם על שיטוט בחנויות, כי אין כמו לשוטט בטלפון מהבית ולראות את הרהיטים שאתם מעוניינים בהם ממסך הטלפון או המחשב.

להכין בעצמכם
אם אתם אומנים בנשמה ואוהבים עץ ונגרות, זה הזמן לתכנן את הרהיט שאתם רוצים ולגשת למחסן עצים שקרוב אל ביתכם. תוכלו לרכוש כמות עצים מספקת ולהתחיל לבנות. גם תהנו מהדרך וגם תעצבו בדיוק כפי שאתם רוצים. ניתן לבנות מעץ כל רהיט שרק תרצו. עלות רכישת העצים היא בערך חצי מהעלות שתרכשו רהיט מוכן, רק שתצטרכו כמובן להשקיע מזמנכם.

לסיכום, כיום עומדות בפניכם המון אפשרויות לרכישה או הכנה של רהיטים מעוצבים, היו יצירתיים וחכמים ועצבו את הבית שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה