close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יום חופש באמצע שבוע: פנינות ירוקות בלב העיר

מערכת שורשיב אלול, תשפב08/09/2022

מה יותר מהנה מלמצוא פארק ירוק באמצע העיר הסואנת? הילדים יכולים לרוץ ולשחק בחופשיות, ואתם יכולים לנוח בספסל שבצל וליהנות ממראה הצמחייה המטופחת

תגיות:
צילום: pexels
מה יותר מהנה מלמצוא פארק ירוק באמצע העיר הסואנת? הילדים יכולים לרוץ ולשחק בחופשיות, ואתם יכולים לנוח בספסל שבצל וליהנות ממראה הצמחייה המטופחת תוך כדי השגחה על הקטנטנים. אספנו עבורכם פארקים במרכז הארץ ובצפונה שכדאי לבקר בהם, כאלה שמציעים מתקנים שווים שיעסיקו את הגיל הרך בלי שיקראו לכם "אבא" או "אמא" כל שתי דקות. מדשאות, עופות מים ומתקנים מהנים לילדים: מסתבר שכדי ליהנות עם הדור הצעיר לא צריך לצאת מאזור הנוחות- פארקים ירוקים ומטופחים מחכים לכם במרחק 10 דקות נסיעה מהקניון הקרוב, והכניסה חופשית. ארזו כמה סנדוויצ'ים ובקבוקי מים, וצאו להרפתקה קרוב לבית.

פארק רעננה
ארץ פלאות ירוקה במרכזה האורבני של רעננה, המציעה מבחר אטרקציות לכל הגילים (חלק מהפעילויות בתשלום אך הכניסה חופשית). הפארק ידוע באגם היפהפה שעומד במרכזו המעוצב בצורת תלתן כסמל העיר. מיד עם הכניסה מבחינים במדשאות ירוקות רחבות ידיים, ברבורים ועופות מים אחרים שטים באגם בשלווה. הפארק מושלם לביקור משפחתי בהרכב מלא וכל אחד יוכל למצוא בו את עצמו: המבוגרים, הנוער והקטנטנים. בזמן שאבא ואמא ייהנו לצרוך תרבות בגלריית האומנות שבמקום, הילדים יכולים לעשות סיור ברכבת או להתגלגל במדרכות (על אופניים, רולרבליידס או קורקינט). מתקני שעשועים יוכלו להעסיק את הדור הצעיר גם אחרי שיתעייף מסיבוב הרכיבה, ויחד, תוכלו לצאת למסע היחלצות מתוך מבוך כמו בספרים או ליהנות מטיול בעת השקיעה בטיילת הפסטורלית. ואם תרצו לצאת מהארץ מבלי לצאת מהפארק, תוכלו לעלות יחד אל הגונדולה של האגם (בתשלום) ולצאת להפלגה עם מדריך באווירה של ונציה. נקודה חשובה: כיוון שלא כל האזורים מוצלים כדאי להגיע לפארק בשעות אחר הצוהריים כדי שלא להתייבש. במקרה שתהיו רעבים, תוכלו לנסוע כמה דקת לכפר סבא ולסעוד את ליבכם עם פיצה כפר סבא.

גן רבינוביץ' (גן המפלצת)
אין מי שנולד בירושלים ולא מכיר את המפלצת בפארק רבינוביץ' בקריית יובל. כאן, לעומת רעננה, אולי לא תמצאו אגם, אבל ברעננה לעולם לא הייתם מוצאים כזו מפלצת. את יצירת האומנות הענקית (והשימושית, יש לציין) יצרה האומנית הצפרתיה ניקי דה סאנט פאל מבטון יצוק במשך שנה שלמה בתחילת שנות ה-70. על אף שבגן יש מתקנים נוספים, שלוש לשונותיה הארוכות של המפלצת מככבות במקום הראשון, והמפלצת עצמה מהווה מוקד עניין משיכה למשפחות רבות ומבקרים מהארץ ומחו"ל שעושים את כל הדרך לחזות במו עיניהם ביצירה הממוקמת בלב ירושלים.


פארק עפולה
לאלו מכם שגרים בצפון, או היו רוצים לבקר בו, כדאי לבקר בעיר הפיצוחים הנוסטלגית- הלוא היא עפולה. פארק עפולה ממוקם ממש על כביש 65, כך שאין כניסה נוחה מזו. בפאתי העיר משתרע הפארק רחב הידיים ומציע פעילויות לכל המשפחה. החל מאמפיתיאטרון שמשמש להצגות ומופעים לילדים, דרך רחבת מתקני כושר ושעשועים לכל הגילים, מסלול אופניים ושבילי הליכה פסטורליים, רחבת פעוטות ופינת ליטוף. אם יש מתבגרים במשפחה, הם ישמחו לגלות את מתקני הכושר הפזורים ברחבה, את פארק החבלים הייחודי שנמצא ממש באותו המתחם, ואת קיר הטיפוס המרשים שהוקם במקום, לזכרו של דני חייט ז"ל. הקיר הוא התגשמות חלום עבור כל מי שמאז ומתמיד רצה לטפס על הקירות. ואם זה לא מספיק, במקום תוכלו למצוא גם מגרשי כדורסל מושקעים וחדשים שכדי ליהנות מהם כל מה שצריך לזכור הוא להביא כדור מהבית. ולאחר שכל בני הבית יוציאו אנרגיה ויתחילו לשאול מה אוכלים, תוכלו להוציא צידנית עם סנדוויצ'ים ופירות ולערוך פיקניק מושלם על אחד הספסלים במקום.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה