close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סנדי שמואלי -"בקרוב"

מערכת שורשכב אלול, תשפב18/09/2022

את אלבומו העשירי מנגינת חיי, כתב סנדי כבר לפני מספר שנים, מיד בסיום האלבום הקודם. ואכן, בתום עבודה קשה האלבום כמעט מוכן

תגיות:
צילום: יח"צ
סנדי שמואלי חוגג ארבעה עשורים של כתיבה ויצירה, ונערך להוציא את האלבום העשירי שלו.
כמו בכל אלבומיו, הטקסט והלחנים הם פרי עטו של סנדי, כולל ההפקה. "בקרוב" הוא סינגל שמח שכתב סנדי. "מילות השיר מעידות על עצמן" הוא אומר, סיימנו את ימי בין המצרים, כעת ימי הרחמים והסליחות, כולנו נמצאים באווירה של קדושה, מצפים לביאת המשיח, בניין בית המקדש והגאולה הפרטית והכללית. זהו כוחו של השיר שמביא שמחה, וממלא אותנו תקווה", שמואלי שחי בארה"ב ומופיע המון בפני הקהילות היהודיות שילב מסר חזק בשיר מסר שיושב היטב בתודעה של הקהל שלו - "לשנה הבאה בירושלים הבנויה".

"אני לא מתכנן את השירים שלי. זכיתי שאלוקים מחבר לי מילים ומנגינה במכה אחת, אני מנגן ויוצא לי המילים. מרגיש לי חיבור טבעי". "אני שמח שבזכות היוצרים הצעירים בעשור האחרון, קיימת פתיחות לסגנונות מוזיקה אחרים. אולי פשוט הקדמתי את זמני? היום אני מבין שהייתי בין פורצי הדרך".

שמואלי חשוף למוזיקה היהודית, שממלאת את האתרים ואת תחנות הרדיו ומביע תקווה ששירי עבר שלו יזכו לעדנה מחודשת "אני מקווה שהרבה שירים שכתבתי בעבר יקבלו כעת חשיפה. הדור הצעיר מקבל ואוהב את הסגנון הישראלי אמוני ותחנות הרדיו בארץ מספקות חשיפה לעולם התוכן הזה, אני בעד, וחושב שבכוחה של השירה לאחד ולהביא שמחה לכלל עם ישראל".


את אלבומו העשירי מנגינת חיי, כתב סנדי כבר לפני מספר שנים, מיד בסיום האלבום הקודם. "כל עכבה לטובה" אומר סנדי, "בשלב מסוים זה נעצר עם הקורונה, אבל לא ויתרתי וניסיתי בכל הפוגה מהנגיף להמשיך להקליט ולשפר", ואכן, בתום עבודה קשה האלבום כמעט מוכן. "לא תכננתי את זה דווקא לימים האלה, אבל אין מקרה בעולם. זה רק מהשם, שיר שמח שמביא מצב רוח וגעגועים לירושלים, במיוחד עבורנו שלא נמצאים כאן בארץ, המשמעות יותר גדולה. הייתי רוצה ש'בקרוב' יעורר אצל אחרים את התקווה ובעיקר מצב רוח ושמחה" הוא חותם.



הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה