close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מזכירה רפואית – מקצוע עם ביקוש

מערכת שורשכג אלול, תשפב19/09/2022

אחד המקצועות שכדאי לבדוק כיום הוא מזכירה רפואית. למי המקצוע מתאים? למה יש לו ביקוש רב? ואיפה כדאי ללמוד אותו?

תגיות:
צילום: pixabay
כל אחד מעוניין למצוא את המקצוע שבו יוכל לפתח קריירה ולהנות משכר מתגמל. לאחר הצבא, רוב האנשים מתחילים לבחון את שלל המקצועות שקיימים בשוק. את הבדיקה הזו עושים גם כל האנשים שרוצים לבצע הסבת מקצוע שתאפשר להם להגיע בדיוק למטרות האלו שהזכרנו קודם. אחד המקצועות שכדאי לבדוק כיום הוא מזכירה רפואית. למי המקצוע מתאים? למה יש לו ביקוש רב? ואיפה כדאי ללמוד אותו? על כל אלו נענה במאמר הבא.

מקצוע המזכירות – מקצוע עתיק שכיום נמצא בשגשוג
כל מקום כיום זקוק למזכירה שתנהל את כל המערך האדמיניסטרטיבי. דבר זה מתרחש כמובן גם במרכזים רפואיים
צילום: pixabay
שזקוקים למזכירה רפואית שתדע איך לקבל חולים, לסדר את התורים ולארגן את ההנחיות הרפואיות עבור המטופלים. בעבר, היו קוראים למקצוע המזכירות, פקידות. במאה ה-18 להיות פקיד היה מקצוע מאוד מכובד. כיום השם של המקצוע הוא מזכירה שהתפקיד שלה מאוד משמעותי עבור ארגונים רבים ובמיוחד ארגונים רפואיים.

איפה לומדים מזכירות רפואית?
מכללות רבות מלמדות כיום מזכירות רפואית, אך לא בכולן תקבלו תעודה מטעם משרד העבודה. קורס מזכירה רפואית במכללת פאר יאפשר לכם לקבל תעודה מטעם משרד העבודה והמכללה וגם כ-400 שעות הוראה איכותיות שילמדו אתכם להיות מזכירות רפואיות מצוינות המסייעות למערך הרפואי להעניק את השירות הטוב ביותר. למזכירה הרפואית יש כל כך הרבה תפקידים חשובים שתוך המערך והן החוט המקשר בין החולים לאחיות והרופאים. מדובר על עבודה עם שליחות שמי שעושה אותה, מקבלת המון סיפוק.

למי המקצוע מתאים?
להיות מזכירה רפואית זה לא להיות סתם מזכירה. מדובר במקצוע חשוב מעין כמוהו. המזכירות הרפואיות הן המקום הראשון שאליו יגיע המטופל. הן החיוך הראשוני והאדיב אל מול המטופלים. הן הגורם המרגיע והמסדר את כל הסבך הבירוקרטי בדך לקבלת טיפול ולפעמים הן המלאך העוזר והתורם למטופלים שכעת נמצאים בכאב עצום או בבעיה רפואית שהם לא יודעים מה יהיה המשך הטיפול בה. אין ספק, להיות מזכירה רפואית זה להנות ממקצוע שיש בו שליחות לעזרת האנשים ומי שמחפש או מחפשת מקצוע עם משמעות, זה בדיוק המקצוע.

האם כל אחד יכול ללמוד את התחום?
תנאי הקבלה לתחום הן 12 שנות לימוד שלרוב האנשים יש, עם זאת, הלימודים מכילים בתוכם המון חומרים חשובים ומעניינים שיש ללמוד ברצינות רבה על מנת להצליח ולעבור את מבחני הסיום. התחום כיום נחשב למאוד מבוקש ויש בו המון עבודה. תוכלו בסיום הלימודים להשתלב במרפאות הציבוריות, במרפאות חוץ של בתי חולים, בבתי חולים וגם במרכזים פרטיים. העבודה בסה"כ מתבצעת במשמרות נוחות והיא מאוד מתאימה עבור אימהות שמחפשות משרות אם. אם את או אתה מחפשים מקצוע מצוין עם ביקוש, משכורת טובה ושפע עבודה, זה ללא ספק התחום.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה