close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צמיגי משליין פנצ'ריית דורון לדרך

מערכת שורשכד אלול, תשפב20/09/2022

צמיגי משליין והלוגו המפורסם שלהם שזה כמובן הדמות המאוירת בעלת הבועות, הפכו לאורך השנים לסמל של האיכות בענף של הצמיגים...

תגיות:
צילום: freepik
משליין היא אחת מיצרניות הצמיגים הכי גדולה והכי מובילה ביותר בעולם, היא החלה את הדרך שלה בסוף המאה ה-19, כשהאחים אדוארד ואנדרה משליין המציאו את הצמיג אשר ניתן לתקן אותו בקלות ובמהירות גם במקרים אשר בהם קיים בו פנצ'ר. אחר כך הם רשמו את הפטנט על המצאתם וככה למעשה הם סללו את הדרך שלהם אל התעשיה של הצמיגים העולמית.

סמל של איכות
צמיגי משליין והלוגו המפורסם שלהם שזה כמובן הדמות המאוירת בעלת הבועות, הפכו לאורך השנים לסמל של האיכות בענף של הצמיגים, כשהמותג משלן מוכר כבר לכולם גם מהתחום של המסעדנות וזאת הודות אל השיטה של
צילום: freepik
הדירוג אשר ידועה בשם כוכבי המישלן שהחלה את הדרך שלה בתור גימיק שהוא שיווקי למכירת צמיגים בכל העולם. נתון שאותו מרבית האנשים לא מודעים אליו. מהיום של ההקמה שלה ועד היום, משליין נחשבת לבין אחת משלושת חברות הייצור של הצמיגים הכי מובילות בכל עולם, כשלאורך השנים החברה פיתחה שלל רחב של טכנולוגיות אשר מסייעות בין היתר אל הארכה של תוחלת החיים של צמיגי משליין ואפילו לצמצום מאוד משמעותי של צריכה של הדלק בכלים לרכב שבהם מורכבים צמיגים של משליין. בעשורים האחרונים, התאגיד של משלן עוסק בין היתר בפיתוח של צמיגים לרכב אשר מסייעים רבות להפחתה של פליטת הפחמן הדו חמצני מכל כלי הרכב הממונעים.

היתרונות שיש בצמיגי משליין
חברת משליין היא דוגמא מצוינת לאופן שבו הצמיגים הכי טובים שווים את כל ההשקעה. קודם כל, אלה הם צמיגים אשר יכולים להתאים גם אל הרכבים הפרטיים ובנוסף גם אל הרכבים המסחריים. בגלל שחברת משליין מתמחה בעיקר בייצור של צמיגים, היא מרכזת תחת אותה קורת גג בודדת ביחד עם כל הפתרונות הרלוונטיים בשביל הנהגים. כשבוחרים צמיגים של חברה שכזאת, הולכים על בטוח ובכלל לא מסתכנים. בטווח הבינוני והארוך, היתרון שיש ברכישה של צמיגי משליין הוא שיש כמובן אל מי לפנות בשביל לעשות תיקונים או התקנות. זה מאוד מסובך יותר עם חברות קטנות יותר שאין להן בכלל ייצוג בינלאומי, או בעיקר עם חברות אשר אף איש מקצוע לא מכיר. אבל עם צמיגים של משליין אין שום בעיה כזאת, בגלל שמדובר על אחת החברות הכי גדולות והכי מפורסמות בעולם.

השוואה בין סוגי הצמיגים השונים
לאחר שאתם שמתמקדים בצמיגי משלין אשר מיוצרים על ידי חברה ענקית כמו משליין, אפשר להיכנס אל העובי של הקורה בשביל להשוות בין כלל הסוגים הקיימים. חברת משליין מייצרת כמה סוגים מגוונים ושונים של צמיגים והיא מחזיקה בקטלוג ענק ומגוון. אז גם בתוך קטלוג שכזה, חשוב לבדוק איזה צמיגים הם הכי מתאימים לדרישות החשובות של יצרני הרכב. הצמיגים הכי טובים הם אלה אשר משפרים את האחיזה של הכביש של הרכב וככה גם את הבטיחות. מבחינה של מידות, אין כל כך הרבה מרווח אל הגמישות וחשוב להיצמד אל ההנחיות של היצרן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה