close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איטום גגות: מה שאתה צריך לדעת לפני שהגג שלך מתחיל לנזול

מערכת שורשכה אלול, תשפב21/09/2022

מאמר זה יעזור לפרק כמה מסוגיע האיטום הנפוצים ביותר, מה ההבדל בין גגות, ואיזו הגנה כל אחד מהם דורש

תגיות:
איטום גגות הופך פופולרי יותר ויותר מסיבות רבות. הסיבה העיקרית היא שהוא מספק ציפוי מגן על הגג, אשר לא רק מאריך את חיי הגג שלכם אלא גם מונע מנזקי מים להיכנס לביתכם. חשוב גם לציין שזה יכול להפחית את כמות לכלוך ושלג המצטברים על הגג שלך ולמנוע קריסות של גגות או סתימות במרזבים.

מהו איטום גגות ולמה זה חשוב
איטום גגות הוא תהליך של מריחת ציפוי מגן על קרום הגג. תהליך זה משפר את חיי ממברנת הגג ומגן עליו מפני נזקי מים. איטום גגות חשוב מכיוון שהוא מונע נזקי מים לממברנת הגג ומאריך את אורך חייו.
בנוסף זה גם עוזר במניעת התרחשות
דליפות בבית שלך, דבר שעלול להיות יקר מאוד. איטום גגות הוא תהליך חיוני לכל בית שכן הוא מסייע בהגנה על הגג מפני נזקי מים, הארכת חייו ומניעת נזילות ובעיות נוספות.

איזה סוג של הגנה אני צריך עבור הגג שלי?
ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת סוג המיגון המתאים לגג שלך.
? איזה סוג של איטום רעפים הוא הטוב ביותר עבור הצרכים שלך?
? איזה סוג גג יש לך?
? מה גודל משטח גג שלך ?

מאמר זה יעזור לפרק כמה מהסוגים הנפוצים ביותר, ההבדלים ביניהם ואיזו הגנה כל אחד מהם דורש.

גגות אספלט, גגות זפת וגוגת רעפים פופולריים עבור בעלי בתים מכיוון שהם נטולי תחזוקה ובעלות נמוכה. אספלט הוא חומר עמיד שאין צורך להחליף או לאטום מחדש. החיסרון של גגות רעפים הוא הקושי לאטום אותם לחלוטין. מכיוון שאין חומר איטום אבסולוטי לאיטום רעפים ונזילות יכולות עדיין לחדור מבעד לנקיקים ברעפים.

כמה זמן לוקח לאטום גג וכמה זה עולה?
כמה עולה לאטום גג? גג טיפוסי. כמה עולה איטום גג? עלויות איטום גגות משתנות מאוד בהתאם לגודל הבית, לסוג חומרי האיטום ולמקום מגוריכם. העלות עבור איטום גג יכולה לנוע בין 55-120 ₪ למ"ר או 5,500-12,000 ש”ח להתקנה. זיפות לגג עד 130 מ"ר יעלה לכם בין 3,000-8,000 ₪.

איטום גגות הוא בדרך כלל נוזל שצריך למרוח על הצד התחתון של הרעפים ואז לתת לו להתייבש. בדרך כלל לוקח לאיטום 24-48 שעות להתייבש על גג רעפי זפת לפני שניתן ללכת עליו ולהחזירו לשירות.

מה גורם לנזילות בגג?
הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר אתה מבחין בנזילה בגג שלך הוא למצוא את מקור הנזילה. הגורמים הנפוצים ביותר לדליפות הם:
- מרזב פגום
- יריעות איטום קרועות
-שכבת ציפוי נגד מזג אוויר פגומה
- ארובה פגומה
- צינור או מתקן דולף

מסקנה והמלצה (מוצרים מומלצים בתעשייה):
ישנן אפשרויות רבות לנושא הרחב של איטום גגות. עם זאת, חשוב לבחור את המתאים לגג שלך אם אתה רוצה ליהנות מבית חמים ויבש במהלך החורף. חיוני ליצור קשר עם קבלן איטום אמין, מוכשר ומנוסה שיוכל לספק עבודה איכותית וארוכת טווח אם אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את פרויקט האיטום הטוב ביותר עבור הגג שלך, את חומר האיטום הטוב ביותר, והעבודה האיכותית ביותר. הצוות המוסמך של ארגמן איטום יכול לספק לכם הצעה סבירה ושירות איכותי. מומלץ להיכנס לאתר המומחה כדי ללמוד עוד על עבודות איטום גגות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה