close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עולם של שוקולד עם קינדר טויס

מערכת שורשד תשרי, תשפג29/09/2022

כולנו די אוהבים משהו מתוק, גם שוקולד וחשוב לזכור לשוקולד יש גם יתרונות ולא רק חסרונות, במיוחד אם מקפידים לצרוך שוקולד איכותי עם כמות גבוהה של מוצקי קקאו

תגיות:
צילום: freepik
מעטים הם הילדים והאמת היא שגם המבוגרים שלא אוהבים שוקולד. שוקולד זה מתוק, שוקולד זה כייף וזה תמיד מרגש ונחמד, בכל פעם מחדש. שאנחנו חוזרים מחו“ל, לרוב נפנק
צילום: freepik
את הקרובים לנו עם שוקולד שהם אוהבים, שאנחנו מגיעים לארוחה בין אם זה בשישי ובין אם בחג, פעמים רבות נביא איתנו שוקולד, כן שוקולד היא המתנה הכי פופולארית והיא תמיד משמח. אז אם כבר מדברים על שוקולד, על שמחה ועל ילדים, ילדים אוהבים קינדר טויס. הם אוהבים את הטעם והם בעיקר אוהבים את ההפתעה שמחכה להם.

קינדר טויס יתרונות וחסרונות
בתור הורים לילדים קטנים, אנחנו מנסים להגביל את צריכת המתוקים שלהם. יש מאיתנו שלוקחים את זה לכיוון קצת קיצוני וממש קושי מאפשרים לילדים שלנו להנות ממתוק, בשל החסרונות הרבים של סוכר לבריאות שלנו. למשל יש הורים שיסכימו לילדים שלהם קינדר טויס רק בסופי שבוע. לעומת זאת, יש הורים שירשו ממתק אחד ביום. היתרון של זה הוא שהרבה פעמים הילדים מבינים שזה הממתק היחיד שלהם במהלך היום והם גם מחכים להפתעה. כלומר בסיום האכילה של קינדר טויס הם בונים לבד או בעזרת מבוגר את המשחק שיכול להיות חיה כלשהיא, דמות, פאזל או שעשוע אחר. זה כמובן דבר שמפתח את היצירתיות והדמיון של הילדים ואפילו את היכולת לחשוב באופן עצמאי בשלב בוגר יותר. החיסרון של הממתק הוא שלפעמים יש ילדים שרוצים את השוקולד רק בשביל ההפתעה ולא באמת נהנים מהשוקולד עד הסוף.

טיפים שיעזרו לכם לשלוט בכמות המתוק של הילדים שלכם
1. אפשרו ממתקים לילדים שלכם אבל במידה, זה חלק מהעולם, חלק מהחיים ואם נאסור עליהם את זה לחלוטין, זה יגרום לאפקט ההפוך והם ירצו בכך יותר מאשר ילד רגיל.
2. למדו את הילדים שלכם איך עוקבים אחרי ההוראות ואיך בונים את המשחק שמתלווה לממתק.
3. אם הילד שלכם מתעקש לאכול ממתק ברגע נתון, אל תתעקשו איתו, אפשרו לו את זה והסבירו שאחרי הממתק הוא יצטרך לאכול ארוחה מזינה ובריאה.
4. אל תקשרו מצב רוח מסוים לאכילה של מתוקים, זה עלול לעודד אכילה רגשית שתפגע בילדים שלכם בשלב מאוחר יותר. למשל, אם הילד שלכם בוכה, עצבני או מתוסכל ממצב מסוים, אל תצ‘פרו אותו בשוקולד, אלא תנו לו רגע להרגיש, להיות במצב הרוח הזה ואפשרו לו להתמודד.
5. תוכלו ללמד את הילדים שלכם לאכול גם שוקולד בריא כמו שוקולד מריר למשל ואפילו להכין ביחד איתם ממתקים בריאים בבית למשל כדורי שוקולד בריאים, עוגת שוקולד על בסיס קמח כוסמין וכדומה…

לסיכום, כולנו או לפחות רובנו אוהבים משהו מתוק, גם שוקולד וחשוב לזכור לשוקולד יש גם יתרונות ולא רק חסרונות, במיוחד אם מקפידים לצרוך שוקולד איכותי עם כמות גבוהה של מוצקי קקאו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה