close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בניית בוטים לווטסאפ: האם זה אפשרי?

מערכת שורשטז תשרי, תשפג11/10/2022

בניית בוטים עבור WhatsApp יכולה להיות משימה לא פשוטה. אחת הסיבות היא שלא תמיד ניתן לחזות מה המשתמש עשוי לשאול. זו הסיבה שאנחנו צריכים לחשוב איך הבוט צריך להתנהג בתרחישים שונים. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות עץ החלטות, שינחה את הבוט מה לעשות ולומר בהתאם לקלט שהוא מקבל מהמשתמשים

תגיות:
צילום: freepik
תעשיית הצ'טבוטים
תעשיית הצ'טבוטים פורחת והרבה אנשים יוצרים צ'טבוטים לכל מיני מטרות. מטרה אחת כזו היא בניית בוטים עבור WhatsApp. יש אנשים שיוצרים צ'אטבוטים כדי להקל על חייהם, בעוד שאחרים יוצרים אותם כדרך להרוויח כסף. מקרי השימוש בצ'אט בוטים הם אינסופיים וזה תלוי ביוצר מה הוא רוצה שהבוט שלו יעשה. עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים, WhatsApp היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר בעולם. זו גם פלטפורמה נהדרת לבנות איתה בוטים. כדי להתחיל, עליך לרשום חשבון WhatsApp Business ולאחר מכן להשתמש ב-API (ממשק תכנות יישומים) כדי
צילום: freepik
ליצור את הבוט שלך. לאחר מכן תוכל להתחיל לשלוח הודעות ולקבל תשובות מהמשתמשים שלך דרך האפליקציה הזו. ה-API מאפשר לך לשלוח הודעות טקסט, להוסיף אנשי קשר, לקרוא צ'אטים ולשלוח מדבקות. אתה יכול גם לשלב שירותי צד שלישי כמו Google Maps או PayPal לתוך הבוטים שלך כך שניתן יהיה לגשת אליהם בשיחות WhatsApp.

עלייתה של תעשיית הצ'אטבוטים הוקל על ידי האימוץ הרחב של אפליקציות הודעות. בעולם שבו אנשים מבלים זמן רב בסמארטפונים שלהם, צ'אטבוטים צצו כדרך יעילה להגיע לצרכנים ולספק להם שירותים מותאמים אישית. צ'טבוטים הם יותר מסתם סוכני שירות לקוחות; הם משמשים גם למטרות שיווק, כדי לענות על שאילתות לקוחות לגבי מוצרים ושירותים, ולספק מידע כללי על החברה. צ'טבוטים נמצאו בתעשיות רבות כמו בנקאות, בריאות, קמעונאות, בידור ואפילו חקלאות. בוטים הם חלק מהחיים שלנו כבר די הרבה זמן. מרגע שהם הוצגו, ראינו אותם גדלים בפופולריות ומקרי שימוש. כיום אנו מוצאים בוטים בשימוש בפלטפורמות שונות כגון Slack, Telegram, Facebook Messenger ועוד. WhatsApp היא פלטפורמה כזו שראתה עלייה במספר הבוטים שנבנים עליה.

בניית בוטים לווטסאפ
הבוט יעזור למשתמשים לשלוח סטיקרים לחבריהם בוואטסאפ וגם יחלק אתגרים למשתמשים להשלים. מאז, חברות רבות אחרות קפצו על העגלה הזו והחלו לבנות בוטים משלהן בוואטסאפ. לדוגמה, יש בוט מבית Uber שיאפשר לכם להזמין מונית מהטלפון שלכם מבלי לצאת מחלון הצ'אט עם חברכם או בן משפחה שגם הוא משתמש בחשבון אובר.בוטים הם האפליקציות החדשות. הם הדרך החדשה ליצור אינטראקציה עם מותגים ושירותים. חנויות האפליקציות מלאות בוטים, אבל וואטסאפ היא מקרה מיוחד מכיוון שיש לה למעלה מ-1.5 מיליארד משתמשים ברחבי העולם. הפלטפורמה משמשת מגוון אנשים להעברת הודעות, מה שהופך אותה למקום מושלם עבור בוטים לשגשג. ישנם מקרי שימוש רבים עבור בוטים שניתן לבנות בווטסאפ – משירות לקוחות ועד אוטומציה שיווקית – אבל דבר אחד בטוח: המגמה הזו רק תמשיך לגדול בעתיד!

צ'טבוטים הופכים פופולריים יותר ויותר, ו-WhatsApp היא אחת מפלטפורמות הצ'אט הפופולריות ביותר. אין זה מפתיע שחברות רבות מחפשות דרכים ליצור בוטים עבור WhatsApp כדי שיוכלו לספק חווית לקוח טובה יותר. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות צ'טבוט AI שמקיים אינטראקציה עם לקוחות באמצעות WhatsApp. הבוט יוכל לענות על שאלות, לפתור בעיות ולעזור להם למצוא את מה שהם צריכים. זו תהיה דרך מצוינת עבור חברות להציע שירות לקוחות 24/7 מבלי להעסיק עוד אנשים או להוציא כסף על העסקת עובדים חדשים.

למידע נוסף ביקרו באתר בכתובת: topbot.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה