close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מארחים משלחת מחו"ל? זה הזמן להזמין מגשי אירוח ברמה גבוהה

מערכת שורשכה תשרי, תשפג20/10/2022

אנחנו רגילים להזמין מגשי אירוח למגוון אירועים מסוגים שונים, בין אם זה מסיבות חברה, מפגשים ואירועים חברתיים, אירועים פרטיים ועוד

תגיות:
צילום: אתר הלקוח
כשאנו נדרשים לארח משלחות ממדינות זרות, בין אם זה מטעם העבודה ובין אם זה מסיבות אחרות, באופן טבעי אנו רוצים שהם ייהנו בעת הביקור בארץ ושתישאר אצלם תחושה טובה וזיכרון נעים מהביקור בארץ, בין אם זה כדי שהם ירצו לחזור לעוד ביקור ובין אם זה בשביל שאנחנו נוכל להמשיך ולשמור איתם על קשר.

משלחות המגיעות מחו"ל לישראל רוצות הרבה פעמים להכיר את ישראל לעומק, להכיר את הסיפור הישראלי, ההיסטוריה והתרבות ולפגוש אנשים מקומיים וכן להיחשף כמה שיותר למה שמתרחש כאן וכמובן גם ליהנות מהמטבח הישראלי.

לכן, כשאנחנו מארחים משלחת מחו"ל, נרצה לערוך עבורם
צילום: אתר הלקוח
אירועים, מפגשים וארוחות בהם יוכלו ללמוד ולהכיר מאפיינים שונים של ישראליות ובין היתר, גם את המטבח המקומי. זאת אפשר לעשות, למשל, דרך הזמנת מגשי אירוח עמוסים כל טוב ועשויים היטב, בשלל מנות ישראליות עם חומרי גלם מקומיים.

אנחנו רגילים להזמין מגשי אירוח למגוון אירועים מסוגים שונים, בין אם זה מסיבות חברה, מפגשים ואירועים חברתיים, אירועים פרטיים ועוד. אחת הדוגמאות הטובות ביותר להזמנת מגשי אירוח היא כשמזמינים משלחות מחו"ל לביקור בישראל ויש צורך לארח אותן ולספק להן ארוחות בסיטואציות כאלו ואחרות.

במאמר זה נסביר מתי בדיוק נרצה ונוכל להזמין מגשי אירוח, ולאחר מכן נסביר איך מזמינים מגשים ברמה גבוהה. עלינו לזכור שנרצה להשקיע בעניין בשביל שהאורחים מחו"ל גם יוכלו ליהנות ממנות עשויות היטב מהמטבח הישראלי וגם להישאר עם זיכרון נעים ומשהו לספר עליו בבית.

מתי נרצה להזמין מגשי אירוח?
ישנן הזדמנויות שונות להזמנת מגשי אירוח עבור משלחות מחו"ל המגיעות לארץ. למשל, כשמארחים אותן לאירוע בבית העסק, בבית או בכל מקום אחר. במקום להזמין קייטרינג רגיל או במקום להכין את האוכל בעצמנו, אנחנו יכולים להזמין מגשים ולספק אותם לאורחים שלנו.

כמו כן, אנחנו יכולים לעשות זאת, למשל כשאנו עורכים מסיבה מיוחדת לכבוד האורחים שלנו. זו יכולה להיות מסיבה כשהם מגיעים לישראל וזו יכולה להיות מסיבה כשהם עוזבים או במהלך הביקור שלהם בארץ. הם בוודאי ישמחו לראות שארגנו עבורם אירוע שכזה.
אופציה נוספת היא להזמין מגשי אירוח בסיטואציות שונות תוך כדי הביקור, למשל, במהלך ישיבות משותפות, טיולים או כל דבר אחר.

איך מזמינים מגשי אירוח בצורה נכונה?
הרעיון של הזמנת מגשי אירוח למשלחות מחו"ל, צריך להתבסס על מנות ייחודיות שמסמלות את המטבח הישראלי בצורה זו או אחרת. לכן, המגשים צריכים לכלול, בין היתר, סלטים המבוססים על ירקות ישראליים, כריכים וקישים המבוססים על המטבח הישראלי, קינוחים ישראליים, וכמובן מגשים עם שלל פירות מישראל.

אפשר לשבת עם צוות החברה שאחראית על אספקת המגשים בשביל להחליט מה וכיצד להגיש לאורחים שמגיעים אליו מחו"ל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה