close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היתרונות של שתלים קצרים

מערכת שורשכה תשרי, תשפג20/10/2022

כאשר מדובר בשתלים קצרים אחד היתרונות הבולטים שבהם הוא בהחלט אי הפגיעה בשאר השיניים, בין אם מדובר בשתלים בלסת העליונה או התחתונה

תגיות:
צילום: freepik

עולם הרפואה עושה צעדים משמעותיים בשנים האחרונות, כאשר חידושים שונים מצטרפים החל מטיפולים אורתופדיים ועד אל טיפולים ופתרונות רפואיים עבור השתלות שונות וכמובן פתרונות דנטליים שונים. חלק מאותם פתרונות דנטליים מופלאים נכללים גם השתלים הקצרים, אשר עשו את העלייה שלהם לארץ ישראל לפני שני עשורים ומצליחים להעניק שתלים מצוינים עבור מטופלים רבים. שתלים אלו קיימים בישראל תחת 2 סוגים, כאשר הראשון

צילום: freepik
הוא של חברת פרימדיון הישראלית המציעה שתלים קצרים בתצורה משולשת ואילו הסוג השני הוא של חברת ביקויין המציעה שתלים שלל שתלים קצרים. שתי החברות הללו מעניקות שתלים קצרים עמוסים ביתרונות, שיוכלו לחסוך לרבים מאיתנו השתלת עצם ועוד פעולות כירורגיות מורכבות.

מתי נדרש לעשות שימוש בשתלים קצרים?

השימוש בשתלים קצרים הפך לפופולרי בשנים האחרונות, אך מעבר לכך הוא יעיל בעיקר כאשר קיים חוסר של עצם השן. מקרים שכאלו מתקיימים דרך שלל תופעות שונות, החל מפגיעות פיזיות באזור השן ועד אל מחלות שיניים וחניכיים מתקדמות הפוגעות בכמות השן. עם זאת במקרים בהם התבצעה עקירה של השן ולא ניתן טיפול תוך זמן קצר, עלולה עצם השן לאבד מהכמות בצורה משמעותית. מקרים שכאלו עד להופעתם של השתלים הקצרים, היו דורשים ממטופלים רבים לבצע השתלת עצם או לקבל פתרונות אחרים שבחלקם הגדול עלולים לדרוש זמן החלמה ארוך או לחילופין פגיעה בשיניים סמוכות.

היתרונות של שתלים קצרים

אך כאשר מדובר בשתלים קצרים אחד היתרונות הבולטים שבהם הוא בהחלט אי הפגיעה בשאר השיניים, בין אם מדובר בשתלים בלסת העליונה או התחתונה. מלבד זאת כאשר מדובר בשימוש של שתלים קצרים לאחר עקירה, רובנו יכולים להיות נינוחים ולקבל את השתל הקצר כבר באותו היום. שכן להבדיל משתלים ''רגילים'' או להשתלת עצם, לא נצטרך להמתין זמן רב לחיבור של העצם המושתלת או לחילופין להחלמה של האזור. בנוסף השימוש בשתלים קצרים לאורך השנים הוכח כיעיל ואיכותי גם לאחר עשור או שניים, עם יכולת הטמעה יעילה בלסת של המטופלים וכל זאת ללא כל בליטות או סימנים שונים אשר יעידו על הימצאותו של השתל.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה