close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה הפקת אירועים?

מערכת שורשכו תשרי, תשפג21/10/2022

תחום הפקת האירועים הינו תחום שהלך והתפתח לאורך השנים לכדי מערכת מורכבת ומסועפת של שיתופי פעולה, ידע, תכנים וטכנולוגיה

תגיות:
תחום הפקת האירועים הינו תחום שהלך והתפתח לאורך השנים לכדי מערכת מורכבת ומסועפת של שיתופי פעולה, ידע, תכנים וטכנולוגיה, שילוב יכולות וניסיון רב של אנשי מקצוע. כמו כל התחומים, גם הפקת אירועים בימינו היא דבר מורכב יותר, אך גם
מוצלח יותר, מאשר בעבר.

כל אירוע והאופי שלו, כל אירוע והצבע שלו, ההרגשה שלו, והקהל שלו. יותר מהכול, לכל אירוע יש את המטרה שלו, שצריכה לבוא לידי ביטוי בכמה שיותר אספקטים. ככל שהמטרה נלקחת בחשבון בכל שלב ומהלך בתכנון ובביצוע האירוע שלכם, כך הסיכוי שהוא יהיה אירוע מוצלח הולכת וגדלה. אבל איך בוחרים את המטרה?

אירוע מוצלח מתחיל עם מטרה ברורה
ברור, כל אירוע נועד להיות כיף למשתתפים בו. כולם צריכים ליהנות, ולצאת מרוצים. אבל יש עוד כמה סיבות להפקת אירוע, והסיבות הללו חשובות מאוד, ויכולות, או נכון לומר, צריכות להשפיע על עיצוב האירוע מאלף ועד תו. כשעובדים עם חברת הפקת אירועים מקצועית כמו אופאליוס, מקבלים את המענה המלא שנועד בדיוק לצורך זה – ללוות אתכם מהשלב בו אתם מבינים שאתם רוצים להפיק אירוע, דרך עיצוב האירוע בצורה הטובה ביותר, ועד לשלב הביצוע.

זה לגמרי נכון שכדי שאנשים ייהנו באירוע, אפשר תמיד לתת להם אוכל טוב ושתייה. זה מתאים בכל אירוע, ויכול לבוא באינספור צורות ודרכים. אבל מה מעבר לזה? איפה התוכן? מה הרעיון? בחתונה יש חופה, בבר מצווה יש עליה לתורה, בהשקת מוצר יש את הנאום וההשקה, ולעיתים הדגמה. מה האירוע שלכם רוצה להגיד? ויותר חשוב מזה – מי אלו האנשים שעומדים לשמוע את מה שהאירוע אומר?

חברים ומשפחה שבאים לאירוע משפחתי קטן הם קהל אוהד, אפילו אוהד מאוד, ומטרת האירוע לרוב מוגדרת מאוד. גם כאן יש מקום להפקה נכונה, וכיום נהוג להפיק אירועים כמו חתונות בעזרת חברת הפקת אירועים מקצועית. אבל אם תקחו את זה צעד אחד קדימה, לקהל פחות הומוגני כמו עובדי החברה שלכם, שהם מחוברים אחד לשני רק דרך החברה, ולא בקשרי דם או חתונות (לרוב), הרי שהדבק צריך להיות חכם יותר.

האמצעים משרתים את המטרה
כאשר המטרה ברורה, קל יותר ליצור מסגרת עבודה. מטרה ברורה לאירוע היא לא "שכולם ייעשו חיים". נכון, זה חלק מהמטרה, אבל מעבר לכך יש מטרה גדולה יותר. בחתונה למשל, המטרה היא שהקהל יחלוק עם הזוג המתחתן את ההתרגשות והשמחה שביצירת משפחה חדשה בעולם. זה מקסים, זה אישי, ולרוב די שבלוני. אבל מה עם אירועים אחרים?

אל תעשו אירוע אמורפי. לכו על אירוע מעוצב בתבונה, עם ההבנה מהי התחושה שאתם רוצים שהאורחים יקבלו. אולי זה יצירת חיבור וקשר בין העובדים, ואז צריך אירוע עם הרצאה, סדנה או פעילות משותפת. אולי זה יצירת "באזז" תקשורתי, ואז צריך משהו שידהים, יפתיע ויהיה שונה. כל אירוע והמטרה שלו, כאשר אופאליוס הפקת אירועים תוכל להביא אתכם למטרה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה