close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור חליפת חתן לחתונה בחוץ?

מערכת שורשיב חשוון, תשפג06/11/2022

לא נטעה אם נאמר שהרוב המוחץ של הגברים הישראלים מעדיפים חתונת קיץ בחוץ...

תגיות:
צילום: pixabay
חתונה בחוץ היא טרנד אופנתי ומבוקש, וזוגות רבים מעדיפים את האפשרות הזאת בעיקר בחודשי האביב והקיץ. לא נטעה אם נאמר שהרוב המוחץ של הגברים הישראלים מעדיפים חתונת קיץ בחוץ. למה? הסיבה העיקרית להעדפה הייחודית הזאת פשוטה למדי, והיא מתחילה ונגמרת בחליפה. אז נכון שחתונה היא אירוע רשמי שמחייב לבוש רשמי, ונכון שהחתן אינו פטור ממראה מהודר, מטופח ומסוגנן, אך חליפה וקיץ ישראלי לא בדיוק הולכים יחד, נכון? אל דאגה, גם לזה יש פתרון, והחתנים הישראלים באשר הם מאמצים אותו בחום. רוצה לדעת איך לבחור חליפת חתן מוצלחת לחתונה בחוץ? הישאר עימנו.

קז'ואליות
צילום: pixabay
אלגנטית בחליפות קיץ מהודרות

חתנים מטופחים ויפים ממש לא צריכים לעטות על עצמם חליפות בשלושה חלקים באירועי חתונות צהריים בעיצומו של הקיץ הלוהט. הם יכולים בהחלט להסיר את המקטורן הכבד ולהסתפק במכנסים מחויטים ובחולצה לבנה וחגיגית קצרה או ארוכה. רוצה להוסיף ייחודיות למראה שלך ולהתבלט בקהל המוזמנים? הוסף למכנסיים כתפות אופנתיות ותוכל לסחוט מבטים ולגרוף מחמאות. רוצה להדהים את האורחים באמירה אופנתית נועזת? ענוד עניבה בצבע ייחודי ובוהק והבהר לכולם שגם באופנה אתה מבין עניין.

לשמור על המראה הקלסי בעיצומו של הקיץ
אבא, סבא והדודים לוחצים עליך להתלבש כמו שצריך בחתונה שלך? יש דרך ללבוש חליפה מחויטת למהדרין ולשמור על מראה קלסי מכובד בלי לנטוף זיעה ולסבול בשמש היוקדת. חליפות חתן קייציות ניחנות בבדים אווריריים ובמקטורנים קלילים שמאפשרים לגוף לנשום ולנוע בחופשיות. וממילא המקטורן ימצא את דרכו לתיק לאחר טקס החופה, לא? אז עד אז החזק מעמד ותיהנה מהחוויה.

ספורט־אלגנט לחתן? בהחלט!
אירוע חתונה בחוץ מאפשר לחתן, לגברי המשפחה ולשושבינים לשלב בין המכובדות של הסגנון הקלסי ובין השובבות של סגנון הספורט־אלגנט שהישראלים אוהבים כל כך. רוצה לדעת איך להתלבש בסגנון הספורט־אלגנט האהוב עליך ולבטא את עצמך בדרכך הייחודית? קבל את החירות לבחור את הנעליים שלך בעצמך ולפי טעמך ואל תחשוש לנעול דווקא נעלי ספורט חדשות, צחורות ובוהקות; ותר על העניבה או בחר להשתובב עם עניבת פרפר בצבעים לא שגרתיים; החלף את חולצת הצווארון הנצחית בטי־שירט לבן, בוהק ובלתי ניתן לערעור או בחולצת הדפסים מעוטרים ויפים. גם בחתונה שלך תוכל למצוא דרכים רבות לבטא את עצמך ולהפתיע בסגנון לבוש מיוחד ומקורי שיכבוש את כולם.

סט בגדים נוסף למסיבת הריקודים
כמו כל אירוע חתונה גם חתונה בחוץ מתחלקת לשני חלקים. החלק האחד – רשמי, מכובד ומאופק. הוא כולל את קבלת הפנים, את טקס החופה ואת ארוחת הערב. החלק השני מתאפיין באווירה חופשית, קלילה וזורמת וכולל את מסיבת הריקודים הסוחפת. אל תשכח להכין סט בגדים נוסף יפה, אוורירי ולא רשמי לחלקו השני של הערב כדי שתוכל להיכנס לרחבת הריקודים חופשי מאריגים מיותרים ומלא אנרגייה. והרי לזה חיכית, לא?
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה