close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

זקוקים לריענון? נגמר הדלק? תרשו לעצמכם לעצור לרגע

מערכת שורשכז כסליו, תשפג21/12/2022

תחנות הדלק של ימינו הם כבר "תחנות עצירה" והתרעננות שמטרתן לאפשר לנהגים (וגם להולכי רגל בסביבה) למלא גם את המצברים האישיים

תגיות:
צילום: pexels

נהיגה יכולה להיות מתישה לחלוטין, גם במדינה קטנה כמו ישראל שבה הנסיעה הארוכה ביותר מסתכמת בסך הכל בפחות מעשר שעות נסיעה. נשמע ארוך מידי? טוב, אם תשאלו אנשים שמתגוררים במדינות אחרות ברחבי העולם, הם יספרו לכם לעתים שכדי לבקר משפחה וחברים, הם נאלצים לנהוג גם למעלה מיום שלם! אמנם אנחנו רחוקים משם, אך עם זאת – ידוע לכל שלפעמים, אין מנוס מלעצור ולהתרענן לפני שממשיכים בנהיגה בטוחה.

לפעמים, נעצרים בצידי הכביש מעבר לשוליים, בפעמים אחרות ניתן למצוא נקודת תצפית למנוחה, וברוב הפעמים כל מה שצריך זו תחנה מסודרת ומאורגנת שמציעה כל מה שנהג עייף יכול

צילום: pexels
לבקש.

יצאתם לנסיעה דרומה אבל שכחתם את הארנק? אין שום בעיה!
קורה שהארנק נשכח מאחור. בעבר, משמעות הדבר הייתה שלא יכולתם לעשות דבר מלבד לחזור הביתה ולקחת אותו. כיום, הטכנולוגיה מאפשרת לכולנו להתנייד ממקום למקום ולבצע פעולות שונות גם בלי כרטיס האשראי הפיזי. הכל קורה במכשיר הנייד שהולך איתנו לכל מקום, באפליקציה מתקדמת אשר באמצעותה ניתן:

  • לתדלק – אין דבר נורא יותר מלהגיע לתחנת דלקעם רבע טנק בקושי, ולגלות שהארנק אינו בנמצא. במקום להיכנס ללחץ, לחשב קילומטרים ולהבין האם באפשרותכם להצליח להגיע הביתה ולחזור בשנית לתחנת הדלק, תוכלו לשלוף את הפלאפון, לתדלק ולשלם בלחיצת כפתור ומבלי להתאמץ.
  • לקנות – בתחנות הדלק כיום, ישנן חנויות נוחות המציעות כל מה שאדם צריך כדי להמשיך בדרכו: שתיה קלה וחמה, חטיפים, כריכים וסלטים, ואפילו מוצרי חשמל שונים. כך, אם תוך כדי נסיעה ארוכה צץ לפתע חשק למשהו מתוק או לכוס קפה איכותית והתגלה שהארנק לא בנמצא, אין כל סיבה לוותר על התענוג!
  • מבצעים והטבות – אפליקציות נועדו כדי להקל ולייעל את איכות החיים שלנו. על מנת להפוך אותן לאטרקטיביות יותר, החברות השונות מציעות מגוון של הטבות ומבצעים אקסקלוסיביים לאפליקציה בלבד! הנחות על מוצרים שונים בחנות הנוחות, צבירת נקודות לתדלוקים עתידיים, ואף שיתופי פעולה עם חברות אחרות. בסך הכל, שווה ביותר!

מתדלקים רק אצל מי שעליו סומכים

בישראל הקטנה – ואף באזור חיפה והקריות, פועלות חברות דלקשונות, אשר על פניו מציעות פחות או יותר את אותם שירותים: תחנה לתדלוק, לצד חנות נוחות, לעתים שטיפת רכב ועוד. כאשר שואלים את רוב הנהגים על הכביש, מגלים שלרובם תהיה העדפה לתחנת דלק מסוימת שבה הם מרגישים שהשירות טוב יותר מכל בחינה, שמכונת התדלוק קלה יותר לתפעול, שהמחירים ידידותיים יותר. בקיצור, תחנה שפשוט כיף לעצור בה.

ההמלצה היא לשאוף למצוא בעצמכם את החברה המועדפת לעצירה לצורך תדלוק, ולו רק כדי להוריד מעצמכם את סימני השאלה הרבים שצצים כאשר עוצרים בתחנת דלק של חברה פחות מוכרת. וביננו? רק תארו לכם שעצרתם בתחנה כזו, דווקא כשהארנק לא עליכם והאפליקציה שברשותכם שייכת לחברה אחרת.

כך, אפשר לומר שהאפליקציה יוצרת חיבור של ממש בין הנהגים ובין החברה שמפעילה אותה ואת תחנות הדלק. בל נשכח את אפשרות צבירת הנקודות והכסף לרכישות ותדלוקים עתידיים, לצד מבצעיםעבור משתמשי האפליקציה בלבד, מה שהופך כל ביקור בתחנת הדלק למשתלם במיוחד!

תרשו לעצמכם לקחת את הזמן
כאשר מעוניינים לתדלקבמאה ה-21, יכולים ליהנות מהרבה יותר! כיום כבר מדובר בתחנות עצירה והתרעננות שמטרתן לאפשר לנהגים (וגם להולכי רגל בסביבה) למלא גם את המצברים האישיים, להתמתח לרגע, לנשנש משהו טעים ולהמשיך הלאה כשהם ערניים ודרוכים יותר. מטרה שהינה כאמור, חשובה עד מאוד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה