close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה הסיפור עם אנטי אייג'ינג? ולמה כדאי לנו להכיר אותו כבר עכשיו?

מערכת שורשה טבת, תשפג29/12/2022

הרפואה והטכנולוגיה הביאו לכך שגם תעשיית האיפור והטיפוח תעשה צעדי ענק אל עבר ליינים שלמים של מוצרי אנטי אייג'ינג פעילים ומופלאים

תגיות:
צילום: pixabay

אם עדיין לא יצא לכן להיתקל במונח אנטי אייג'ינג, הגיע הזמן שתבינו על מה כולם מדברים. בתרגום חופשי, אנטי אייג'ינג משמעותו נוגד הזדקנות, ומי מאיתנו לא הייתה שמחה לקבל עוד כמה שנים במתנה בלי קמטים, כתמים ושלל סממנים נוספים שבכל שנה שעוברת אנו פוגשות יותר ויותר? אז הנה החדשות הטובות – אנטי אייג'ינג הוא אחד מהמאמצים המרכזיים ביותר שכל העולם לוקח בו חלק כיום. למעשה, הרפואה והטכנולוגיה הביאו לכך שגם תעשיית האיפור והטיפוח תעשה צעדי ענק אל עבר ליינים שלמים של מוצרי אנטי אייג'ינג פעילים ומופלאים.

הסבר מדעי קצר לפני שנצלול פנימה
כאמור, כשמדברים

צילום: pixabay
בתעשיית האופנה על אנטי אייג'ינג,מתכוונים לתכשירים והליכים שנועדו להאט את ההזדקנות, במיוחד של העור. התכשירים האלו הם למעשה תרכובות העשויות מחומרים כמו נוגדי חמצון, רטינואידים ופפטידים. בואו נכיר אותם קצת יותר לעומק:

  • נוגדי חמצון – אלו מולקולות הנקשרות לרדיקלים החופשיים בגוף, וכך מונעות חמצון של תאים אחרים.
  • רטינואידים הם תרכובות המבוססות על ויטמין A שמאיצות את התחדשות העור, מעודדות את זרימת הדם ותומכות בחידוש וייצור סיבי קולגן.
  • פפטידים הם חומצות אמינו – חלבונים שתפקידם לסייע לעור להגן על עצמו, לתקן ולרפא פגמים קיימים.

על אילו מוצרי אנטי אייג'ינג אסור לוותר?
1. קרם לחות יום – עור הפנים שלנו זקוק לתוספת קבועה של לחות, על כך אי ויכוח. אבל למה שקרם הפנים הקבוע שלך לא יהיה כזה שגם יסייע להרחיק ממנו את הקמטים ואת הקישוטים שהשמש הישראלית אוהבת להעניק לנו לאורך השנים כמו כתמים, נמשים וכדומה.
2. תכשיר לילה – כשאת תשני, הסרום שלך יעבוד. בשילוב רטינול (זוכרות? רטינואידים?) התכשיר מסייע לחדש את עור הפנים ולרענן אותו לקראת יום חדש.
3. קרם עיניים – פורמולה חדשנית שמסייעת בהתמודדות עם קמטים באזור העיניים על ידי הפחתת קמטים קיימים, החלקת העור, והשבת נפח לאזור. זהו השילוב המושלם של רטינואיד, פפטידים וקפאין.

מלבד התכשירים שציינו כאן, ישנם עוד המון טיפולי אנטי אייג'ינגותכשירים נוספים שפותחו במיוחד כדי לדאוג שהעור שלנו מוגן ומתוחזק כראוי. בדקו מה מפריע לכן, מה הייתן רוצות למנוע, וגלו איזה פתרון יהיה המתאים ביותר!

מה היעילות של שימוש במוצרי אנטי אייג'ינג מגיל צעיר?
נכון שאולי לא ראיתם אף קמט סביב העיניים, והעור שלכן עדיין חלק כמו בשנות הנעורים הזוהרות, אבל לא לעולם חוסן. כדי להקדים תרופה למכה, מומלץ להתחיל את השימוש במוצרי אנטי אייג'ינג כבר עכשיו. מדובר על השקעה משתלמת במיוחד לטווח הארוך שכן מוצרים אלו תפקידם אינו רק בטיפול, אלא בעיקר במניעה! עוד לא נולד האיש שיעצור את הזמן (וגם לא האישה), אבל את המראה שלנו אפשר לגמרי לשמר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה