close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרמטרים בעת בחירת חנות כיפות

מערכת שורשה טבת, תשפג29/12/2022

מכיוון שהכיפה ממש משמעותית לשמירה על אורח החיים היהודי, כדאי וחשוב מאוד לעצור לרגע ולחשוב איך בדיוק אנחנו בוחרים את הכיפה החדשה שלנו

תגיות:
צילום: freepik
הכיפה הרגילה, הסטנדרטית והיום יומית שלנו אמנם יכולה להמשיך ולשמש אותנו בכל המעשים שלנו, אבל כאשר אנחנו חוגגים מספר אירועים מיוחדים כמו, ברית, פדיון של הבן או של הבת, חתונה גדולה, בר ובת מצווה ואפילו כמה ימי הולדת, אנחנו רוצים לקנות כיפות מעוצבות חדשות אשר ישלימו את כל המראה הסופר חגיגי וישברו לגמרי את השגרה. אנשים אשר חוגגים אירועים מעדיפים בדרך כלל לקנות כיפות מהממות בעיצוב שהוא אישי בעל מסר אשר מאפיין לגמרי את האירוע, או בתוספת של סמל ועיטור מאוד מיוחדים.

לצאת או לשוטט באינטרנט?
עד לפני כמה שנים היה נהוג מאוד
צילום: freepik
לחפש חנות כיפות שהיא קרובה מאוד אל הבית שלכם ולהזמין רק ממנה. הקרבה הזאת בעצם מאפשרת איסוף מאוד נוח יחד עם סיום ביצוע איכותי של עבודת היד, במידה והוזמנה וגם בעלת נגישות וזמינות גבוהה מאוד של החנות בשביל להתעניין בכל הדגמים הקיימים, לקבל כמה רעיונות ולברר על המחירים. אלא שכיום העולם של ההזמנות הפך להיות אינטרנטי ובעוד שאתם מתבוננים בכל הדגמים, הצבעים, וכל הרעיונות השונים לכל מיני הדפסים ומחירים, החנות כבר מסדרת לכם את השליח אשר יגיע עד הבית שלכם ככה שאתם לא תצטרכו בכלל להניע את האוטו שלכם לשום מקום. אפשר לרכוש כיפות לפי הכמות של האורחים ולהעניק בעצם לכל אחד מהם את המתנה המקורית והמיוחדת שלו בתור מזכרת בלתי נשכחת מהאירוע שלכם ואפילו לייחד את בעל השמחה בעזרת כיפה בעלת עיצוב אישי אשר נועדה רק לו.

צבע הכיפה
הצבע של הכיפה מעיד על השייכות של הזרם אשר בו נמצא האדם. הכיפות השחורות שייכות אל הזרם החרדי, הכיפות הצבעוניות שייכות אל הזרם הלאומי דתי, כיפות לבנות שייכות לכל מיני אירועים, שבתות וימים מאוד טובים, והן מתאימות לכל היהודים. כיום גם הכיפות בצבע אפור נכנסו אל הליין של האירועים כי הן פשוט נראות ממש טוב על כל הגברים. אז אם יש לכם מתישהו אירוע, אל תחשבו יותר מידי ופשוט תלכו על לבן או אפור.

לסיכום
הכיפה מלווה את האדם לכל מקום אשר ילך, גם לעבודה וגם לדייט הראשון, והוא בעצם שומר עליה מכל משמר והוא דואג להדק אותה אל הראש שלו באמצעות סיכה בשביל שלא תעוף לו ברוח. גם מי שלא חובש כיפה בחיי היום יום שלו, מקפיד להגיע יחד איתה לבית הכנסת, או חובש אותה בכמה טקסים יהודיים מיוחדים כמו חופה או קריאה בתורה או קריאת שמע ישראל. בגלל שהכיפה ממש משמעותית לשמירה על אורח החיים היהודי, כדאי וחשוב מאוד לעצור לרגע ולחשוב איך בדיוק אנחנו בוחרים את הכיפה החדשה שלנו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה