close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה דווקא חקלאות ישראלית?

מערכת שורשיט טבת, תשפג12/01/2023

חקלייתא מספקת לכם תוצרת חקלאית איכותית. תוכלו לקבל מהחקלייתא הביתה במשלוח מהיר את התוצרת המקומית האיכותית ביותר לרבות פירות וירקות, עלעלים, מוצרי קצביה, דגים ועוד

תגיות:
צילום: freepik
עד לפני כמה שנים החקלאות הישראלית היוותה מקור גאווה משמעותי ביותר עבור מדינת ישראל, אולם כיום אנו חיים במציאות שבה מתעורר דיון סביב השאלה: האם בכלל צריך חקלאות מקומית בימים שבהם ניתן לייבא כל תוצרת באשר היא מחו"ל? לא פעם אנשים תוהים מדוע כדאי להם לרכוש דווקא חקלאות מקומית על פני מוצרים שונים המיובאים מחול בעלות יותר זולה, אולם חשוב מאוד לדעת שלחקלאות ישראלית יש לא מעט יתרונות.

למה דווקא חקלאות ישראלית?
חקלייתא מציעה לכם חקלאות מקומית איכותית. אם אתם תוהים מדוע כדאי לבחור דווקא
צילום: freepik
בחקלאות זאת הרי שיש לכך מספר סיבות: ראשית כל, חשוב מאוד לדעת כי כאשר פירות וירקות גדלים בחקלאות מקומית הם נקטפים בשיא שלהם ונשלחים בצורה מיידית למכירה בשווקים. לעומת זאת, תוצרת חקלאית אשר מגיעה מחו"ל עושה דרך ארוכה ולפעמים אפילו מהצד השני של הגלובוס. בכל הזמן הזה התוצרת המדוברת נשמרת באחסון. בשל תנאיו המיוחדים של האחסון וכן הזמן אשר חולף עד שיגיעו אל היעד, התוצרת מאבדת הן מהערכים התזונתיים שלה וכמובן, מהטריות שלה והרעננות שלה. כמובן שחשוב להזכיר גם את המשאבים האדירים אשר מבזבזים על שינוע ואחסון של תוצרת בזמן הטיסות או בזמן ההובלה דרך הים. אין ספק כי פירות, ירקות וכן תוצרת מקומית באופן כללי היא בריאה יותר, טעימה יותר ואיכותית יותר.

שקיפות ואיכות
עוד יתרון משמעותי ביותר של התוצרת המקומית הוא שקיפות ואיכות. כך לדוגמא: אם אתם רוצים לרכוש רק ירקות או פירות אשר גדלו בצורה אורגנית, אתם בוודאי יודעים שבכדי להבטיח שהם יגדלו באופן אורגני הגידול המדובר חייב לעמוד בתקנים בינלאומיים של איכות המים שהוא מושקה בהם, סוג ואיכות הקרקע, סוג הדישון אשר משתמשים בו , פיקוח אחרי מחלות ומזיקים ועוד. החקלאים הישראלים מבצעים בקרה הדוקה ביותר על גידולים אורגניים ובמסגרת תחום הגידולים הללו נוצרים יחסי גומלין בין החקלאי לצרכנים שמכירים את המשק שממנו מגיעה התוצרת ואת החקלאי שמגדל אותה. כאשר רוכשים תוצרת מקומית ניתן לדעת בצורה מדויקת מה מקבלים.

הוגנות
בהרבה מדינות בעולם ובעיקר במדינות עולם שלישי חקלאות מהווה מנוע מרכזי של ניצול כח עבודה זול וכן רמיסה של החקלאים. חקלאות ישראלית היא חקלאות שבה התוצרת עוברת בסחר הוגן מהחקלאי לצרכן והיא מעודדת את החקלאי להשקיע ולשפר את התוצרת ואף מחזקת את ענף החקלאות המקומית. בסופו של דבר הערבות ההדדית שבין החקלאי לצרכן בין ידיים נוספות באמצע מביאה ללא ספק לשיפור התוצרת.

לאחר שהבנתם כי תוצרת חקלאית איכותית היא הרבה יותר טובה מתוצרת מחו"ל, כל שנותר לכם לעשות זה לבחור את המקום הטוב ביותר להזמין תוצרת מעין זאת. חקלייתא מספקת לכם תוצרת חקלאית איכותית. תוכלו לקבל מהחקלייתא הביתה במשלוח מהיר את התוצרת המקומית האיכותית ביותר לרבות פירות וירקות, עלעלים, מוצרי קצביה, דגים ועוד.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה