close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רגע לפני סקירת המערכות – בן או בת?

מערכת שורשכו טבת, תשפג19/01/2023

כל מי שהריון, מחכה לסקירת המערכות הראשונה שבו יוכלו לדעת האם תיוולד להם בת או האם יהיה זה בן. זוהי אחת ההפתעות הגדולות ביותר בחיים

תגיות:
צילום: pexels

זוגות רבים מחכים לרגע המרגש בזמן סקירת המערכות הראשונה שבו יוכלו לדעת האם תיוולד להם בת או האם יהיה זה בן. זוהי אחת ההפתעות הגדולות ביותר בחיים, ויש מי שיעדיפו להמתין עם התשובה עד לרגע הלידה עצמו.

ישנן סיבות רבות לגלות את מין העובר, החל מהצורך להיערך לברית, דרך ההתלבטות בבחירת שם התינוק וכלה ברצון לעצב את חדר הילדים בהתאם. כל הסיבות לגיטימיות, אישיות וחשובות ביותר. אך יש מי שירצו לקבוע את מין העובר עוד לפני ההיריון, כדי להבטיח אחות קטנה לכל הבנים הגדולים שבבית, או אח קטן אם בנות הבית עולות במספר על הבנים שבו.

הינה כמה דרכים

צילום: pexels
אמינות פחות או יותר, שלפיהן ניתן להשפיע או לקבוע את מין העובר. כל אחד יוכל לקבוע עד כמה הדרך מהימנה ואמינה בעיניו או לפחות להשתעשע ברעיון שהבחירה נתונה בידיו.

מיליארד סינים לא טועים
את השיטות לקבוע את מין העובר עוד לפני ההיריון היא באמצעות טבלה סינית אשר מחשבת את הסבירות לבן או לבן לפי מועד ההתעברות. הטבלה קובעת האם העובר הוא בן או בת לפי חודש ההתעברות וגיל האם בזמן זה. ניתן למצוא את הטבלה במרחבי הרשת, ולתכנן מראש את קיום היחסים כדי להבטיח, עלפי הטבלה כמובן את מין העובר.

אישה יפה – בן, מכוערת – בת
אחת מהאמונות הרווחות בקרב הדורות הקודמים הנוגעת למין העובר היא עד כמה יפה האישה ההריונית. נהוג לומר כי אישה יפה במהלך ההיריון תלד בן, ואילו אישה אשר ש"מתכערת" במהלכו, תלד בת. הסיבה לכך היא שהתינוקת "גונבת" את היופי מאימה.

כמובן שאין באמונה זו משהו אשר יעיד על אמיתותה אך יש עדיין מי שסוברים כי היא אמת לאמיתה.

תכנון יחסי המין בהתאם ליום הביוץ
עובדה ידועה היא שהזרע הזכרי מהיר יותר מאשר הנקבי אך כושר עמידתו לאורח זמן קצר יותר. בהתאם למידע זה, ככל שמועד קיום היחסים יהיה ביום הביוץ כך תעלה הסבירות לבן. ואילו ככל שמתרחקים ממועד זה, יום או יומיים לפניו או אחריו הסבירות לבת גדלה.

בן או בת? – תלוי בתזונה
כמעט בכל תחום בחיים ניתן לראות איך שינוי בתזונה גורם לשינוי משמעותי אחר, אם כך אין זה מפתיע לגלות כי שינוי בתזונה עשוי להשפיע על מין היילוד.

כידוע אל הביצית חודר זרעון אחד אשר מפרה אותה והוא אשר קובע אם יהיה זה זרעון X נקבי או Y הזכרי. קרום הביצית יכול להפוך קלה יותר לחדירת זרעון X או Y בהתאם לתזונת האם, אם כי חשוב לזכור שיש להקפיד על תזונה זו במשך כחודש עד חודש וחצי לפני שמנסים להיכנס להיריון.

תפריט מתאים לבן יהיה עשיר באשלגן ובנתרן – הרבה מזונות מלוחים, ויהיה חוסר במוצרי חלב.

תפריט מתאים לבת יהיה עשיר בסידן ובמוצרי חלב וכן במגנזיום שאותו ניתן למצוא בקטניות ובירקות מצליבים.

לסיכומו של עניין כדאי לזכור כי הבחירה בין בן לבת אינה נתונה בידינו. זו אחת הבחירות הגדולות ביותר בחיים שאין לנו כל השפעה עליה, לטוב או לרע.

כל תינוק חדש שיגיע להוריו יהיה מתנה נפלאה ונהדרת, חיים חדשים מלאי הבטחות, תקוות, אהבות, אכזבות ועוד מגוון רגשות רבים. כל מי שזכה בילדים, בין אם משני המינים או ממין אחד בלבד, יעיד כי אין זה משפיע על אהבתו אליהם, על רצונו להגן עליהם או על האושר העצום שהוא חש בכל פעם שהם מחייכים אליו.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה