close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיול אקסטרים באזור הכינרת

מערכת שורשא שבט, תשפג23/01/2023

מחפשים אטרקציה יחידה במינה לכל המשפחה? מעוניינים בגיבוש משפחתי איכותית? רכיבה מסעירה על רייזרים וטרקטורונים היא הדבר החם ביותר בשטח

תגיות:
אחת מפעילויות האקסטרים האהובות ביותר על חובבי הז'נר, היא טיול אקסטרים בכינרת. אף שאפשר למצוא אטרקציות נועזות רבות כמו אקסטרים ימי ואקסטרים אווירי באזור היפה ביותר בארץ, דווקא הקרבה לשטח, לאדמה ולנופים ממקדת את האקסטרימיסטים המסורים ביותר לרכיבת אקסטרים בכלי רכב עוצמתיים כמו רייזרים וטרקטורונים. אין מה לעשות, הימה המתוקה הגדולה בישראל מושכת אליה המוני מטיילים מדי יום ובכל עונה, ובקעת גינוסר הסובבת אותה היא אזור מושלם לחוויות שטח מיוחדות. אם אתם חובבי אקסטרים ותיקים, אתם ודאי יודעים שבאזור הכינרת אפשר למצוא את פעילויות האקסטרים הטובות ביותר. אם אתם
עדיין לא מנוסים בתמרוני שטח נועזים, בטח תשמחו לשמוע שחופי הכינרת הם המקום הטוב ביותר להתחיל. מתכננים חופשה בצפון ומחפשים קצת אקשן משפחתי מגבש? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על הרפתקת האקסטרים הבאה שלכם.

להכיר את השטח
אחד הדברים המאפיינים את צפון הארץ בכלל וכל שטח גלילי בפרט, הוא התוואי ההררי, והתוואי ההררי הזה ניכר במיוחד באזור הכינרת, בבקעת גינוסר ובהרים הסובבים אותה. האהבה ליופיו ההררי של הגליל והרצון להכיר לעומק כל נחל, כל תל, כל שביל, כל עיקול וכל סלע בחיפוש אחר המגע הבלתי אמצעי עם האדמה, מושך טיילים רבים אל רכבי השטח החזקים והעוצמתיים מצד אחד והידידותיים והנוחים לתפעול ולתמרון מצד שני. נראה שאין רכבים מתאימים ביותר למסעות שטח מטורפים מהרייזרים ומהטרקטורונים.

להתנסות ברכבי שטח עוצמתיים
אין ספק שרכיבה על רכבי שטח עוצמתיים כמו רייזרים וטרקטורונים, היא חוויה של ממש. ראשית, כדי להכיר את השטח כמו שצריך ולהתוודע אל הנוף הגולמי, הבראשיתי והאמיתי של הכינרת וסביבותיה צריך לצאת מאזור הנוחות ולרדת מהכבישים הסלולים. שנית, ההיכרות עם רכבי השטח עוזרת למטיילים לצלוח את תנאי השטח הקשים ביותר וגם את הפחדים האישיים שלהם, להתמודד איתם ולהתגבר עליהם. ולבסוף, האם יש דרך טובה יותר לגעת בנופים, בסלעים, בשבילים, בנחלים? להריח את הניחוחות המשכרים של הגליל? לראותו כפי שהוא באמת? להתאהב בו? איפה נמצא עוד הזדמנות לחצות שטחי מרעה בוציים בעונת הגשמים; לגלות נחלים נסתרים נטולי מטיילים; לדהור בעוצמה על שבילי עפר ולממש את מלוא הפוטנציאל שלנו? את כל זה ועוד נוכל להשיג רק ברכיבת שטח איכותית בליווי מדריכים מיומנים ומנוסים שחיים את השטח ונושמים אותו מדי יום.

גיבוש משפחתי איכותי
מחפשים אטרקציה יחידה במינה לכל המשפחה? מעוניינים בגיבוש משפחתי איכותית? רכיבה מסעירה על רייזרים וטרקטורונים היא הדבר החם ביותר בשטח, ואין אזור מתאים יותר מהכינרת וסביבותיה לעלות עליהם בפעם הראשונה. רוצים לראות את הילדים נסחפים להרפתקת שטח נועזת שלא תישכח במהרה? הירשמו לאחד מטיולי האקסטרים הרבים באזור הכינרת ותנו להם חוויה של פעם בחיים.

המאמר נכתב בשיתוף פעולה עם שטח גלילי - טרקטורוני כלנית
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה