close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך ניתן לעצור או לעכב התקרחות, אילו אמצעים עובדים טוב יותר?

מערכת שורשי שבט, תשפג01/02/2023

טיפול בהתקרחות הוא נושא רגיש, אך חשוב לדבר עליו ולדעת שהוא בר טיפול וזוהי לא גזירת גורל לחיות ללא שיער על ראשכם

תגיות:
צילום: pixabay

טיפול בהתקרחות הוא נושא רגיש, אך חשוב לדבר עליו ולדעת שהוא בר טיפול וזוהי לא גזירת גורל לחיות ללא שיער על ראשכם. רגע לפני שנכנס אל תוך רזי הטיפול, חשוב להכיר את המושג ולדעת מהיכן התופעה מגיעה, ותוך כך, גם לגלות איך מטפלים בה.

התקרחות – יש על מי לסמוך
התקרחות היא למעשה תהליך של דילול השיער באופן הדרגתי שמתבטא בנשירה, ותוך כך גם באי צמיחה של השיער. ישנם כמה וכמה צורות להתקרחות בין אם נשית ובין אם גברית והגורמים לה לרוב הם מגוונים.

רוב הגורמים הם הורמונליים, אך ישנם גם גורמים גנטיים שחשוב לתת עליהם את

צילום: pixabay
הדגש ולבדוק האם הם קשורים להתקרחות של המטופל או המטופלת הספציפיים. בנוסף לכך, מומלץ לבדוק חוסר תזונתי של ברזל, וויטמינים או אבץ ובכלל איזון התזונה שעלול לגרום להתקרחות.

גורמים נוספים הם טיפולים כימותרפיים שקרו בעבר, אנורקסיה, נטילת תרופות ספציפיות ואף סיטואציות מנטליות שגורמות לטראומה. לכל אלו יש השפעה ישירה על צמיחת השיער ועל מצב השיער, וחשוב לדעת שיש לכם עם מי לדבר, על מי לסמוך, ואיך לטפל בסיטואציה.

איך מטפלים בהתקרחות
התקרחות היא בעיה נפוצה מאד. השיטות הקיימות לצורך טיפול בהתקרחות הן מגוונות החל משינוי תזונתי ומיון תרופתי, ועד למריחה של תמיסות, השתלת שיער, דיקור סיני, והטיפול המבוקש וה'חם' ביותר בימים אלו הוא מכשור חדשני בטיפול בלייזר המאפשר עיכוב התקרחות וצמיחה מחודשת של השערה.

חברת 'היירמקס' היא חברה טכנולוגית מתקדמת וחדשנית מובילה בתחום נשירת השיער ומטרתה העשרת איכות החיים על ידי טיפול בצמיחת השיער באמצעות המדע. להיירמקס מכשור חדשני שבא לטפל בהתקרחות תוך טיפול בצמיחת שיער ועיכוב התקרחות המבוסס על לייזר והוא בטוח לשימוש ומופעל על ידי צוות מוסמך ומיומן.

מכשירי הלייזר של היירמקס נמכרו כבר ב170 מדינות, והטיפול משולב גם בתוספי תזונה בנוסף למכשור הלייזר החדשני המפותח בסטנדרטים גבוהים מהרגיל.

איך זה עובד?
ניתן לטפל בהתקרחות באמצעות מברשת לייזר הממריצה את אספקת החמצן ואת החומרים המזינים את זקיק השיער על מנת שזה יוכל לצמוח כראוי. הטיפול מעורר את זקיקי השיער החלשים והרדומים ומשחזר צמיחה טבעית של השיער לשיער חזק וצפוף יותר.

הלייזר גורם לגירוי באמצעות טכנולוגיית האור ברמה נמוכה וכאשר האור גובר כך הוא מזין את תאי השיער ומעודד את צמיחתו. המברשת מפחיתה את דילול השיער ותוך כך מסייעת בחיזוק הצמיחה הטבעית, אף אחד לעולם לא ידע שאתם עוברים טיפול בהתקרחות ולא יהיו 'שלבי' צמיחה וגדילה 'מסגירים'.

כאשר מבצעים תהליך זה באמצעות מברשת לייזר באים לטפל בהתקרחות בתהליך דומה לפוטוסינתזה בצמחים, ומנצל את היכולות הטבעיות של הגוף ושל הטבע על מנת לחזק את השיער ולהביא אתכם לחיים איכותיים עם שיער בעל צפיפות מוגברת, חיוני, בריא ומלא.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה