close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור דשא סינטטי כמו המקצוענים?!

מערכת שורשכב אדר, תשפג15/03/2023

איך נכון לגשת מבחינה מקצועית לבחירת דשא סינטטי?

תגיות:
צילום: דשא קבוע

אם אתם מחפשים דשא סינטטי ברשתות חברתיות ומנועי החיפוש ונשארת מבולבלים אז לנו יש את הפתרון בשבילכם! לפניכם המדריך המקוצר לבחירת דשא סינטטי והשוואת מחירים נכונה. איך לבחור דשא סינטטי בעשרה צעדים?

הצעד הראשון: זמן קצר

או ארוך? 
קודם כל הגדירו לעצמכם את התקופה בה תשתמשו במוצר. מרבית האנשים יבחרו בדשא סינטטי להתקנה בגינה ובמרפסת לאורך שנים ואז עלינו לבחור במוצר איכותי. אם אתם יודעים שאתם זקוקים לדשא סינטטי לתקופה קצרה כמו: דירה שכורה, תערוכה או אירוע אז ניתן לבחור גם בדגמים בסיסיים יותר וזולים יותר

.
הצעד השני: גובה הדשא הסינטטי
בטח שמעתם שהדשא הסינטטי הכי מומלץ הוא סביב 40 מ"מ אבל האם זה מחייב? בסופו של דבר זה נכון שדשא סינטטי ארוך יהיה נעים יותר ויראה טבעי יותר אבל זה מאוד תלוי בשימוש שלכם. אם אתם זקוקים לדשא סינטטי למגרשי ספורט, בתי עסק או שטחים ציבוריים אז לפעמים דווקא מומלץ לבחור בדשא סינטטי קצר שיהיה קל יותר לתחזוקה. דגמים של דשא סינטטי עם סיבים של 40 מ"מ עד 48 מ"מ ישמשו אותנו לרב לאזורים בהם נרצה לקבל מראה טבעי במיוחד ומגע סיבים רך ונעים.

הצעד השלישי: צפיפות, צפיפות ושוב צפיפות.
אנחנו יודעים שמדובר בקלישאה אבל כל סוגי הדשא הסינטטי ירוקים. מה שמבדיל בניהם ויהפוך אותם לאיכותיים יותר ועמידים יותר יהיה צפיפות הסיבים. אם אתם זקוקים לדשא סינטטי לאזור בו דורכים הרבה אנשים ויש בו שימוש נרחב כמו: גני ילדים, מגרשי ספורט, אזורי משחק לילדים ובתי עסק אז בחרו בדשא סינטטי עם צפיפות סיבים גבוהה. זקוקים לדשא סינטטי לפינת נוי או אזור עם דריכה מועטה? אפשר לבחור גם בסוגים עם צפיפות סיבים בסיסית יותר.

הצעד הרביעי: צבעים של דשא סינטטי
אם שמעתם את המונח דשא סינטטי עם ארבעה גוונים אז כנראה שאתם כבר שועלי קרבות מנוסים בתחום. דשא סינטטי מיוצר כיום בשלל רחב של גוונים וצבעים ובסופו של דבר את צבע המרבד נבחר לפי טעמנו האישי. יחד עם זאת ישנם מספר כללים בבחירת צבע של דשא סינטטי שכדאי לשים אליהם לב. אם אתם מחשפים דשא סינטטי במראה טבעי ו"ישראלי" אז בחרו בדגמים עם גוונים ירוקים בהירים המשלבים בתוכם מספר גוונים חומים וצהובים. בקטגוריה זו ניתן למצוא את דגמים: טבע, עדן וסוואנה שמצטיינים בקטגוריה. אם אתם מחשפים דשא סינטטי במראה ירוק ורענן אז בחרו בדגים כהים יותר אשר יעניקו למשטח מראה ירוק עד. הדגמים המומלצים בקטגוריה זו הם: פרש, גדרן ופארק.

הצעד החמישי: תקנים ותעודות
הדרך הבטוחה ביותר לדעת אם המוצר שמולנו הוא לא רק יפה אלא גם איכותי הוא לוודא שיש לו תקני איכות. החברות המובילות בענף מייבאות סוגי דשא סינטטי שעברו תקני איכות בינלאומיים והם עמידים מפני נזקי האקלים ושחיקה גבוהה. התקנים המובילים ביותר הם: תקן אי רעילות המוודא כי אין למוצר מתכות כבדות כמו במשחקי ילדים, מעכבי בעירה לבטיחות גבוהה מפני מפגש עם אש גלויה והגנת UV המקנה למרבד עמידות מפני השמש היוקדת. לא בטוחים שהמוצר שלפניכם איכותי? בקשו לראות מסמכים ותעודות. היבואנים הרציניים והמובילים בתחום יעשו זאת בשמחה.

הצעד השישי: מחירים וסוגים
מחירים של מוצרי דשא סינטטי משתנים לפי כל הנקודות שציינו כאן. כאשר נרצה לרכוש דשא סינטטי לאירוע חד פעמי, דירה שכורה או אזור ללא שימוש נרחב אז נוכל לבחור במוצר בסיסי וזול ולחסוך בעלות.

במקרים בהם נרצה להתקין דשא סינטטי לתקופה ארוכה לאורך שנים אז נבחר בדגמים איכותיים ויקרים יותר. דשא סינטטי זול יעלה לרב בין 20-40 ₪ למ"ר, דגמים ממוצעים בין 50-70 ₪ למ"ר ודגמי פרימיום יכולים להגיע למחיר של 100 ₪ ויותר.

הצעד השביעי: חוסכים בפערי תיווך והולכים למקור!
במקום לקנות דשא סינטטי ברשתות שיווק ואצל משווקים פשוט חפשו את המקור! ישנן חברות כמו דשא קבוע אשר משווקות את המוצרים שלהם ישירות מהיבואן לצרכן ובכך חוסכות את פערי התיווך! אתם מרוויחים פעמיים: בפעם הראשונה אתם רוכשים מוצר איכותי מהמקור ובפעם השנייה אתם חוסכים בעלויות השיווק של המשווקים. מוצר איכותי – ללא פערי תיווך!

הצעד השמיני: אחריות יצרן
בדקו שלמוצר יש אחריות יצרן מקיפה לפחות לשלוש שנים. תקופת האחריות לא תמיד מעידה על טיב האחריות מכיוון שיש אחריות מקיפה ואחריות מדורגת. חפשו תמיד את מוצרי הדשא הסינטטי עם האחריות המקיפה והעדיפו אותה על פני אחריות מדורגת (גם אם היא קצרת טווח).

לסיכום, בחירת דשא סינטטי יכולה להיות דבר קל ופשוט כל עוד אנחנו מבינים מה אנחנו רוכשים ואיך מבצעים השוואה בין מוצרים דומים. אם נבחר דשא סינטטי המתאים לשימוש שלנו נוכל ליהנות ממוצר איכותי לאורך שנים רבות של הנאה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה