close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתי הכי מומלץ לקנות מגפיים?

מערכת שורשכט אדר, תשפג22/03/2023

יש משהו בנעל גבוהה שפשוט תמיד עובד. זה לא משנה אם את יוצאת לפגישה במשרד, לאירוע בערב או לבילוי עם החברות

תגיות:
צילום: unsplash
יש כמה פריטים שכל אחת חייבת שיהיו לה בארון, מגפיים הם מסוג הפריטים הללו. יש מי שנזכרות בנחיצות של הנעליים רק עם בואו של החורף, אבל אנחנו יודעות כי לא מדובר רק
צילום: unsplash
על פריט אשר נועד להשלים לנו צורך ספציפי, אנחנו מדברות על אמירה אופנתית, על פריט שאנחנו פשוט לא יכולות בלעדיו. זה שמתאים לכל אירוע, לכל סיטואציה, פשוט מושלם. אם את מתלבטת, יש לנו כמה טיפים לחובבת האופנה שרוצה לשמור על הכיס ולא לוותר על הפריטים החיוניים בארון של כל אחת. קדימה, בואו איתנו, נספר לכן הכל. ממש עכשיו.

כמה מילים על נעליים ואסתטיקה
רגע לפני שנדבר על מגפיים בסוף עונה ועל התאריך המושלם למבצעים של פעם בשנה, בואו נדבר קצת על מגפיים לנשים. איזה מגף מתאים לכל אחת? אז מי שחושבת כי יש כמה פריטים המתאימים לכולן, טועה ובגדול. גם בנעליים יש תפקיד משמעותי לגזרה של הנעל ולאופן בו זו משפיעה על הלוק הסופי. למשל, נעל עם שפיץ, לא פעם, תחמיא למי שקומתה נמוכה. מדוע? משום ששפיץ יודע להאריך את הרגל וליצור אשליה של בחורה קצת יותר גבוהה. לעומת זאת, אם את דווקא בחורה גבוהה מאוד ואת רוצה למצוא פריט שיתאים לך, תמיד טוב להעדיף מגפיים לנשים עם סיומת עגולה דווקא.

אגב, את אותם השיקולים נעלה כאשר נדבר על גובה העקב או על נעליים עם פלטפורמה. יש מי שהגבהה מיטיבה איתן ויש מי שהעקב הופך אותן גמלוניות ומקשה עליהן בהליכה. אגב, אם יש לך כאבים בכף הרגל, בעיות בגב או כל עניין אחר, הרי שאין שום סיבה לבחור מגפיים לנשים עם עקב. נכון, בחנות זה נראה נפלא, אבל אם את לא מצליחה ללכת עם הנעל, הרי שאת לעולם לא תיראי טוב באמת. הקלישאה, את הכי יפה כשנוח לך, נכונה תמיד ואין שום סיבה לרכוש נעל כזו, שעה שיש כל כך הרבה אלטרנטיבות מצויינות אחרות.

הסטיילינג כולל גם מגפיים
יש משהו בנעל גבוהה שפשוט תמיד עובד. זה לא משנה אם את יוצאת לפגישה במשרד, לאירוע בערב או לבילוי עם החברות, מגף שחורה, לבנה, אפורה או חומה, זה פריט בסיסי בארון של כל אחת. אמנם, ישראל היא מדינה חמה ולא פעם נדמה כאילו מגפיים לנשים נועדו לכמה חודשים בלבד. אבל כמו שאתן כבר וודאי מבינות, משום שמדובר על טווח רחב של פריטים מושלמים ומשום שאין לוק שלא יסתדר בשילוב מגף מנצח, הרי שלא פעם, מגף יהיה הפיתרון המושלם בערב או לפגישה בבוקר.

אגב, שימי לב, אם את מאלו הסובלות מחום כל הזמן, את תמיד יכולה לבחור מגף קצרה יותר, קצת משוחררת, כאמור, נוחות זה ערך חשוב מאוד.

אז מתי הכי מומלץ לרכוש זוג מגפיים מושלם?
כמו שאתן יודעות בוודאי, יוקר המחיה בישראל הוא לא משהו שאפשר לזלזל בו. מהצד השני, הרי שכל אחת רוצה להיראות טוב ולרכוש בגדים זו הנאה מושלמת. לכן, אנחנו תמיד נמליץ להסתכל על המבצעים בסוף העונה ולנסות למצוא את הפריט שיתן לך את המענה המושלם גם בשנה הבאה. אגב, מגפיים לנשים ממש לא צריך לרכוש רק בחנויות, אם יש עומס ואם אין לכן סבלנות להמתין בתור, היום, יותר מבעבר, אפשר לרכוש הכל דרך האתר.

אל תשכחי רק למדוד את הרגל בקפידה, עם סרט מדידה ולהסתכל על מדריך המידות באתר. עכשיו זה הזמן שלך ללכת למצוא את הפריט המנצח הזה, הפריט הבסיסי. זה שהכל נראה איתו פשוט נהדר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה