close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קייטרינג לשבת בגוש עציון

מערכת שורשא ניסן, תשפג23/03/2023

ארוחת שבת היא ארוחה חשובה לעם היהודי. זו ארוחה שאי אפשר להתפשר עליה, ארוחה שאנו שמים בה את מירב מאמצינו.

תגיות:
צילום: freepik
כשמוצאים את שירות הקייטרינג הנכון, זה כמו למצוא מכרה זהב. כשהמנות תמיד טעימות, כשהמוצרים תמיד טריים, וכשהאוכל פשוט מושלם, זה מאפשר לנו להזמין ארוחות שלמות בידיעה שגם הארוחה הבאה תהיה מאה אחוז. יש שירות קייטרינג לשבת בגוש עציון שמציע בדיוק את התוצר שאתם מחפשים, את האוכל ברמה שאתם מחפשים לשולחן השבת שלכם.

ארוחת שבת היא ארוחה חשובה לעם היהודי. זו ארוחה שאי אפשר להתפשר עליה, ארוחה שאנו שמים בה את מירב מאמצינו. המשפחה כולה מתכנסת, מברכים, סועדים, וחווים את הקשר הזה, את החוליות בשרשרת שתחילתה דורות על גבי דורות מאחורינו, ופניה לעתיד.

אז מה אוכלים השבת?
כל ארוחת שבת זו חגיגה משפחתית של טעמים של בית. לכן אין כמו מאכלים קלאסיים בתבלון המוכר ובאיכות הנדרשת כדי להפוך את הארוחה למושלמת:
• מוסקה – המוסקה לא שייכת לעם אחד בלבד, אבל מקורותיה בהחלט מאזור מסוים, מהמזרח התיכון שלנו, והיא נחשבת לאחת המנות הפופולריות בישראל, כמו גם בטורקיה וביוון. יש כמה וכמה גרסאות של מוסקה בעולם, וגם בישראל, אך המוכרת ביותר היא ה"סנדביץ'", מנה שבה החציל עוטף את מילוי הבשר כמו פה גדול. מנה מושלמת ומשביעה.
• קובה – המילה עצמה אומרת כדור, ואכן הקובה, שמגיע תמיד במרק קובה, הוא מעין כדור ממולא. ממש כמו עם המוסקה, תרבויות שונות, מדינות שונות ומסורות שונות מכינות את הקובה קצת אחרת, אך הקובה הנפוצה ביותר כיום היא הקובה מסולת, כאשר המילוי הוא בשר ותבלינים. המנה מענגת את החיך, ומחממת את הגוף, בעיקר כשהיא מגיעה עם המרק החם.
• גולאש – סמיך ומזין, כבד ומנחם, הגולש הוא אחד המאכלים הפופולריים ביותר במטבח הישראלי. מדובר בנזיד בשרי (בשר בקר) עשיר בטעמים, עם הרבה פפריקה ופלפלים. כמו הקובה, הגולש יכול להגיע כמרק, אך גם כנזיד סמיך, לפי המסורת שלכם או הטעם שלכם, והוא תוספת מושלמת לכל ארוחה, גם כמנה עיקרית, וגם כמנה ראשונה.
• אמפנדס – מאפה ממולא בבשר, מעין כיס שבתוכו הפתעות טעימות שמגיע אלינו מספרד. המאכל נפוץ מאוד בארגנטינה, שם הוא מגיע בגרסאות שונות, ממולא בכל טוב, וכאן בישראל היא פופולרית בעיקר כמאפה בשרי עם בקר טחון ומתובל, מהתנור לצלחת.


למה עוד אפשר לצפות?
מעבר לציפיה הלגיטימית לאוכל טעים, בריא, עשוי במידה הנכונה, ובמחיר הנכון, הרי ששירות של קייטרינג לשבת בגוש עציון יכול להציע עוד פתרונות. מטבח טוב יודע לשרת את הקהל שלו היטב, וכיום תוכלו להזמין בגוש עציון משלוחי מזון מוכן, מתפריט מגוון וכשר למהדרין. פיתות עם פרגיות או עם חזה עוף בגריל, פיתה עם פלאפל או קבב, שניצלים, קציצות בקר, וכל מה שאתם אוהבים.
ניתן כמובן גם לאכול במקום, עם כל השירות הנלווה, ואפילו לחגוג אירועים מיוחדים עם האוכל הטעים ביותר באזור.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה