close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דלת קו אפס – מחיר, סוגים ועוד

מערכת שורשג סיוון, תשפג23/05/2023

דלתות קו אפס, הקרויות גם "דלתות נסתרות", נחשבות לדבר הבא בכל הנוגע לעיצוב פנים. במאמר זה נרחיב מעט אודות דלתות מסוג זה, ונסביר כיצד לבחור את הדלת המתאימה ביותר עבורכם

תגיות:
צילום: freepik
מה זה בכלל דלת קו אפס
דלתות קו אפס הן דלתות המותקנות כחלק מהקיר, כלומר הן אינן בולטות, ואין להן צורך במשקוף סביבן. תכונה זו מאפשרת להן להיבלע לחלוטין בקיר בו הן מותקנות, ומכאן שמן – "דלתות נסתרות". אמנם על פי רוב הדלת ניתנת להבחנה על ידי ידית האחיזה המותקנת בה, אולם במבט רחב דלת קו אפס משתלבת בצורה מושלמת במישור הקיר שסביבה, ואפשרויות העיצוב הינן אינסופיות.

דלתות קו אפס - סוגים
את הדלתות ניתן לחלק למספר קטגוריות הנבדלות זו מזו במספר מאפיינים:

דלתות כניסה קו אפס
דלתות הכניסה לבית הינן הדלתות המשמעותיות ביותר, היות והן יוצרות את הרושם הראשוני של הבית, והן משדרות כלפי חוץ במידה רבה. באמצעות דלתות כניסה קו אפס ניתן ליצור מראה אלגנטי ומרשים, והדלת יכולה להשתלב בעיצוב קירות הבית החיצוניים.

דלתות קו אפס חלקות
דלתות חלקות מאפשרות ליצור מראה אסתטי ונקי של קירות החדר, ולהגביר את תחושת המרחב. דלתות קו אפס חלקות משתלבות היטב בקירות החדר, והתוצאה היא קיר חלק ונקי, המשרה אווירה נעימה ורגועה.

דלתות קו אפס מותאמות אישית
במידה והקיר מחופה בצורה מסוימת או שישנה תבנית על קירות הבית, דלת מעוצבת קו אפס עשויה להתאים היטב ולהמשיך את עיצוב הקיר ללא הפרעה.

דלת קו אפס – מחיר וקביעתו
מחירן של דלתות קו אפס אינו אחיד, והוא משתנה במידה רבה בהתאם למספר גורמים. בין הגורמים המרכזיים ניתן למנות למשל:
• סוג החומר – דלתות קו אפס עשויות ממגוון רחב של חומרים, כך שחלקן עשויות ממתכת או מעץ, וחלקן אף מצופות בחומרי בידוד וחיפוי שונים.
• התאמה אישית – במידה ואתם מעוניינים בדלת קו אפס בעלת עיצוב אישי (בין אם בתבנית מסוימת, גודל מיוחד או צבע ייחודי מדויק) הדבר עתיד להתבטא במחיר.
• מנגנון סגירה – הצירים של דלתות קו אפס מותקנים בתוך הקירות, והם עשויים על פי רוב מאלומיניום המקנה למנגנון עמידות לאורך זמן. בחלק מהמנגנונים מותקנת סגירת מגנט, אפשרויות נעילה, וכדו'.
• התקנה – התקנת דלת קו אפס דורשת עבודה מקצועית, היות ומדובר במשקוף פנימי המותקן בתוך הקיר. עלות ההתקנה עשויה להיות מגולמת בתוך מחיר הדלת, אולם על פי רוב היא נפרדת.

איך בוחרים דלת קו אפס
בחירת דלת קו אפס דורשת התייעצות עם אנשי מקצוע מעולם העיצוב ומעולם הדלתות. ראשית יש לבחור את גודל הדלת הרצויה – סטנדרטית או מותאמת אישית. לאחר מכן יש לבחור את חיפוי הדלת – האם אתם מעוניינים בדלת חלקה או בדלת בעלת תבניות וחיפויים. בנוסף, יש לבחור את תוספי הדלת – האם תותקן עינית? האם הידית תהיה מינימליסטית, או שידית בעלת נוכחות תתאים יותר? בשלב האחרון יש לבחור את מנגנון הסגירה והאיטום של הדלת, תוך התחשבות ביכולת הבידוד (גם מרעש וגם מקור) של הדלת.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה